U Novu Centru Culturale di Balıkesir hè statu messu in serviziu

U novu centru culturale Balikesir hè statu messu in serviziu
U novu centru culturale Balikesir hè statu messu in serviziu

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dettu chì i prughjetti di u centru culturale sò stati implementati unu à unu in Turchia.

U Ministru Ersoy hà visitatu u Museu Balikesir Kuvayimilliye. U Ministru Ersoy, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à a Camera Atatürk è a Sala Kuvayimilliye da u Direttore di u Museu Aytekin Yılmaz, hà visitatu u guvernatore di Balıkesir Hasan Şıldak, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir Yücel Yılmaz, i deputati di u Partitu AK è l'antica Liceu Balıkesir. U Ministru Ersoy hà dopu visitatu a Presidenza Pruvinciale di u Partitu AK è a Municipalità Metropolitana. U Ministru Ersoy hà ancu scontru cù u campione naziunale di lotta Yasemin Adar da Balıkesir, chì hà vintu a medaglia di bronzu à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo 2020, in parte di u prugramma Balıkesir.

U Ministru Ersoy, chì hà ancu assistitu à a cerimonia di apertura di u Centru Culturale Hasan Can custruitu da a Municipalità Altıeylül, hà dettu chì hè u so duvere primariu di arricchisce è diversificà a vita culturale è artistica di Turchia, per aumentà u numeru di avvenimenti da mostre à festivals, da cuncerti. à rapprisintazzioni, è à cresce u numeru di ghjente ch'elli ghjunghjenu.

Sottulinendu chì, per ghjunghje à questu scopu, anu da salvà a cultura è l'arti da i cunfini di certi periodi è certi lochi, è assicurà chì sò una parte integrante di a vita in una manera chì hè pussibule interagisce in ogni mumentu, u Ministru. Ersoy hà dichjaratu chì i centri culturali sò l'area di serviziu principale per questu.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì i centri culturali sò impurtanti per i citadini per passà tempu di qualità è sviluppu persunale, è hà dettu:

"A distanza coperta in cultura è arte da u 2002 hè à un livellu enormu. Quandu avemu pigliatu sta corsa di serviziu in 2018, avemu cuntinuatu u nostru viaghju senza rallentà, pianificendu ciò chì pudemu aghjunghje. Da İzmir à Tekirdağ, da Sivas à Van, da Mersin à Burdur è Çanakkale, avemu implementatu i nostri prughjetti di centru culturale unu per unu. Avemu apertu u nostru novu edifiziu di l'Orchestra Sinfonica Presidenziale, chì hè una opera d'arte unica, in Ankara. In Istanbul, a custruzzione di u Centru Culturale Atatürk (AKM) hè prestu à a fine, adatta à u splendore di l'arti è u Prughjettu di Strada Culturale Beyoğlu. Cù i 2018 centri culturali chì sò stati messi in serviziu da u 9 è purtati à a tappa di l'apertura, u numeru di i centri culturali purtati in u nostru paese da u nostru ministeru à a fine di u 2021 serà aumentatu à 122. Spergu chì, in 2022, continueremu a nostra strada cù i centri culturali Balıkesir Bandırma, Ordu Ünye è Giresun.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dettu chì anu furnitu supportu finanziariu à 60 prughjetti diffirenti durante u so ministeru, è u Centru Culturale Hasan Can, custruitu da a Municipalità Altıeylül, hè unu di elli.

Fornendu infurmazioni nantu à u centru culturale, u Ministru Ersoy hà dettu: "Stu centru, chì hà una superficie di custruzzione di 2 metri quadrati, hà una sala per 210 persone è include un centru di ghjuventù di 440 metri quadrati, una sala di mostra è una sala di preghiera. Spergu chì a nostra municipalità furnisce servizii boni è intensivi à a nostra ghjente in stu centru. Pregu ancu à u nostru populu di dimustrà u vostru interessu è sempre presenta i vostri desideri è aspettative ". disse.

U Ministru Ersoy hà ancu aghjustatu chì susteneranu a messa in scena di parechji drammi interpretati in i Teatri Statali in a sala di teatru in u Centru Culturale Hasan Can.

Hasan Can, chì u nome hè datu à u centru culturale è chì hà servitu cum'è Sindaco di Ümraniye per trè mandati, hà participatu ancu à a ceremonia.

Balikesir, Premiu di Destinazione Eccezziunale d'Europa Presentatu

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà felicitatu quelli chì anu cuntribuitu à a Destinazione Turistica Elite Europea (EDEN) di Balıkesir è a Strada Enea per riceve u "Certificatu di Itinerari Culturali di u Cunsigliu di l'Europa".

U Ministru Ersoy hà participatu à u prugramma tenutu in u Courtyard Congress and Culture Center, cum'è Balikesir hè statu cunsideratu degne di un premiu in u campu di Salute è Benessere Turismu in u prughjettu EDEN è hà ricevutu u Certificatu di a Route Culturale di u Cunsigliu Europeu "Aeneas Route".

In u so discorsu, u Ministru Ersoy hà dettu chì u Prughjettu Europeu di Destinazioni Scelte hè un studiu chì hà da scopu di attirà l'attenzione à e caratteristiche cumuni è diverse di e destinazioni turistiche europee, è di i valori chì cuntenenu, è di prumove u sviluppu ecunomicu assicurendu u sustenibilità suciale, culturale è ambientale di u turismu.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì in questu cuntestu, a Cummissione Europea apre un prugramma ogni annu per determinà un novu tema, e destinazioni naziunali selezziunate da i paesi eligibili sò attribuiti u "Premiu di a destinazione turistica eccezziunale europea" è l'attività promozionale sò realizate in tutta l'Europa.

