U settore di i cereali, i legumi è i semi oleosi supera i 8 miliardi di dollari in esportazioni annuali

cereali, legumi, sementi oleosi, u settore hà superatu miliardi di dollari in esportazioni
cereali, legumi, sementi oleosi, u settore hà superatu miliardi di dollari in esportazioni

In l'ultimi mesi 12, l'esportazioni di u settore di i cereali, i legumi è l'olii, chì anu sperimentatu u più altu aumentu di l'esportazioni alimentari di Turchia durante l'epidemie, hà righjuntu 8 miliardi 32 milioni di dollari.

L'esportazioni di cereali, legumi, oleosi è i so prudutti, chì eranu 2020 miliardi 4 milioni di dollari in u periodu ghjennaghju-lugliu di u 60, anu aumentatu da 18 per centu in u listessu periodu di questu annu à 4 miliardi 803 milioni di dollari.

Duranti stu periodu, 777 milioni di dollari sò stati esportati in Iraq, 156 milioni di dollari in Iran è 141 milioni di dollari in Germania.

U scopu 2022 hè 10 miliardi di dollari

Mustafa Terci, presidente di l'Associazione di Esportatori di Cereali, Legumi, Sementi Oliari è Prodotti di l'Egeu, hà dettu chì mentre a dumanda di prudutti alimentari aumentava durante u prucessu epidemicu, Turchia hà esportatu 1 miliardi di dollari di prudutti alimentari in l'ultimu periodu di 19,5 annu.

Informendu chì u 41 per centu di l'esportazioni alimentari di Turchia sò realizati solu da u settore di cereali, legumi, oleosi è prudutti, Terci hà dettu: "L'esportazioni di u settore di cereali, legumi oleosi da u 31 di lugliu di u 2020 à u 1 d'aostu di u 2020 sò paragunati à u listessu. U periodu di l'annu precedente hà righjuntu 14 miliardi 8 milioni di dollari cù un aumentu di 32 per centu. Hè un record quandu si vede ogni annu. L'industria di u granu hà realizatu una esportazione di 7 miliardi 59 milioni di dollari in u listessu periodu di l'annu passatu. disse.

In riferimentu à u fattu chì u settore hà una larga gamma di prudutti, da l'olii vegetali à i prudutti di cioccolatu, da i prudutti di pasticceria à i prudutti di panetteria, da i cereali à i spezie, Terci hà dettu: "A dumanda di l'alimentariu continuarà à aumentà in u mondu sanu. Cum'è Turchia, simu in una pusizioni per ottene un'esportazione sustenibile s'ellu piglia passi per guarì e ferite di u cambiamentu climaticu globale è aumenta a so pruduzzione. Avemu u scopu di esportà 2022 miliardi di dollari per u 10 ", disse.

Informendu chì a più exportazione di pane, torta è pane sò state fatte in l'ultimi mesi 12, Terci hà dettu chì 1 miliardi 105 milioni di dollari di pane, torta è torta sò stati esportati in questu prucessu.

Espristendu chì a Turchia hà guadagnatu 1 miliardi 8 milioni di dollari di ingressu in cambiu da l'espurtazioni di farina di granu, Terci hà dettu chì l'espurtazioni di pasta anu righjuntu 775 milioni di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*