AŞTİ hà ospitatu u Festival di Graffiti

a accueilli l'asti graffiti festival
a accueilli l'asti graffiti festival

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à riunisce a ghjente di a Capitale cù attività artistiche. Ankara Intercity Terminal Operation (AŞTİ), chì hè u simbulu di a capitale è cuntinueghja à esse rinnuvatu, hà ancu ospitatu u festival di graffiti. Urganizata cum'è parte di e celebrazioni di u 30 d'Aostu di u ghjornu di a Vittoria, a festa hà riunitu parechji graffiti è artisti murali è residenti di a Capitale.

Pigliendu azzione per salvà Ankara da a definizione di una cità grisa, a Municipalità Metropolitana cuntinua u so sustegnu à l'arti è à l'artisti facendu a cità bella.

In parte di e celebrazioni di u 30 d'Aostu di u ghjornu di a Vittoria, l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ) hà ospitatu u "Festival d'Arte Murale".

Questa presentazione richiede JavaScript.

I MURO DI AŞTİ sò culurati

À u festival chì anu assistitu da parechji graffiti, i mura di AŞTİ eranu culurite cù i simboli di a Capitale.

BUGSAŞ Presidente di u Cunsigliu è Capu di Dipartimentu di Pulizia Mustafa Koç, Capu di Dipartimentu di Salute Seyfettin Aslan, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Cunsigliu di Ankara Halil İbrahim Yılmaz, Assoc. Dr. Lale Özgenel, u presidente di l'Associazione Ankara Ankara, Bora Hizal, u presidente di l'Associazione di Publicisti Industriali Outdoor Şahin Acar, u presidente di a Camera di l'Architetti di l'Interior Kasım Soner, i Direttori Generali Diputati di BUGSAŞ Musa Gülcan, Mete Bilici, Ekrem Demirbağ, Yüksel Demirel è u Moderatore di u Programma ABB Konuralp Orakçı festival. hà assistitu; Parechji citadini anu mostratu un grande interessu cù l'atleti di Taekwondo, Judo, Karate è Badminton di EGO Spor.

Dichjarà chì anu datu à AŞTİ una bella apparenza grazia à u festival, u presidente di u Cunsigliu di BUGSAS, Mustafa Koç, hà fattu e seguenti valutazioni:

"U Gruppu di Travagliu di Ankara nantu à a Strada cuntinueghja a so attività in u corpu di u Cunsigliu Municipale per rializà l'idea di u nostru presidente Mansur Yavaş chì faremu Ankara a capitale di a cultura è l'arte. Cum'è parte di u 100 anniversariu di a Vittoria di Sakarya è di e celebrazioni di u 30 d'Aostu, avemu decoratu u muru di fronte à a strada di Konya in AŞTİ cù graffiti. festival; L'avemu tenutu inseme cù l'Associazione di Annunziari di Ankara, l'Associazione di Pubblicisti Industriali di Ankara Outdoor è accademichi. Pensu chì queste opere aghjunghjenu una bella visualità à AŞTİ è integraranu un toccu artisticu cù a cultura di a stazione di autobus.

"A PORTA D'ENTRATA À A CITTA, AŞTİ hè A VISIONE È A VITRINA DI A CITTÀ"

Enfatizendu chì travaglianu duramente per revelà l'aspettu culturale è artisticu di a capitale, u presidente di u Cunsigliu Esecutivu di u Cunsigliu di a cità di Ankara Halil İbrahim Yılmaz hà dettu: "Vemu l'impattu di l'industria di a cultura creativa in u clima di a cità oghje in Ankara. Puderete pensà chì a porta d'entrata di Ankara, AŞTİ, hè un locu luntanu da a cultura è l'arte, ma e porte d'entrata di e cità sò a visione è a vetrina di quella cità è a prima tappa induve vi vede tutte e bellezze. Anni fà, quandu avemu vistu un artista di graffiti in a strada, avemu vinutu da un clima induve eramu trattati criminali à quellu chì tenemu sopra à i nostri capi. Si sparghje in a nostra cità l'approcciu di gestione, chì celebra tutti i sforzi ligati à l'arti è prova di metteli inseme cù a sucetà.

L'artisti di l'arte di u muru, chì anu ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per u so sustegnu à l'arti è l'artisti, anu manifestatu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

-Aybars Yücel (Devak): "Stà in AŞTİ significa qualcosa di sfarente per mè. Aghju parechji ricordi quì è di pittura pareti hè un grande piacè per mè. Hè una bona nutizia chì a Municipalità Metropolitana urganizeghja un tali festival in un spaziu publicu ".

- Stock : "Semu ghjunti à u festival di pittura murale in AŞTİ. Facciu opere di pittura tridimensionale. Aghju disegnatu u Gattu Ankara è u Museu di e Civilizzazioni Anatoliane. Avemu un ghjornu divertente è piacevule, grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu.''

-Tuğçe Doğu: "Hè un avvenimentu incredibile è ancu maravigliu chì ci hè un avvenimentu di pittura murale è l'imaghjini culuriti sò sperimentati in AŞTİ, unu di i simboli di Ankara. Sfurtunatamente, ùn pensu micca chì l'arti di strada hè datu assai impurtanza è l'artisti ùn sò micca supportati in Turchia. Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana per u so sustegnu ".

-Cem Sonel: L'avvenimentu tenutu à AŞTİ hè statu assai piacevule. Inseme à 2 artisti è 6 di i nostri amichi di Eskişehir, avemu luttatu per pitture i muri di AŞTİ per circa una settimana. Vulemu avanzà nantu à i simboli chì Ankara ùn pudia micca ricurdà per un tempu. Vuliu ancu pintà HİTİT è Atakule, unu di i vechji motivi di Ankara è ancu di l'Anatolia. Spergu chì l'invitati piaceranu è piaceranu ancu u nostru travagliu ".

- DEVI : "U graffiti era una branca chì ùn si pudia capisce per un bellu pezzu è noi, cum'è graffiti, hà patitu assai. Hè un bonu sviluppu chì l'arte di graffiti hè diventata accettabile in Ankara è chì tali opportunità sò furnite ".

In u "Festival d'Arte Murale" tenutu in u weekend è durò dui ghjorni, diverse interviste nantu à a storia di a cità è ancu a festa musicale di l'Ankara Balkan Band Team è Sound of Ladies hà datu à i citadini momenti indimenticabili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*