A Cina hè seconda in u mondu in a ricerca di l'intelligenza artificiale

U geniu hà postu secondu in u mondu in a ricerca di l'intelligenza artificiale
U geniu hà postu secondu in u mondu in a ricerca di l'intelligenza artificiale

Sicondu un rapportu di l'Istitutu Cinese di l'Infurmazione Scientifica è Tecnica è l'Università di Pechino, a Cina hè stata seconda dopu à i Stati Uniti in u ranking mundiale di l'annu passatu per l'innuvazione in l'intelligenza artificiale. Cusì, a Cina hà avanzatu da u terzu postu à a seconda pusizione mundiale, induve hè stata posizionata l'annu precedente.

U rapportu in quistione mostra chì a Cina ùn hè micca solu trà i "top 46" trà i 10 paesi inclusi in a classificazione, secondu i criteri basi, ma hè à u principiu. I criteri in questione sò elencati cum'è seguente: Infrastruttura, ambiente d'innuvazione, ricerca è sviluppu scientificu è tecnologicu, industria è applicazione ...

Quandu guardemu à i paesi chì sò trà i primi 10, unu di i fatti notevuli hè l'abbundanza di i paesi asiatichi, u numeru di quale hè finu à quattru. Dopu à a Cina in u sicondu postu hè a Corea di u Sudu in u terzu postu, Singapore in u settimo postu è u Giappone in u nove postu. Nant'à u cuntinente aurupeu, l'Alimagna hè u quintu, u Regnu Unitu sestu è a Francia decima. Da l'America di u Nordu, fora di i Stati Uniti, u Canada hà postu quartu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*