Precauzioni da piglià à e scole durante u periodu epidemicu

Precauzioni da piglià in e scole durante l'epidemie
Precauzioni da piglià in e scole durante l'epidemie

A "Guida per e precauzioni da piglià in e scole in u focu di Covid-19" preparata in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale è a Salute hè stata mandata à e direzzione provinciale di l'educazione naziunale.

I funzionari di u Ministeru di l'Educazione Naziunale è di a Salute si sò riuniti è anu preparatu a "Guida per e Precauzioni da piglià in e Scole in l'epidemia di Kovid-19".

In a guida mandata à i direttori provinciali di l'educazione naziunale, hè cunsigliatu chì i prufessori, u persunale di l'educazione, i travagliadori di a cantina è u persunale di u serviziu di i studienti sò cumpletamente vaccinati.

Sicondu a guida, i prufessori non vaccinati è u persunale di a scola, chì sò tenuti à scuntrà cù i studienti, seranu dumandati test PCR duie volte à settimana.

Serà cunsigliatu chì e persone chì vivenu in a stessa casa cù i studienti anu a dosa sana di vaccinazioni.

Un numeru abbastanza di maschere serà furnitu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale per chì i studienti, i prufessori è u persunale di tutte e scole ponu aduprà in casu di bisognu.

I scatuli per i rifiuti di maschere seranu guardati in a scola, spazii cumuni, aule, stanze di i prufessori è seranu svuotati ogni ghjornu.

Situazioni di malati, di cuntattu o di risicu di i studienti è di u persunale seranu monitorati attraversu l'integrazione di dati trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è u Ministeru di a Salute, è a notificazione necessaria serà fatta à e scole.

Durante a settimana di u seminariu, a furmazione chì include u cuntrollu di l'infezzione è e cundizioni di ingressu à a scola serà datu à i prufessori, è l'implementazione di stu prugramma è e misure da piglià seranu seguite da l'ufficiale da esse determinate da l'amministrazione di a scola.

Tutti i studienti in e scole affiliate à u Ministeru di l'Educazione Naziunale venenu à a scola cù maschere, ma ci sarà un'eccezzioni per i zitelli chì anu prublemi di sviluppu o anu difficultà à portà maschere.

Serà assicuratu chì a maschera hè dimensionata appropritamenti per i zitelli.

Sarà assicuratu chì ci sò maschere di ricambio in a scola per rimpiazzà e maschere in casu di umidità.

Se pussibule, scudi facciali seranu furniti per i studienti chì ùn ponu micca portà maschere, per prublemi di sviluppu o per i zitelli chì ùn ponu micca portà maschere per motivi medichi (registrati cù un rapportu di u duttore).

In i casi induve un cuntattu assai strettu hè necessariu, serà cunsigliatu di utilizà un scudo faciale cù una maschera.

Indipendentemente da u so status di vaccinazione, i prufessori purteranu sempre maschere da a so entrata à l'ortu di a scola durante a so permanenza in a scola.

I prufessori seranu cunsigliati di cambià e so maschere trà e classi se insegnanu in diverse classi.

E persone in e stanze di i prufessori è in altri spazii cumuni seranu tenuti à portà maschere in ogni momentu, cumpresi quelli chì sò stati vaccinati.

Ci sarà cura per assicurà chì u cunsumu di l'alimentariu è di e bevande hè realizatu in tempi separati è u più prestu pussibule.

altri ufficiali;
Purtà sempre una maschera durante u tempu chì hè in a scola è in ogni ambiente, indipendentemente da u statutu di vaccinazione.

Se a maschera hè umida, una nova maschera serà usata.

Durante l'epidemie, i genitori è i visitori ùn saranu micca permessi di entre in a scola, cumpresu u giardinu, quantu pussibule. In i casi induve l'ingressu à a scola hè ubligatoriu, serà assicuratu chì i visitatori sò "Senza Rischi" quandu dumandanu u codice HEPP è seranu furniti per portà maschere da u puntu più esterno.

