A funivia di Balçova sarà chjusa per una altra settimana

A funivia di Balcova resterà chjusa per un'altra settimana
A funivia di Balcova resterà chjusa per un'altra settimana

A municipalità metropolitana di Izmir avia chjusu e strutture di telecabina finu à u 10 d'aostu per prevene l'incendii forestali chì si sviluppanu unu dopu l'altru in tuttu u paese. A scadenza hè stata allargata da una settimana. U funiculu serà apertu à i visitori u marti 17 d'Aostu.

Dopu à a pruibizione di l'ingressu à e zoni forestali purtata da l'Uffiziu di u Governatore di Izmir, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu chjusu i servizii di teleferica di Balçova à i visitatori finu à u marti 10 d'aostu. A causa di u risicu cuntinuu di u focu forestale, hè statu decisu di mantene e strutture chjuse per un'altra settimana. U funiculu serà apertu à i visitori u marti 17 d'aostu.

Per d 'altra banda, u travagliu vuluntariu iniziatu da u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir per sustene l'implementazione di una prohibizione di l'ingressu micca autorizatu à e zone forestali, chì serà validu finu à u 1 d'ottobre, cuntinua. E squadre monitoranu constantemente e zone boscate chì circundanu u centru di a cità da l'aria cù u sustegnu di vitture elettriche è droni. Hè destinatu à prevene a negligenza chì pò causà incendi, stabilendu punti di cuntrollu nantu à e strade chì portanu à e fureste, in particulare i fine di settimana. L'applicazione continuarà finu à a fine di l'estiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*