I travaglii di valutazione di danni in a zona di inundazione sò finiti

Studi di valutazione di danni in a zona di inundazioni sò stati cumpletati
Studi di valutazione di danni in a zona di inundazioni sò stati cumpletati

U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà finitu a determinazione di e strutture dannighjate in Kastamonu, Bartın è Sinop, chì sò stati affettati da l'inundazioni.

In a so dichjarazione, u General Manager of Construction Works Aslan hà datu infurmazioni nantu à i studii di valutazione di danni realizati in a zona di inundazioni.

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, anu travagliatu senza stop in a regione sottu a coordinazione di u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum da u primu mumentu di l'inundazione, Aslan hà dettu: "Subitu dopu à l'inundazione, avemu prima andatu à Bartın, dopu à Kastamonu è Sinop. Semu in a regione cù i nostri laboratorii mobili, droni cù software speciale è veiculi aerei senza pilota ". disse.

"NESSUNA CASA NO ABBIAMO LASCIATA À L'ORA"

Dichjarà chì u travagliu di valutazione di danni chì anu realizatu cù una squadra di 600 persone in Kastamonu, Bartın è Sinop hè finitu da oghje, Aslan hà dettu: "In questu cuntestu, avemu prima identificatu e zone affettate da l'inundazione. Allora, avemu determinatu e strutture dannighjate in questi spazii, basatu annantu à l'infurmazioni chì avemu ricevutu da i nostri mukhtars è i guvernatori di u distrittu. Dopu, i nostri squadre si sò andati à l'indirizzi designati è cumpletu u travagliu di valutazione di danni quì. Avemu fattu un studiu sensitivu in tutte e zone affettate da inundazioni. À u mumentu, ùn ci hè casa chì ùn avemu micca intrutu ". disse.

4 UNITÀ IN 749 EDIFICI IN KASTAMONU, BARTIN È SINOP

Enfatizendu chì anu mobilizatu tutte l'opportunità cum'è u Ministeru, Aslan hà cuntinuatu:

"Avemu determinatu i danni di 128 unità indipendenti in 2 edifici in 405 quartieri è paesi in Kastamonu. In Sinop, avemu esaminatu 11 unità indipendenti in 256 edifici in 104 quartieri è paesi in 263 distretti. In novu, avemu realizatu investigazioni in 89 edifici è 165 unità indipendenti in 4 quartieri è paesi in u distrittu Ulus di Bartın. Avemu determinatu chì 109 unità indipendenti in 2 edifici seranu demolite immediatamente, è 132 unità indipendenti in 9 edifici sò assai dannuti. Finu a ora, avemu demolitu 380 edifici in Sinop, 188 edifici in Bartın è 299 edifici in Kastamonu. 25 altri edifici identificati seranu demoliti ".

Aslan hà dettu: "Dopu à l'edificazioni da esse demolite urgentemente, e strutture assai dannute seranu ancu demolite in u periodu à vene". disse.

TRAVAILU IN UN AMBIENTE SENSIBILE

Affirmando chì a Turchia hè in una pusizione assai megliu cà parechji paesi in l'area di valutazione di danni, Aslan hà dettu:

"Semu sempre pronti per i disastri cù una squadra esperta è ben equipata. Tuttavia, ci hè una situazione assai sensibile quì. Cum'è u Ministeru, pudemu demolisce strutture dannighjate chì devenu esse demolite in cundizioni normali in 2 ghjorni, ma avemu travagliatu in un ambiente sensitivu. Hè per quessa chì duvemu esse più attenti è attenti. In verità, avemu persu a vita. I nostri sforzi di ricerca è salvezza cuntinueghjanu. Facemu ancu u nostru travagliu cù cura è meticulosa per assicurà u ritornu più veloce à a vita normale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*