GES Engineering hà firmatu un cuntrattu per a fornitura di masti telescopici

Ges Muhendislik hà firmatu un cuntrattu per a fornitura di mastru telescopicu
Ges Muhendislik hà firmatu un cuntrattu per a fornitura di mastru telescopicu

I suluzioni pruposti da a cumpagnia GES Engineering cuntinueghjanu à attirà una grande attenzione. Cù un novu cuntrattu firmatu in Aostu 2021, GES Engineering darà 62 più sistemi Telescopic Mast à l'utilizatori. In u scopu di u cuntrattu firmatu in Aostu, 62 Masti Telescopici seranu consegnati à l'utilizatori à a fine di ferraghju 2022. Dopu à queste spedizioni, u numeru di Masti Telescopici sviluppati da GES Engineering è inclusi in l'inventariu hà righjuntu 100.

GES Engineering offre un'alternativa ecunomica à i sistemi di elevazione telescopici cù a so famiglia di prudutti di masti telescopici portatili, chì hà sviluppatu in origine. I membri di a famiglia larga di produttu cù diverse caratteristiche tecniche risponde à parechje esigenze diverse di l'utilizatori. Questi sistemi, chì mostranu una prestazione chì supera i bisogni di l'utilizatori in termini di durabilità, attira l'attenzione cù u so pesu più bassu cumparatu cù i so omologhi.

Questi masti, chì varianu in lunghezza da 3 à 15 metri quandu sò sbulicati, ponu elevà carichi utili da 15 kilogrammi à 75 kilogrammi. Ancu i masti varienu in grandezza, ponu esse purtati da una sola persona in un saccu o integrati in u trailer.

ASELSAN è Baykar Defense Preferite

GES Engineering avia finitu tutti i studii di cuncepimentu è di qualificazione di a Famiglia di Produttu di Mastu Telescopicu Portable è hà fattu a so prima consegna. Hà passatu e teste di campu cum'è un sistema induve ASELSAN è Baykar calibreranu i so prudutti. U sistema, chì hè statu messu in usu, hà ancu pruvatu a so affidabilità in u campu. 20 prudutti sò attualmente usati in u campu da ASELSAN è Baykar.

Torre portatile multifunzione da GES Engineering

A mobilità creata da e minacce cum'è a migrazione irregulare, u contrabande è u terrurismu, chì hè aumentatu in l'ultimu periodu, hè trà l'articuli più impurtanti di l'agenda di e forze armate è e forze di sicurezza. Cunsiderendu i bisogni in questu sensu, GES Engineering hà sviluppatu una soluzione innovativa, a Torre Portable Multi-Purpose.

forze armate è forze di sicurità; Hanu bisognu di suluzioni per duminà l'ambiente in a lotta contr'à u terrurismu, in l'operazioni transfrontaliere, in a lotta contru a migrazione irregulare è u contrabbando, in i zoni temporali è fissi, in i campi di alloghju per i migranti, in a prutezzione di e strutture critiche è di e fruntiere terrestri è marittimi, è in parechje altre attività. I turri sò unu di i modi principali per ottene sta duminazione. Tuttavia, questi scenarii operativi necessitanu suluzioni mobili o installate in u campu. A soluzione Multi-Purpose Portable Tower di GES Engineering hè stata sviluppata per risponde esattamente à sta necessità.

A Torre Portable Multi-Purpose, in quale radar, dispositivi di cumunicazione, sistemi elettro-ottici, armi è carichi simili ponu esse integrati, furnisce à i so utilizatori vantaghji significativi è flessibilità in quantu à a cuscenza di a situazione è a superiorità tattica.

Multi-Purpose Portable Tower, sti vantaghji è flessibilità; faciule di trasportu è di stallazione; capacità di travaglià in u campu per un bellu pezzu è cun alta affidabilità in tutte e cundizioni climatichi; adattabilità per un usu versatile è integrazione di carichi utili; esse capace di eseguisce missioni tripulate o senza pilotu secondu i bisogni operativi; Offre torre è carichi utili grazie à u fattu chì pò esse cumandatu remotamente cù u modulu 3G.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*