Quelli chì ùn ponu micca stà luntanu da l'attenzione di u telefuninu !

Attenzione, quelli chì ùn ponu stà luntanu da i telefunini
Attenzione, quelli chì ùn ponu stà luntanu da i telefunini

A nomofobia, chì hà cuminciatu à esse vistu cù l'aumentu di a digitalizazione, diventa sempre più cumuna, in particulare trà i ghjovani. Dichjarà chì a nomofobia hè spessu vista inseme cù l'addiction di u telefunu, u psicologu specialista Tuğçe R. Tuncel Dursun da l'Hospital Çakmak Erdem hà fattu dichjarazioni nantu à u sughjettu.

Nomofobia, chì hè a pronuncia corta di e parolle inglesi no mobile phobia, hè definitu cum'è u timore di esse luntanu da u telefuninu. Ebbè, avete mai sperimentatu una tale paura? Avete mai dumandatu quante volte à ghjornu guardate u vostru telefunu? Sicondu e ricerche, fighjemu u nostru telefunu una media di 2617 volte à ghjornu, è sfurtunatamenti, stu numeru hè assai più altu per quelli chì sò addicted à u telefunu. exp. Ps. Tuğçe R. Tuncel Dursun hà fattu e seguenti dichjarazioni annantu à sta fobia sempre più diffusa: "Nomofobia hè definita cum'è u timore di esse disconnected from the communication that people establish via mobile phones. Hè trà e fobie specifiche in a literatura. Cù l'usu di i telefoni cellulari, a liberazione di dopamina in u cervellu aumenta, è cù l'aumentu di a liberazione di dopamina, a ghjente pò sviluppà addiction à u telefunu. E persone cun nomofobia anu difficultà à fucalizza nantu à a so vita di ogni ghjornu perchè anu paura, ansietà è pinsamenti nantu à u bloccu di e so rete di cumunicazione cù i so telefoni. Dunque, parechji fallimenti ponu esse osservati in a vita accademica è cummerciale di queste persone ".

Dichjarà chì avemu bisognu di rivisione alcuni di i nostri cumpurtamenti per capisce s'ellu avemu a nomofobia o micca, Dursun cuntinuò e so parolle cusì: "Se passemu troppu tempu à cumunicà in u telefunu, simu preoccupati chì a bateria di u telefunu si esauriscerà piglià misure per impediscenu di esce (per esempiu: purtendu un caricatore o purtendu un telefuninu di riserva cun noi). Pudemu suspettà a nomofobia s'ellu ci vole à evità ambienti induve l'usu di l'apparechju hè pruibitu o chì i prublemi di rete sò sperimentati, se dorme cù u telefonu è mantene u telefunu in tuttu u tempu. Ricumandemu chì e persone uttene supportu quandu sta situazione disturba a funziunalità di a so vita ".

A PERSONA DEVERA ESSERE SEGURITA DI OTTENERE SUPPORTU S'ellu ùn pò micca batte stu FOBI

Dursun, chì ricumanda chì e persone chì ùn ponu micca truvà una soluzione per a nomofobia per sè stessu, cumincianu u prucessu di psicoterapia quandu si sentenu pronti, hà dettu u seguente nantu à u prucessu di terapia: "Per sbarazzarsi di nomofobia, CBT, o terapia cognitiva cumportamentale, hè di solitu. appiicata. U scopu di a terapia hè di cambià i pinsamenti chì creanu i timore è l'ansietà di e persone per l'interruzzione di a so cumunicazione per u telefunu. Durante u prucessu di terapia, hè assicuratu chì e persone sò gradualmente esposti per riduce a so cumunicazione in u telefunu. Sicondu e ricerche, cù l'aumentu di l'usu di e social media, a probabilità di avè nomofobia aumenta in i prucessi seguenti. Per quessa, hè cunsigliatu chì a persona riduce ancu l'usu di e social media ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*