Ford Otosan Presenterà Un Processu Contra i Rivenditori Involuti in Abusi

Ford Otosan denuncerà i rivenditori implicati in abusi
Ford Otosan denuncerà i rivenditori implicati in abusi

Ford Otosan hà decisu di presentà una demanda contr'à i venditori chì anu abusu di i crediti di i rivenditori è ùn anu micca pagatu i so debiti.

A dichjarazione fatta à a Piattaforma di Divulgazione Pùbblica (KAP) hè a seguente: "Cum'è spiegatu in i nostri rapporti finanziari datati u 22 di ghjugnu 2021, chì sò stati divulgati à u publicu u 6 d'Aostu 2021, in quantu à l'abusu sughjettu à a nostra divulgazione materiale datata di ferraghju. U 30 di u 2021, a nostra sucietà, inseme à a nostra unità di auditu internu, hà un espertu indipendente in questa materia. " U travagliu nantu à u serviziu di audit di frode chì avemu ricevutu da una istituzione hè statu finitu.

In u rapportu ricevutu da l'istituzione indipendente, hè statu cunfirmatu chì ùn avemu micca un risicu per riceve più di a quantità dichjarata in i nostri rapporti finanziari datati u 30 di marzu di u 2021, chì sò stati annunziati à u publicu u 31 d'aprile di u 2021, è chì i risultati. ottenuti cum'è u risultatu di l'attività di audit indipendenti sò cumpatibili cù i risultati ottenuti in u studiu di l'auditu internu. In questu sensu, a nostra cumpagnia hà decisu di finisce e nostre relazioni cummerciale cù i venditori implicati in u prucessu di abusu in un certu pianu, tenendu in contu l'accettazione di u debitu, u pagamentu è a cooperazione legale cù a nostra cumpagnia.

A parte di vendite fatta à questi rivenditori in u fatturatu tutale di a nostra cumpagnia in 2020 hè di circa 3%, è l'attività di a nostra cumpagnia è i servizii di u cliente cuntinueghjanu senza alcuna interruzzione attraversu i nostri altri rivenditori esistenti chì operanu in e stesse regioni cum'è sti rivenditori è i novi concessionarii chì vi uniscerà à noi in stu prucessu. Una pruvisione per crediti dubbiosi di 6 milioni di TL hè stata attribuita in i rapporti finanziarii chì avemu annunziatu à u publicu u 2021 d'Aostu di u 323.

Circa 225 milioni di TL di u creditu in quistione hè custituitu di crediti da i venditori chì ricusanu di pagà stu debitu, è hè statu decisu di presentà una demanda di creditu contr'à questi venditori. Prucessi supplementari per i crediti ponu esse presentati secondu l'approcciu di altri cummercianti, chì anu pruvisione per i crediti dubbiosi, per pagà i so debiti à a nostra cumpagnia. "Se emergenu sviluppi impurtanti chì anu cunsequenze impurtanti in quantu à i prucessi legali impurtanti attuali è futuri è permettenu un ghjudiziu concretu è chjaru, sti sviluppi continuanu à esse spartuti cù i nostri investitori".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*