U presidente Soyer hà invitatu u Populu di Izmir à l'Esposizione di l'Indipendenza

U presidente Soyer hà invitatu u populu di Izmir à l'Esposizione di l'Indipendenza
U presidente Soyer hà invitatu u populu di Izmir à l'Esposizione di l'Indipendenza

L'apertura di l'Esposizione di l'Indipendenza hè stata in u Kulturpark Atlas Pavilion in u 30 anniversariu di u 99 d'Aostu u ghjornu di a Vittoria. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu ch'elli sò orgogliosi di portà l'esposizione, chì era stata aperta prima in Istanbul è Ankara è hà righjuntu 650 mila visitatori, à Izmir è hà invitatu tutte e persone di Izmir.

Municipiu Metropolitanu di Izmir, presidente Tunç SoyerIn u quadru di a visione di trasfurmà İzmir in una cità di cultura è arti, İşbank è İş Sanat anu purtatu a "Esposizione di l'Indipendenza", a mostra più cumpleta nantu à a Lotta Naziunale, in a cità. A Mostra di l'Indipendenza, chì descrive a lotta di a Nazione Turca cù quasi mille documenti, ritratti, filmi è ogetti, hè stata aperta in u Kulturpark Atlas Pavilion cù u titulu di "Esposizione di l'Indipendenza versu u 30th Anniversary di a Grande Vittoria" u 100 d'Aostu. Ghjornu di a Vittoria. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'apertura di a mostra. Tunç SoyerA moglia di Neptün Soyer, imprenditori di Izmir, cullezzione, amatori d'arte, burocrati metropolitani è citadini anu assistitu.

A mostra, chì pò esse visitata gratuitamente, resta aperta finu à u 9 di settembre di u 2022. A mostra pò esse visitata trà 11.00:20.30 è XNUMX:XNUMX.

"Una opera d'arte assai impurtante"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer In u so discorsu à a cerimonia di apertura, "Ciamu İzmir a cità di fundazione è liberazione. Oghje, celebremu u 30 anniversariu di u 99 d'Aostu u ghjornu di a Vittoria cun grande orgogliu è felicità. Pensu chì unu di i più grandi disastri chì ponu accade à una sucità hè a perdita di a so cunnessione cù u so passatu è a natura. Perchè a nostra esistenza culturale hè furmatu solu da u nostru passatu è a natura. Sì i ligami sò rotti, a nostra parte di esse una sucità, a nostra lealtà à a cità è à u paese chì campemu, a nostra appartenenza serà mancata. Allora ùn serà micca pussibule di capisce a nostra età è di pruduce suluzioni currette per u tempu chì campemu. Per quessa, pensu chì u duvere principale di un merre hè di prutege a natura è u patrimoniu culturale di a cità chì li hè affidatu. Hè l'unicu modu per cultivà a ricchezza è per sparte equamente. Sta mostra, chì avemu apertu, hè un'opera d'arte assai impurtante chì rinforza i ligami trà u nostru passatu è u presente.

"Sò sicuru chì attirà una grande attenzione in İzmir"

Dichjarà chì l'Esposizione di l'Indipendenza ci hà dimustratu chì l'unicu modu per qualcosa di migliurà hè per mezu di a determinazione individuale è a dedicazione, Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Ùn pudemu mai cambià a nostra vita è, infine, u mondu senza avè u curagiu di apre una nova strada. . Questu hè ciò chì Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, chì anu inspiratu l'esistenza di sta mostra cù e so mani, unghie, sangue, ànima è cori, ci parlanu di questu. A Mostra di l'Indipendenza hè stata aperta da İş Sanat in u 19 anniversariu di u 1919 di maghju 100 in Istanbul è Ankara. Oghje, simu fieri di purtà a mostra in a nostra cità. Un ingressu speciale chì enfatizeghja l'impurtanza di İzmir hè statu aghjuntu à a mostra cù i cuntributi inestimabili di e nostre risorse lucali. A liberazione di Izmir hè statu fattu unu di i sughjetti discututi in diverse parti di a mostra. Sò sicuru chì a mostra, chì resta aperta finu à u 9 di settembre di u 2022, attirà una grande attenzione in İzmir. Devu un debitu di gratitudine à e squadre di İş Sanat è a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì anu fattu un grande sforzu in a preparazione di stu travagliu impurtante, è à i nostri cullezzione di İzmir, chì anu arricchitu ancu di più sta mostra ".

Micca senza Izmir

Adnan Bali, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Türkiye İş Bankası, hà dichjaratu chì anu trasladatu a mostra in İzmir grazie à u presidente Soyer è hà dettu: "Questa mostra hè tenuta da u sindaco di a municipalità metropolitana, Mr. Tunç SoyerHè riunione cù a ghjente di Izmir à l'occasione di a preziosa invitu di . Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u presidente Soyer, per u so sustegnu. Cose cusì ùn ponu accade senza İzmir. Da a fundazione di a Republica à a celebrazione di u Cungressu di l'Ecunumia di Izmir è e decisioni di İşbank, Izmir hè una cità assai speciale. Ùn ci pudia esse una altra cità induve sta mostra seria più adatta. Malgradu tutte e restrizioni di a pandemia, più di 650 mila persone anu visitatu a mostra in Istanbul solu. Pensu chì stu record serà battutu in Izmir ", disse.

Chì ci hè in l'esposizione ?

A Mostra di l'Indipendenza, chì hè stata premiata u PRIDA in a categuria di Gestione di a Reputazione è a Bussola d'Oro in a categuria Responsabilità Sociale Corporate-Cultura è Arte in 2020, descrive tutte e dimensioni di a lotta di a nazione per l'indipendenza attraversu quasi mille documenti originali, fotografie, filmi. è ogetti. Ci sò sei rùbbriche in a mostra: "Guerra di deci anni", "Verità è Occupazione", "Resistenza è Forze Naziunale", "Armata Ordinaria è Difesa Superficiale", "Legge è Offensiva", "Indipendenza è a Republica".

Mentre a mostra hè stata preparata per İzmir, hè stata arricchita cù aghjunte chì sottolineanu u postu è l'impurtanza di a cità in a Lotta Naziunale è hà righjuntu a so forma più larga di sempre. Una sezione introduttiva chì enfatizeghja l'impurtanza di İzmir à a fine di u seculu hè stata aghjunta cù u sustegnu di e fonti lucali è i cullezzione.

L'esposizione, chì hè stata preparata cù l'usu di parechji archivi è cullezzione naziunali è stranieri, include oggetti militari, diari, note, carte preparate durante a guerra, è documenti scritti, cum'è l'ordine di fronte di i squadri di cummandu, è ancu assai ritratti. è filmati video. I testi sò supportati da schermi è proiezioni.
A mostra pò ancu esse visitata in linea à issanat.com.tr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*