Çanakkale Battles Sıhhiye Museum hè apertu à visità

U museu Canakkale Battles Sıhhiye hè apertu à visità
U museu Canakkale Battles Sıhhiye hè apertu à visità

U Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dichjaratu chì u Museu Medicu di Çanakkale Wars cuntene rievocazioni efficaci di ciò chì hè accadutu daretu à e prime linee in u 1915, è hà dettu: "Speremu chì i nostri visitatori lascianu quì per capiscenu è sentenu 1915 è u spiritu di Çanakkale. , è sparte a lotta è u dulore sperimentatu ". disse.

U Ministru Ersoy, in u so discorsu à l'apertura di u Museu Medicu di Battaglie di Çanakkale, chì hè statu preparatu cù u sustegnu di a Municipalità di Konya Selçuklu è i cuntributi di l'Università di Scienze di Salute sottu u cuntrollu di a Guerra di Çanakkale è a Presidenza di u Situ Storicu di Gallipoli, in u distrettu di Gallipoli, hà fattu una bella memoria di i medichi, chì sò a luce di u Crescent Rossu, u simbulu di a speranza è di a forza, hà dettu chì l'immortaliseranu cù u travagliu.

U Ministru Ersoy hà ricurdatu chì in e battaglie induve e trincee s'avvicinavanu assai in a Guerra di Çanakkale Land, i suldati turchi sò stati feriti seriamente da l'effetti di l'attacchi di cannone, shrapnel è bayonet, è chì e cunsequenze di questu andavanu oltre e strutture sanitarie. in prima linea è si n'andò à Istanbul per a cura di millaie di feriti purtati da Çanakkale da navi di l'uspidale, spiegò chì ancu alcuni di l'edificazioni ufficiali è e scole in a cità sò stati trasformati in spitali.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì a mobilizazione per i servizii d'infermiera è di salute realizata da a Società di a Crescent Red Ottomana, chì hà travagliatu duru in tuttu u paese in un tali ambiente, era un balsamo per e ferite in u corpu è l'ànima di e persone, è hà cuntinuatu cusì:

"Questa minuscula penisula hè stata una scena chì palesa a brutalità è i volti sporchi di e forze chì si chjamanu civilizzate è riflette a so identità originale. À ogni puntu chì si passa, pudete vede una fortezza veterana, bastione, quartier generale. L'aerei nemici anu ancu apertu u focu annantu à l'uspitali, i tende di l'ospitale, i fasciate è i navi di l'ospitale chì trasportanu i feriti, violendu e lege di a guerra. Tuttavia, certi insediamenti civili cum'è Eceabat sò stati ancu affettati negativamente da sti bumbardamenti. In novu, ancu s'è e tende di l'uspidale in lochi cum'è Akbaş è Ağadere eranu dotate di bandiere di a Crescente Rossa, eranu u mira di sti bumbardamenti. In più di sapè chì tipu di forza fisica i nostri antenati scunfittu, hè necessariu di sapè è ùn si scurdanu mai di quale tipu di mentalità hà scraped da queste terre. Dimenticà questu hè una grande slealtà à u nostru passatu, è minà u nostru futuru cù e nostre mani.

"Sapete chì u vostru Spìritu Gloriosu hè Standu è hè in e Mani Sicure di a vostra Generazione"

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì Çanakkale hè a vittoria di quelli chì ponu sopportà u pesu di a quistione di "Mi dumandu" in a so cuscenza per u restu di a so vita, per piglià a decisione nantu à quale di i corpi feriti chì venenu davanti à elli per intervene per a so vita. usu currettu di materiali limitati.

Spartendu infurmazioni nantu à u museu chì hè statu apertu, u Ministru Ersoy hà dettu: "U Museu di Çanakkale Battles Sıhhiye cuntene animazioni efficaci di ciò chì hè accadutu daretu à u fronte in u 1915. Hè a nostra speranza chì i nostri visitori lascianu quì per capiscenu è sentenu 1915 è u spiritu di Çanakkale, sparte a lotta è u dulore sperimentatu, i so ricordi seranu rinfrescati, a so vulintà serà rinfurzata, è a so cuscenza è a cuscenza aumentanu. Perchè simu in debitu, duvemu più di ciò chì pudemu pagà in una vita. Vogliu chjamà à i medichi di u Fronte Çanakkale: Riposa in pace. Sapete chì a vostra ànima gloriosa hè alta è in e mani sicure di a vostra generazione. Cù l'ispirazione ch'elli anu da voi, sò u sustegnu, l'orgogliu è a speranza di a so nazione, sia luttendu front-to-front daretu à u Mehmetçi, sia pruteggendusi da l'epidemie chì hà scuzzulatu u mondu, à a spesa di esse separati. da i so mariti è figlioli, è mette a so propria vita in u fondu. Cummemurà tutti i nostri passati, martiri è veterani, chì anu dedicatu a so vita à a nostra indipendenza è u futuru, cù misericordia è gratitùdine ".

Rettore di l'Università di Scienze di a Salute Prof. Dr. U prugramma hà cuntinuatu cù a presentazione di un rigalu à u Ministru Ersoy da Cevdet Erdöl, è hà finitu cù una visita à u museu apertu da u Ministru Ersoy è u so entourage tagliendu a cinta.

U guvernatore di Çanakkale İlhami Aktaş, u vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK Bülent Turan, u vice-ministru di a cultura è u turismu Ahmet Misbah Demircan, u presidente di Çanakkale Wars è u situ storicu di Gallipoli, İsmail Kaşdemir, i direttori di l'istituzioni, i rapprisentanti di i partiti pulitichi è l'urganisazioni non governamentali è ufficiali militari anu assistitu. a cerimonia.

Inoltre, u Ministru Ersoy, prima di l'apertura di u museu, hà visitatu u Parcu Storicu Underwater di Gallipoli, chì era previstu per esse apertu à u turismu di immersione, chì hè natu cù a creazione di l'inventariu di i navi di guerra stranieri affundendu in a Peninsula Storica di Gallipoli, induve a Guerra di Çanakkale hà fattu, prima di l'apertura di u museu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*