Cumincianu i travaglii di custruzzione per u trasportu di merce ferroviaria Akşehir OIZ

I travaglii di custruzzione di a ferrovia Akşehir OSB cumincianu per u trasportu di merci
I travaglii di custruzzione di a ferrovia Akşehir OSB cumincianu per u trasportu di merci

U travagliu di custruzzione principia nantu à un puntu di carica chì deve esse custruitu in l'antica stazione in u distrittu di Gözpınarı, in modu chì i prudutti pruduciuti in a Zona Industriale Organizzata di Akşehir ponu ghjunghje à i so cumpratori rapidamente è economicamente.

In quantu à l'iniziu di i travaglii di custruzzione, a Republica di Turchia State Railways 7th Regional Manager Adem Sivri, a Direzzione Generale di i Funzionarii di i Ferrovii di u Statu è u staffu tecnicu, i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori, u sindaco di Akşehir Dr. Salih Akkaya, inseme à u Vicepresidente di Akşehir OSB è u membru di u Cunsigliu di a Municipalità di Akşehir Çakır Buğra, hà inspeccionatu l'antica stazione di u distrettu di Gözpınarı.

Dichjarà chì i travaglii di custruzzione di u puntu di carica principianu, u sindaco Akkaya hà dettu: "Un centru di carica bidirezionale serà custruitu in questa zona in u prugramma d'investimentu di a nostra Direzzione Generale di Ferrovie Statali. In questu centru di carica, i prudutti pruduciuti è fabbricati in a nostra Industria Organizzata seranu trasportati per ferrovia à u centru Logistics di Konya in cundizioni è prezzi assai favurevuli, da quì, seranu mandati à i porti è mandati à l'esteru à u puntu di esportazione. Stu centru di carica hè una cosa indispensabile per i nostri industriali urganizati. Hè un prublema chì sploderà seriamente è accende e so esportazioni. In i mesi passati, avemu visitatu u nostru Direttore Generale inseme cù a nostra Delegazione Organizzata, u presidente di u Cunsigliu di l'Industria Organizzata Ahmet Emin Makascı Bey, u presidente di u Distrettu di u Partitu AK Abdurrahman Çardakoğlu Bey, i membri di u Cunsigliu di l'Industria Organizzata è i nostri concittadini di Akşehir, u nostru deputatu Orhan Erdem Bey. Fortunatamente, l'anu inclusu in u prugramma. U nostru Manager Regionale Adem Sivri Bey hà finitu u travagliu cù a so squadra è hè avà intrutu in u prugramma d'investimentu. Oghje, facemu una ispezione in situ inseme cù i funzionari di a cumpagnia chì hà ricevutu l'impegnu. Spergu chì, in u scopu di stu prughjettu in Akşehir; 2 investimenti: un passaghju in Yeniköy, induve l'accidenti causanu a volte morte di l'animali, un sottopassu in l'area induve hè furnitu u trasportu à a nostra università, induve si trovanu e residenze TOKİ, u trasportu à a prigiò hè furnitu, è i dormitori di l'istruzione superiore sò situati in Kozağaç, più un centru di carica ci sarà fattu. L'offerta hè stata fatta, spergu chì a custruzzione principia in i ghjorni à vene. Vogliu bona furtuna à u nostru distrittu è vulemu chì a cumpagnia di produzzione facia in u so travagliu. "In questa occasione, vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru Ministru di i Trasporti, u nostru Direttore Generale di Ferrovie Statali, u nostru Direttore Regionale di u Statu, in nome di u nostru populu Akşehir è Industrialisti Organizzati", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*