U Centru di Cure Palliative di l'Hospital di Eşrefpaşa riceve una nota piena da i pazienti

U centru di cure palliative di l'ospedale di esrefpasa hà ricevutu tutti i punti di i pazienti
U centru di cure palliative di l'ospedale di esrefpasa hà ricevutu tutti i punti di i pazienti

L'istituzione di salute centenaria di a cità, İzmir Metropolitan Municipality Hospital Eşrefpaşa, hà aghjustatu un novu anellu à i so servizii. Grazie à u Centru di Cure Palliative cù una capacità di 20 letti stabiliti in l'uspidale, a qualità di vita di i pazienti hè stata aumentata è a carica nantu à e spalle di quelli chì anu cura di i pazienti hè stata alleviata.

L'Hospital Eşrefpaşa di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hè cunnisciutu cum'è l'unicu spitali municipale in Turchia, hà ricivutu marcati cumpleti da i pazienti cù u Centru di Cure Palliative chì hà implementatu. Cù u so squadra esperta è u so staffu amichevule, l'Hospital Eşrefpaşa furnisce servizii à i pazienti chì anu bisognu di supportu di cura per via di cancro, malatie neurologiche, fallimentu d'urganu avanzatu, COPD è malnutrizione in u so Centru di Cure Palliative.

Apertura di u Centru di Cure Palliative di l'Hospital Esrefpasa

Ha una capacità di 20 letti

Anestesiologu, unu di i medichi di u Centru di Cure Palliative, Uzm. Dr. Kaan Karadibak hà dichjaratu ch'elli anu affruntatu una grande dumanda di pazienti è hà dettu: "Dapoi marzu, avemu intrapresu u prucessu di cura di i pazienti in u nostru centru. U nostru centru, chì era pianificatu cù una capacità di 12 letti, hè statu aumentatu à a capacità di 20 letti in cunfurmità cù e dumande è e decisioni pigliate da a gestione di l'uspidale. Attualmente trattemu i nostri pazienti in dui di i nostri reparti. In u nostru serviziu, 2 medichi, 20 infermieri, 1 fisioterapeuta, 1 psicologu, 12 persunale è 1 nutrizionista serve.

U cumpagnu participa ancu à u prucessu.

Specialista in anestesiologia. Dr. Hakan Özsel, invece, hà dichjaratu ch'elli cumincianu a so ghjurnata cù una visita ogni matina è hà dettu: "Unu di l'aspetti impurtanti di u Centru di Cure Palliative hè chì furnimu un sustegnu psicologicu è suciale à e famiglie è cumpagnie di i pazienti chì anu. difficultà à piglià decisioni nantu à l'opzioni di cura, è ancu à i pazienti. Quì, furnimu ancu furmazione nantu à a cura di i pazienti è l'approcciu di i pazienti à e persone chì curanu i pazienti chì sò guariti è tornanu in casa. In un certu modu, avemu preparatu per u prucessu per esse espertu in questu centru. Avemu u scopu di assicurà chì u cunfortu di i nostri pazienti quì cuntinueghja ancu in casa ".

Cunfortu di un hotel di 5 stelle

Gülnaz Arabacı, chì hà dettu ch'ella hè ghjunta in İzmir da Balıkesir per a radioterapia cù u diagnosticu di cancru di pulmone, hà dettu: "Avemu ghjuntu in İzmir da Gömeç per u trattamentu. Siccomu ùn avemu micca un locu per stà, avemu apprufittatu di stu serviziu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tutti, da i medichi à l'infermiera, sò assai attenti. Ci hè u cunfortu di un hotel di 5 stelle quì. Ci sò tutte e facilità da l'alimentariu à u serviziu di bagnu. Pudemu ancu lavà a nostra lavanderia quì. Tuttu hè quadru. Ùn pudemu micca esse cusì còmode ancu in a nostra casa, tuttu ciò chì vulemu hè davanti à noi. Semu assai soddisfatti ", disse.

Metin Yumak, chì hà dichjaratu ch'elli anu preferitu u Centru di Cure Palliative di l'Hospital Eşrefpaşa per u trattamentu di a so moglia paralizata, hà dettu: "L'interessu di l'infermiera è di i medichi quì hè straordinariu. Hè assai difficiuli di cura di i malati in lettu in casa. A mo moglia hè stata in lettu da 2 anni è aghju cura d'ella. Hè assai difficiule di affruntà a malatia solu. Mentre a mo moglia ùn pudia mancu apre l'ochji, hà cuminciatu à mostrà segni di ricuperazione cù l'attenzione di i medichi è i caregivers quì.

"A manu baby rose baby simu curati"

U duttore Ercan Olut, chì hà travagliatu cum'è specialista in microbiologia clinica dapoi 55 anni, s'hè rottu a spalle 7 mesi fà è hà cuminciatu à prufittà di u Serviziu di Cure Palliative. Olut hà dettu: "Avemu visitatu 3 ospedali è ùn avemu micca vistu u serviziu quì. Duranti l'anni chì era un duttore, ùn aghju micca travagliatu cù una istituzione chì furnia un tali serviziu. Staraghju quì per 15 ghjorni. U serviziu dimustratu, u valore datu à i pazienti hè enormu. Tutti quì amanu u so travagliu. Semu curati da i rosi di i zitelli quì ".

Cosa hè u serviziu di cure palliative?

A cura palliativa hè una forma di cure focalizata nantu à allevà a sofferenza di u paziente è à migliurà a so qualità di vita. Questa cura hè un serviziu offrittu per riduce è eliminà i sintomi di a malatia di u cancer è u so trattamentu. Hè cunnisciutu ancu "cura di sustegnu". A durata di a cura varieghja secondu u livellu è u stadiu di a malatia di u paci.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*