Dichjarà chì cum'è Ministeru, includenu 2016 destinazioni naziunali è 2017 finalisti in stu prugramma trà 2008-2019, escludendu 7 è 25, u Ministru Ersoy hà dettu:

"In u quadru di i temi determinati, 'Provincia di Gaziantep', 'Distrittu Taraklı di Pruvincia di Sakarya', 'Ankara Altındağ- Hamamönü Disegnu Urbanu è Destinazione di Riabilitazione', 'Bitlis-Nemrut Crater Lake', 'Kars Kuyucuk Lake Wildlife Development Area' è 'Edirne-History Kırkpınar Events' hè statu sceltu cum'è destinazione naziunale. A destinazione naziunale di u 2019 era Balıkesir cù u tema di "Turismo di Salute è Benessere". Cum'è un secondu successu assai impurtante, a "Rotta Enea" hè stata premiata u Certificatu di Itinerariu Culturale di u Cunsigliu di l'Auropa. Sta strada internaziunale parte da Troia in Turchia, vela da Anandros in Edremit, è cuntinueghja sopra a Grecia, l'Albania, a Tunisia è l'Italia. Enea hè ancu di grande valore perchè hè a prima strada archeologica di u prugramma di Itinerari Culturali di u Cunsigliu di l'Auropa. Questa strada cunnetta i siti archeologichi, i siti archeologichi è i zoni rurali è naturali di i cinque paesi in quistione, chì sò nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO.

U Ministru di a Cultura è di u Turismu Ersoy hà dettu chì u numeru di rotte culturali certificati chì passanu per Turchia hè aumentatu à sette dopu chì a Strada Enea di Balıkesir hà ricevutu u Certificatu di Itinerari Culturali di u Cunsigliu d'Europa, è hà dettu: "Rotta Europea di u Patrimoniu Ebraicu, Strada di l'Olivu, Cità Termali Europee. Percorsu, Cortina di Ferru, Percorso Ciclista, Percorsu di u Patrimoniu Industriale Europeu è Percorsu Europeu di a Ceramica sò i nostri altri percorsi certificati. disse.

U Ministru Ersoy hà ricurdatu chì u Ministeru di a Cultura è di u Turismu hà iniziatu u "Promuzione Pruvinciale è u Prugramma di Sviluppu" in u corpu di a Direzzione Generale di Prumuzione è l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turismu in modu di prumove in modu più efficace e pruvince è subdestinazioni in u paese. arena naziunale è internaziunale.

"In u scopu di stu travagliu destinatu à sviluppà un mudellu di cooperazione sustenibile, avemu u scopu di stabilisce una struttura di Cunsigliu di Prumuzione è Sviluppu Pruvinciale in tutte e nostre 81 pruvince. Avemu cuminciatu à travaglià cù 7 pruvince pilota selezziunate. Balıkesir hè statu sceltu cum'è una di e nostre pruvince pilotu, cunsiderendu a so struttura chì hè propensu à u patronu è u mudellu di cooperazione. Avemu, in tutte e regioni di Turchia riccu in valori lucali, originali è naturali, portanu e tracce di interazzione culturale significativa; Avemu u scopu di prutege è prumove sti valori creendu rotte chì coprenu strutture storichi, strade antiche è insediamenti. Via della Seta, St. A Via di Paulu, itinerarii à caminari è in bicicletta chì coprenu civiltà antichi cum'è Licia, Pisidia, Caria è Frigia ; E rotte culturali cum'è Evliya Çelebi è Mimar Sinan ponu esse datu cum'è esempi.

Nutendu ch'elli anu u scopu di risponde à l'avvicinamenti di u turismu alternativu chì si sò sviluppati dopu à l'epidemie cù rotte sviluppate intornu à temi diversi da a gastronomia à a fede, u Ministru Ersoy hà enfatizatu chì dà priorità à e rotte chì susteneranu u sviluppu lucale, i sfarenti tippi di turisimu è e regioni, è disse :

"Quandu l'avemu vistu oghje, avemu quasi 100 rotte in quattru regioni diverse in u ciclistu. Queste rotte sò spartuti secondu i tipi di bicicletta in e regioni è passanu per i valori storichi è e bellezze naturali. Inoltre, si preparanu à cuntribuisce à u turisimu gastronomicu è u turisimu culturale. E nostre rotte gastronomiche sò state create per include e cucine di e culturi lucali in diverse regioni, è ancu i prudutti naturali è geograficamente marcati. Presentemu decine di valori gastronomichi diffirenti, chì ponu ricunnosce à pocu distanza, cum'è una strada. Avemu decine di percorsi di caminata da tutte e regioni di Turchia. Tutti sò dispunibili nantu à a piattaforma GoTürkiye.com pronti à aduprà.

Nutendu chì anu creatu 30 rotte di fede in sette regioni di Turchia, Ersoy hà cunclusu e so parolle cusì:

"Intruducemu sti percorsi, chì uniscenu i lochi di cultu è i lochi sacri appartenenti à parechje religioni diverse chì anu lasciatu a so marca nantu à e nostre terre, in una manera chì i visitori ponu visità è vede in un certu tema. In più di questi, avemu rotte chì sò accettate da l'urganisazioni internaziunali cum'è l'UNESCO è a Federazione Europea di Ciclisti. Semu ancu inclusi in a Rete Europea di Itinerari Culturali di l'UNESCO. Felicitate à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u travagliu, sia per u "Premiu di a Destinazione Turistica Distinguita Europea" è per a Route d'Enea per riceve u Certificatu di Itinerari Culturali di u Cunsigliu di l'Europa ".

Dopu u discorsu, u Ministru Ersoy hà presentatu u premiu à u guvernatore di Balıkesir Hasan Şıldak.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*