Petlas 2021 Campionatu Turcu Off-Road 2nd Tag si terrà in Denizli

Petlas Turkey Off Road Championship si terrà in Denizli
Petlas Turkey Off Road Championship si terrà in Denizli

PETLAS 2021 Turkey Offroad Championship A 2a tappa serà tenuta da Denizli Offroad Club, chì u nome breve hè DENDOFF, u 21-22 d'Aostu in u distrittu di Merkezefendi di Denizli.

DENDOFF, chì hà cuntribuitu à u sportu cù a so capacità urganisazione di successu, ospitu u Campionatu Turcu Offroad in l'ultimi anni, è a Municipalità di Merkezefendi, chì hà fattu un nome per ellu stessu cù a so pista offroad integrata, chì hè stata cum'è un esempiu in tuttu u paese. , hà preparatu currettamente per questa grande urganizazione. L'urganizazione, chì si terrà nantu à u Merkezefendi Municipality Offroad Track, chì hè stata ricustruita in u so novu locu per scuntrà l'alta capacità di spettatore è a facilità di trasportu per aumentà u cunfortu di u spettatore è l'opportunità infrastrutturali, serà a scena di grande eccitazione. per i dui ghjorni.

Partendu da 21:12.00 u sabbatu 14,45 d'aostu, u percorsu 4 km, chì si trova in Göveçlik è serà chjamatu Kanan Collissanturk. E squadre, chì passanu a longa tappa di u boscu 19.00 volte, compie u primu ghjornu in l'area di serviziu da 22. E squadre, chì ripiglià a rota à 11.30 in a matina di dumenica 12.20 d'Aostu, chì hè a seconda di a corsa, seranu nantu à a pista di 17.00 km, chì serà passatu sottu u nome Kazım Arslan da 6 à 3. Passaranu a tappa speciale di spettatori in Merkezefendi 19.15 volte. Denizli Offroad Race finiscerà cù a cerimonia di premiazione chì si terrà à XNUMX.

Evaluendu l'urganizazione, u sindaco di a municipalità di TC Merkezefendi Mr. In a so dichjarazione, Şeniz Doğan hà dettu: "Dopu à una pausa obbligatoria di un annu per via di a pandemia, purteremu l'eccitazione di l'offroad in Denizli di novu u 21 è u 22 d'aostu. Pianu di piglià u nostru successu organizativu à un livellu più altu cù a nostra nova pista quist'annu. A nostra nova pista offre una visibilità megliu è un piacè di vista più altu. A struttura di a pista darà megliu opportunità di guida per i piloti. Inoltre, avemu finitu u nostru travagliu per portà a nostra zona di serviziu à u livellu più adattatu per i criteri TOSFED. Invitemu tutti quelli chì amanu stu sportu è volenu sente l'eccitazione è l'adrenalina à a nostra corsa ". Hà invitatu tutti l'amatori offroad, da l'atleti à i spettatori.

Kenan Özsoy, chì hè u Campionu Turcu Offroad 2019 è serve ancu cum'è presidente di DENDOFF, hà dettu annantu à u prucessu di preparazione chì hà seguitu da vicinu, "Avemu mobilizatu per sparghje u sport offroad à grandi masse è per realizà una urganizazione di qualità in u paese. sensu sportiu. Seguimu u travagliu in situ ogni ghjornu. Avemu prughjettatu una corsa chì serà goduta da i nostri cumpagni atleti di altre pruvince è da millaie di spettatori chì ùn ci anu micca lasciatu soli dapoi anni. Per u so preziosu sustegnu, u nostru sindaco di a municipalità di Merkezefendi, Mr. Vogliu ringrazià Şeniz Doğan è tutti i nostri membri di u club per u so travagliu dedicatu. Preparemu una urganizazione degna di u nostru Denizli è speremu di vede tutti i fan di sport trà noi u 21-22 d'Aostu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*