Dichjarazione di u Ministeru à a Notizia chì u Trenu di Carichi si precipitò nantu à a piattaforma mentre passava per Marmaray

Quandu u trenu di merci da u ministeru passava per Marmaray, hà ghjuntu à a piattaforma.
Quandu u trenu di merci da u ministeru passava per Marmaray, hà ghjuntu à a piattaforma.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture in quantu à u trenu di merci chì presuntamente scraped a piattaforma mentre passava per Marmaray, hè statu dichjaratu chì "Ùn ci era micca una copertura chì cascava nantu à a ferrovia o danni à e stazioni è e plataforme".

U Ministeru di i Trasporti è l'Infrastrutture hà fattu una dichjarazione in quantu à e nutizie è i posti publicati in certi siti web è publicazioni in e social media cù u tìtulu "U trenu di merci hà rascatu a piattaforma mentre passava sottu u mare in Marmaray".

In a dichjarazione fatta da u Ministeru; "L'incidentu hè accadutu u 25 d'Aostu 2021, à 00.58, durante u passaghju di u passaghju di u tubu Marmaray in a zona di mantenimentu di u trenu 13041 chì andava da Arifiye à Kapıkule, a cerniera di una copertura di u vagone di ballast viotu numeratu 5 83 75- 6936004, situatu in a 8a fila di u trenu, hà fiascatu per via di a fatigue di metalli è hè accadutu per via di a so apertura.

Appena hè statu determinatu chì a portica hè stata aperta, u trenu hè statu firmatu, è dopu esse assicuratu da u persunale tecnicu in u veiculu di risposta d'urgenza, cuntinuò a so strada à 04.35. Intantu, i treni passavanu per a Linea 2.

Cum'è dichjaratu, ùn ci era micca una copertura chì cascava nantu à a ferrovia, nè danni à e stazioni è e plataforme, nè ritardu di altri treni.

I treni di merci passanu attraversu u tubu di Marmaray chì passanu trà 00.00 è 05.00, dopu a fine di l'operazione di passageru. Tutti i treni di merchenzie chì entreranu in u passaghju di u tubu sò verificati in anticipu è permessi di entre in u passaghju di u tubu dopu chì qualsiasi malfunctions chì impediscenu u passaghju sò eliminati.

I treni di merci passanu à traversu u passaghju di u tubu à bassa velocità è sottu un cuntrollu constantu.

L'attraversu di u tubu hè verificatu da e squadre tecniche ogni matina prima chì i treni di passageri cumincianu à passà, è dopu l'appruvazioni di a squadra, i treni Marmaray cumincianu à passà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*