173 trilioni di dollari d'investimentu richiesti per u scopu di Zero Emissions Carbon

Investimenti di trilioni di dollari necessarii per u scopu di zero emissioni di carbonu
Investimenti di trilioni di dollari necessarii per u scopu di zero emissioni di carbonu

L'analisi annuale di u scenariu à longu andà di BloombergNEF u rapportu New Energy Outlook 2021 nantu à u futuru di l'economia energetica hè statu publicatu. Presentendu trè scenarii climatichi chì includenu l'Accordu di Parigi è obiettivi per emissioni nette di carbonu zero per u 2050, u rapportu richiede $ 173 trilioni in investimenti di transizione energetica per ottene e migliori prospettive. Sicondu Ali Aydın, Direttore Generale di Ülke Energy, chì hà dichjaratu chì ci hè assai travagliu per l'energia eolica è solare, soprattuttu per riduce i livelli di emissioni di 2030% paragunatu à 2019 in 30, più di trè quarti di u sforzu per riduce l'emissioni in i prossimi nove anni serà implementatu da l'energia di u ventu è di u sole più veloce.

A strada per Zero Carbon: 173 trilioni di dollari!

Per ghjunghje nettu zero carbonu per u 2050 cù una transizione ordinata, i bilanci di emissioni settore per settore deve esse stabilitu. Inseme, l'emissioni glubale ligati à l'energia avissiru bisognu di falà 2050% sottu à i livelli di 2030 da u 2019 per ghjunghje nettu zero da u 30, mentre chì investimenti sustanziali sò necessarii per portà l'energia eolica è solare à 85% di l'energia primaria. Per quessa, Ali Aydın, attinendu l'attenzione à i bilanci in l'ultimu rapportu di BNEF, dichjara chì l'investimentu tutale in l'approvvigionamentu energeticu è l'infrastruttura hè stimatu trà 92 trilioni è 173 trilioni di dollari in i prossimi trenta anni. Dichjarà chì per ottene questu, serà necessariu più di duie volte l'investimentu annuale in energia, Aydın hà dettu chì per questi investimenti, chì aumenteranu da circa $ 1,7 trilioni annu oghje à qualchì parte trà $ 3,1 trilioni è $ 5,8 trilioni annu in i prossimi trenta anni, U finanziamentu serà furnitu, è chì l'assistenza burocratica deve esse definitivamente furnita.

2030 GW di energia eolica annua necessaria da u 505

Avanzate versu emissioni nette di carbonu zero per u 2050 significa l'usu di tecnulugii di riduzione dispunibuli in u cummerciu in ogni industria in questa dicada. Dichjarà chì più di trè quarti di u sforzu per riduce l'emissioni in i prossimi nove anni dipende da a distribuzione più veloce di l'energia eolica è solare, Ali Aydın attira l'attenzione à l'infurmazioni chì 2030 GW di energia eolica deve esse installata ogni annu finu à u 505, chì hè enfatizatu in u rapportu, per esse in a strada per ghjunghje nettu zero à a mità di u seculu. À u listessu tempu, Aydın hà ricurdatu chì a Cummissione di l'UE vole 55 GW di installazioni à l'annu finu à u 55 per u pacchettu "Fit-for-2030" specificu à l'obiettivu di 30% di emissioni di carbonu, è per quessa crede chì Turchia deve aumentà i so investimenti in rinnovabili. L'orientazione di u statu versu e fonti d'energia rinnuvevuli, l'accordi ambientali firmati, l'aumentu di a futura dumanda d'energia, l'accelerazione di l'investimenti in quantu à u sviluppu di e tecnulugia è l'aumentu di i prezzi di l'energia mostranu chì Turchia deve ancu turnà a so direzzione versu risorse pulite è rinnuvevuli cum'è. cum'è u ventu è u sole.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*