Dilek İmamoğlu è u Camion d'Aiuti di a Fundazione Istanbul in l'Area di Disastru

Dilek İmamoğlu è u camion d'aiutu di a Fundazione Istanbul in a zona di disastru
Dilek İmamoğlu è u camion d'aiutu di a Fundazione Istanbul in a zona di disastru

Dilek İmamoğlu è a Fundazione d'Istanbul anu agitu quandu i citadini caritativi vulianu furnisce un aiutu intensivu à a regione per l'incendii forestali iniziati intornu à u distrittu di Manavgat di Antalya è i distretti di Marmaris è Bodrum di Muğla.

Cù u disastru chì hà iniziatu in e regioni di Muğla, Bodrum, Marmaris è Antalya, i citadini anu dumandatu aiutu à a regione. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluA Fundazione Istanbul, chì hà cuminciatu à travaglià cù Dilek İmamoğlu, moglia di , hà dumandatu una lista di bisogni da a Direzzione di i Servizii Sociali di Muğla.

U CAMIONE hè statu in strada in 3 ghjorni

Dopu chì a lista di i bisogni in entrata hè stata sparta cù i filantropi, un camionu pienu di materiali hè statu cullatu è hà da esse mandatu à l'area di disastru in un cortu periodu di 3 ghjorni. U camion d'aiutu hè ghjuntu à Bodrum ieri è à Muğla oghje.

A PRIORITÀ ERA DATA À L'EQUIPAMENTI PER ESSERE USATI IN LUTTA DI U INCENDI

U pacchettu hè custituitu principarmenti di materiali per esse usatu in l'extinzione di u focu in u campu; L'equipaggiu cum'è i pantaloni è i scarpi ignifughi, stivali, maschere di gas, coperte ignifughi, estintori, cappelli duru, materiale medicale per esse usatu in ustioni, unità di carica di telefoni, banche di energia, batterie, torcia è generatori sò stati inclusi.

Inoltre, pudete ghjunghje à a regione in camion; Biancheria intima, magliette, camicie, maschere d'igiene, dentifricio è spazzola, shampoo, gel doccia, sapone, detergente, pannolini per i zitelli, magliette, camicie, maschere d'igiene, biscotti è biscotti durable sò stati mandati. .

L'ANIMALE DI STRADA ùn sò micca scurdati

Senza scurdà di l'animali vaganti affettati da u focu, a Fundazione di Istanbul hà furnitu assai cibo seccu à a regione.

DİLEK İMAMOĞLU VISITÀ I PAGGI AFFECTATI DA U FEU

Dilek İmamoğlu, inseme cù u sindaco di Bodrum Ahmet Aras, hà visitatu i paesi affettati da u focu in Bodrum è hà manifestatu i so desideri per una ricuperazione rapida à i citadini.

Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, Dilek İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, campemu ghjorni assai tristi cù i fochi chì cumincianu in tutta a Turchia. U nostru paese passa per una grande prova. Forse ùn eramu micca assai vicinu à stu focu, ma avemu sentitu l'urli silenziu di l'arburi è e criature in a furesta da luntanu. Sentu u focu cù i nostri cori in bocca. Calchì volta ci hè statu assai arrabbiatu, assai arrabbiatu ; Calchì volta pienghjemu assai. Grazie à i nostri amati presidenti, à i so culleghi è à tutte e persone chì ci sustenevanu, i focu in parechji lochi sò stati sottumessi à cuntrollu. Sò assai felice è tranquillu oghje. "Che Diu ùn mostrà mai più un focu cusì à stu paese", disse.

U presidente di a Fundazione di Istanbul, Perihan Yücel, hà ancu espresu a so gratitudine à i donatori, sottulinendu chì hè assai impurtante per i donatori chì volenu aiutà senza fà una dumanda elli stessi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*