Coronavirus o Malattia di Aria Condizionata ?

attenzione, e malatie di l'aria condizionata anu aumentatu in l'ultimi ghjorni
attenzione, e malatie di l'aria condizionata anu aumentatu in l'ultimi ghjorni

In u caldu estremu di l'estiu, l'aria condizionata "cave to the rescue" in a casa, u veiculu è l'uffiziu, rinfrescendu rapidamente è dà felicità cù u so effettu di rinfrescante in quellu mumentu, ma ancu cascanu in lettu senza esse nutatu! Acıbadem Dr. Sinasi Can (Kadıköy) Spezialista di Malattie di u Pettu di l'Hospital Dr. Zekai Tarım hà dettu: "Avemu spessu scontru cù e malatie legate à l'aria condizionata in questi ghjorni. L'esposizione à l'aria estremamente fridda è secca per un bellu pezzu è a diminuzione di a resistenza di u corpu pò facilmente apre a strada per u sviluppu di alcune infizzioni in i tratti respiratori superiori, i tratti respiratori inferiori è i pulmoni. Crea ancu prublemi perchè pò causà lagnanze simili cù Covid-19 ". Specialista in Malattie di Pettu Dr. Zekai Tarım hà spiegatu e malatie chì venenu cù l'aria condizionata è modi per prevene, è hà fattu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

Mentre l'usu di maschere hè criticu in a pandemia di Covid-19, a malatia epidemica di u seculu, l'aghjunzione di umidità eccessiva à u calore di l'estate affumicata affetta a vita di ogni ghjornu in grande misura. L'aria condizionata, chì venenu à u nostru salvamentu in u caldu senza fiatu, ponu fà malati è mette in lettu senza s'avvede ! Acıbadem Dr. Sinasi Can (Kadıköy) Spezialista di Malattie di u Pettu di l'Hospital Dr. Zekai Tarım, malatie legate à l'aria condizionata; Dichjarà chì l'aria condizionata pò sviluppà in duie manere, secondu l'effetti fisichi è di reservoir, dice: "Secondu l'effetti fisichi di l'aria condizionata, alcuni discomforts pò sviluppà per via di cambiamenti bruschi di temperatura è di rinfrescante eccessivu di l'ambiente. L'esposizione cuntinuu à l'aria estremamente fridda è secca è a diminuzione di a resistenza di u corpu facilmente apre a strada per u sviluppu di alcune infizzioni in i tratti respiratorii superiori, e vie respiratorii inferiori è pulmoni; Inoltre, a polvera diffusa in l'ambiente da l'aria condizionata induce a lagnanza è e crisi di e persone cù allergii è asma, è pò causà attacchi d'asma è tosse secca severa. Inoltre, l'esposizione diretta à l'aria fridda soffiata da l'aria condizionata pò causà edema è paralisi faciale affettendu a guaina nervosa nantu à a faccia, causendu dolore musculare è rigidità musculare.

I sintomi ponu sovrappone!

Dichjarà chì e malatie di l'aria condizionata ponu sovrapponessi cù l'infezione da Covid-19, hè necessariu di vede un duttore invece di dì "l'aria condizionata hà colpitu". Zekai Tarım hà dettu: "E malatie climatiche ponu causà a morte se ùn sò micca trattate. Pò esse necessariu di utilizà l'antibiotici adattati per queste bacteria per almenu 2 simane per u trattamentu. Mentri sintomi cum'è debulezza, malessere, musculus diffusa è mal di testa, seguitu da febbre, tosse secca, nausea, vomitu, diarrea è dolore addominale ponu accade in e prime 24-48 ore, i risultati di u sistema nervu, disordini di cuncentrazione, è ancu coma pò esse. accade in una piccula parte di i pazienti ". dice.

Attaccà u sistema immune!

Dichjarà chì l'aria soffiata da l'aria condizionata pò debilitatu u sistema immune lucale in u trattu respiratoriu è pruvucà virus è batteri à stallà è multiplicà, u tassu di umidità in l'aria diminuisce cù u funziunamentu di l'aria condizionata, è l'aria secca cundensata in l'aria. u spaziu pò causà irritazione in i tessuti nasali è a gola. Zekai Tarım dice: "Virus, batteri è fungi ponu cresce in i filtri di l'aria condizionata chì sò constantemente umidi. I microorganismi chì s'acumulanu in i sistemi di filtri di l'aria condizionata chì ùn sò micca puliti è mantinuti regularmente è si sparghjenu in casa quandu l'aria condizionata sò attivati ​​pò causà infizzioni di e vie respiratorie. A pneumonia di Legionella hè a più cumuna di e malatie climatiche. A pneumonia da Legionella hè una pulmonite causata da bacteria di l'aria condizionata. Siccomu sta bacteria pò campà facilmente in ambienti umidi è sistemi di climatizazione, a malatia chì provoca hè chjamata "malatìa di l'aria condizionata" trà e persone. I batteri chì causanu malatie ponu ripruduce in l'aria condizionata è si sparghje à i pulmoni cù l'aria inalata, causannu malatie se e cundizioni di mantenimentu è di disinfezione ùn sò micca seguitu. U putenziale di sta bacteria per causà malatie in un corpu sanu hè abbastanza debule, ma a resistenza di u corpu bassu facilita a furmazione di malatie. In quelli chì anu cancru, diabete, alcoolismu, malatie cronica di pulmone o fegato, è fumatori pesanti, a freccia di u sviluppu di a malatia aumenta cù l'indebolimentu di u sistema immune.

5 misure efficaci contr'à e malatie di l'aria condizionata !

U mantenimentu è a pulizia di l'aria condizionata deve esse fattu ogni annu. I filtri deve esse cambiatu. Un filtru di bacteria deve esse usatu.

Si deve esse attentu à ùn overcool l'ambiente. I prublemi di salute causati da l'aria condizionata sò generalmente per u risultatu di l'usu inconsciente o eccessivu. In i ghjorni caldi di l'estiu, a diferenza di temperatura è u cambiamentu di l'aria brusca in l'internu è fora di a stanza reduce a resistenza di u corpu. A temperatura ideale per l'ambiente hè 21-23 gradi.

L'aria condizionata chì prutegge l'equilibriu di l'umidità deve esse preferitu o 1 vetru d'acqua pò esse guardatu per furnisce l'umidità in u vostru ambiente. L'umidità ideale in l'ambiente deve esse trà 40-60 per centu.

I campioni rigulari devenu esse pigliati da l'aria condizionata è esaminati in u laboratoriu à intervalli regulari.

Quandu si usa l'aria condizionata, ùn deve esse micca espunutu à u ventu direttu di l'aria condizionata, ùn deve micca pusà davanti à questu, è u locu di l'aria condizionata deve esse determinatu da piglià questi in contu. L'acondicionatori d'aria deve esse utilizatu diminuendu a temperatura gradualmente à certi intervalli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*