Ventilazione di e classi
Duranti a lezioni, i finestri di l'aula seranu manteni aperte quant'è pussibule è a ventilazione naturale serà assicurata da piglià precauzioni per evità ogni risicu per i studienti cum'è caduta è colpisce.

Duranti u recessu, tutti i studienti seranu permessi di andà in l'area aperta quant'è pussibule, è i finestri è e porte di l'aula seranu completamente aperti è ventilati per almenu 10 minuti per creà un flussu d'aria.

I finestri in i spazii cumuni chjusi di a scola saranu mantenuti aperti o ventilati quantu pussibule.

Per edifici cù sistemi di ventilazione cintrali; s'ellu hè pussibule, a ventilazione serà disposta in tale manera per furnisce una circulazione di l'aria fresca.

U mantenimentu di i sistemi di ventilazione è i cambiamenti di filtri seranu fatti in tempu.

A ventilazione serà operata à a più bassa velocità pussibule.

Ancu se u sistema di ventilazione hè travagliatu, a ventilazione naturali serà preferita in i zoni cù finestre chì ponu esse apertu.

Applicazione di e regule di distanza
Serà impeditu chì i studienti, i prufessori è l'altri impiegati formanu gruppi affollati in u circondu di l'ortu di a scola.

I tempi di pausa seranu disposti in tempi diversi, tenendu in contu a capacità fisica di a scola è a pupulazione di i studienti, per evità a folla.

L'accordi necessarii seranu fatti per mantene a distanza suciale à l'entrata, l'uscita è e pause di a scola. Ci sarà cura di mantene a distanza suciale trà i studienti in u giardinu di a scola.

A pianificazione serà fatta in modu chì minimizeghja a riunione di studienti da diverse classi in spazii chjusi. Se l'ora di entrata è di uscita di a scola ùn pò esse cambiata, l'ora di iniziu di e lezioni è e pause di e lezioni seranu pianificate in modu chì minimizeghja a riunione di studienti di diverse classi.

A dispusizione di i posti di i studienti in l'aula serà strutturata in modu chì e so facce sò in a listessa direzzione.

In a determinazione di a distanza trà i studienti, l'amministrazione di a scola farà arrangiamenti in cunfurmità cù a distanza suciale fendu attente à u numeru di aule è studienti in a scola.

E misure necessarie seranu pigliate sottu a coordinazione di e direzzione di salute di a pruvincia è di u distrittu in e regioni induve a rata di casi è u risicu di trasmissione sò elevati o ci hè un aumentu bruscu di u numeru di casi.

L'esercizii forti cum'è u cantu, chì ponu causà saliva è u flussu di secrezione, deve esse fattu in l'area aperta, preferibile cù una distanza di almenu 2 metri trà i studienti.

I studienti seranu incuraghjiti à esercitassi in casa o fora di a scola.

L'ore di alimentazione serà sparghje in tempi diversi quant'è pussibule, tenendu in contu a capacità fisica di a scola. Sè pussibule, i pasti seranu servuti fora di l'aula, in un spaziu apertu o in soffitti alti è spazii grandi è ventilati. E maschere saranu eliminate solu durante l'idratazione o l'alimentazione.

A durata di a lezione serà pianificata in modu chì ùn deve micca più di 40 minuti, tenendu in contu a dimensione fisica di a classe è u numeru di studienti.

A pulizia di rutina di a scola serà aumentata.

E strutture per lavà e mani cù acqua è sapone seranu furnite per l'igiene di e mani di i zitelli, i prufessori è l'altri staffi di a scola, è un numeru appropritatu di antisettici di e mani seranu posti in spazii cumuni.

À l'iniziu di a scola, un "Formulariu d'Infurmazione" serà datu à i genitori per ch'elli ponu sparte infurmazioni in casu d'eventuali malatie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*