L'industria conta i ghjorni per scuntrà l'audience TV

L'industria conta i ghjorni per scuntrà i telespettatori
L'industria conta i ghjorni per scuntrà i telespettatori

ST Endüstri Radyo, a voce di u mondu di l'affari, hà da principià prestu à trasmette cù u so novu investimentu, Endüstri TV. A TV di l'industria trasmette prima in digitale, è poi pensa à trasmette via satellita.

ST Endüstri Radyo, chì hà iniziatu a trasmissioni di radiu terrestre dui anni fà, sfondendu novi terreni in Turchia in u triangulu di pruduzzione, investimentu è esportazione, hè avà principiatu a trasmissione TV. U primu lanciamentu di u canali TV si terrà à Tuzla Viaport Marina Expo in u scopu di a Settimana di l'Automazione è e Soluzioni Energetiche trà 5-9 d'ottobre 2021. Industry TV trasmette prima in digitale è poi principia a trasmissione satellitare.

A PRIMA EMISSIONE INIZIA U 5 OTTOBRE

A Settimana di l'Automazione è e Soluzioni Energetiche serà urganizata trà u 5-9 d'ottobre 2021, in u scopu di u Summit di l'Investimenti Robotici, l'Industria 4.0 Applicazioni Summit, u Summit di Fabbriche Produttrici di Energia è u Prucessu Summit. Industry TV, chì furnisce una trasmissione in diretta di tutta sta urganizazione, farà ancu u so primu lanciu quì.

PUBLICAZIONI FACCIATE A PRODUZIONE

Industria TV, chì risponde à una esigenza impurtante per u nostru paese cù e so trasmissioni chì cuncernanu solu imprese, in particulare emissioni chì coprenu i prublemi è suggerimenti di suluzione sperimentate in i prucessi di produzzione, investimentu, mantenimentu è compra di fabbriche, mostrarà in situ i diversi prucessi. di pruduzzione da e PME à mega fabbrichi, in più di prugrammi di studio a purtari à u screnu.

"Prima simu a radio, poi a TV"

Fornendu infurmazioni nantu à Endüstri TV, u CEO di ST Endüstri Media, Recep Akbayrak, hà dettu ciò chì segue nantu à i so novi investimenti è scopi: "I canali radio è TV chì trasmettenu in Turchia è chì portanu u stessu nome sò stati stabiliti principalmente cum'è canali televisivi. Dopu, anu sceltu di trasmette in una struttura chì trasmette u sonu di emissioni TV da a radiu. Faremu esattamente u cuntrariu. In altre parolle, purteremu u nostru cuntenutu, chì hè custituitu principarmenti di e nostre trasmissioni di radiu, à u screnu ".

MORE INTERACTION ONLINE

Dichjarà chì ci hè una falsa percepzione chì l'impattu di e radiodifusioni hè diminuitu oghje, mentre chì a verità hè u cuntrariu, Akbayrak hà dettu chì a radiodifusione hè attualmente attraversu una rivoluzione, chì ci hè bisognu di una struttura di trasmissione integrata cù a TV è i social. media, è chì a radiodiffusione chì pò ottene questu è furnisce più interazzione in linea hè necessariu.

CONTENUT PERSONALIZZABILE

Dichjarà chì vivemu in una età induve l'infurmazione hè facilmente accessibile, ma i nostri abitudini di cunsumu ùn deve esse ignoratu, u CEO di ST Endüstri Media, Recep Akbayrak, hà continuatu e so parolle cusì: "Senza dubbitu, simu diventati più digitale ogni ghjornu, questu hè bè. Tuttavia, hè evidenti chì ùn hè micca abbastanza per presentà u cuntenutu pruduttu in un solu formatu è un canale. Perchè ancu s'è u cuntenutu hè u stessu, certi persone pò preferite leghje, mentre chì una altra persona pò preferite à sente o fighjà. Inoltre, preferisce esse capace di fà sta azzione quandu è induve ellu vole.

EMISSIONE ININTERRUPPATA DA A CAR À A CASA

Spieghendu un prublema spessu citatu trà l'ascoltatori di ST Endüstri Radio, Akbayrak hà dettu: "Hè un fattu indiscutibile chì a radiu si sente più in a vittura avà. In particulare in cità cù trafficu pesante, sta freccia d'ascolta pò ancu andà finu à 4 ore à ghjornu. Trà l'ascultori di a ST Endüstri Radio, avemu l'ascultori chì ùn ponu micca esce da i so veiculi ancu s'elli sò ghjunti in a so casa o in u locu di travagliu perchè ùn ponu micca lascià un prugramma ch'elli sò appiccicati. Avà, grazia à a trasmissione televisiva, puderanu compie u so prugramma infinitu in radiu in televisione.

PER MARKETING AFFARI-IMPRESA

Dichjarà chì a cumunicazione di marketing hè relativamente più faciule per e marche chì u publicu di destinazione di u cliente hè l'individui, Akbayrak hà dettu: "Se avete un bonu budgetu di marketing è vulete ghjunghje à u cunsumadore finale, u vostru travagliu hè faciule, pudete ghjunghje à quanti clienti potenziali vulete. calculendu u costu di accessu unitario. Ci hè digià parechji canali per questu. Tuttavia, se i vostri clienti potenziali sò cumpagnie piuttostu chè individui, i canali di cumunicazione di marketing chì pudete aduprà sò abbastanza limitati. Utilizà un unicu canali ùn hè micca abbastanza per sensibilizà è persuade. Cum'è ST Endüstri Medya, avemu stabilitu Endüstri TV per aumentà questi canali ". disse.

Akbayrak hà aghjustatu chì anu da travaglià in cuuperazione cù parechje agenzie domestiche è internaziunali in u funziunamentu di i canali radio è TV.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*