Cina Testa Novi Trams cuncepiti per i Ghjochi Olimpichi invernali 2022

Cina prova novi tramvii chì hà cuncepitu per l'Olimpiadi Invernali
Cina prova novi tramvii chì hà cuncepitu per l'Olimpiadi Invernali

Preparazione per l'Olimpiadi Invernali 2022 chì si terrà l'annu prossimu, a Cina hà cuncepitu novi tramvii per esse utilizati durante l'avvenimentu. Questi novi tramvii, sviluppati da u Gruppu Sinobo, furnisceranu servizii di trasportu à i visitatori chì venenu per i Ghjochi Olimpichi Invernali 2022. U tram in questione serà messu in serviziu à a facilità turistica di Taizicheng situata in u conte di Chongli in Zhangjiakou, a pruvincia di Hebei in Cina di u Nordu, è serà messu in opera in i prossimi dui mesi è operarà regularmente da dicembre.

Circa 200 chilometri à nord-ovest di Pechino, Chongli accoglierà a maiò parte di e corse di sci chì si feranu à i prossimi ghjochi olimpichi. U stabilimentu di Taizicheng hè situatu in a zona cintrali di u distrittu di corsa di Chongli. I treni d'alta velocità chì partenu da a stazione di Taizicheng, chì hè assai vicinu à a facilità, ponu piglià i passageri à Pechino in circa 50 minuti. Per d 'altra banda, i tramvii da esse trasferiti daranu trasportu à alcune istituzioni olimpiche cum'è cerimonie di medaglia, strade cummerciale, un centru di fiera internaziunale è alberghi.

A linea di tram, chì hè 1,6 chilomitri di lunghezza, hè pensata per distanzi brevi trà e diverse unità di l'impianto olimpico. U percorsu passa per lochi impurtanti è u tram si ferma quì. Ci sò sei stazioni nantu à a linea di tramvia in a prima fase di u prugettu; Hè previstu chì altri seranu creati dopu.

Trè tramvii cumincianu a operazione di prova da dicembre. Ognunu di elli hè 27 metri di lunghezza è 2,65 metri di larghezza. Ognunu di elli hà 48 posti di passageru è un magazzinu di l'equipaggiu di sci. I tramvii, invece, sò pensati per viaghjà à una velocità di finu à 70 chilometri à l'ora è portanu un totale di 150 passageri, secondu u Gruppu Sinobo.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*