Halit Ziya Boulevard hè apertu à u trafficu

U boulevard Halit Ziya hè apertu à u trafficu
U boulevard Halit Ziya hè apertu à u trafficu

I travaglii iniziati da a Municipalità Metropolitana di Izmir in u Boulevard Halit Ziya per prevene l'inundazioni chì si verificanu durante e forte piogge in a regione di Kemeraltı è per rinfurzà l'infrastruttura di a regione sò stati cumpletati. U boulevard hè stata riapertura à u trafficu eri sera dopu à i travaglii di asfaltatura.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà finitu l'opere nantu à Halit Ziya Boulevard in u scopu di u Prughjettu di Infrastruttura di Intercepzione di Prima Fase realizatu per prevene l'inundazioni chì si verificanu durante e forte piogge in a regione Kemeraltı è per rinfurzà l'infrastruttura di a regione. U boulevard hè statu apertu à u trafficu eri (ghjovi 12 d'aostu) à a sera dopu à i travagli di asfaltatura.

Chì hè statu fattu ?

E squadre anu rinnuvatu e linee di l'acqua di piovana, fognaria è acqua potabile in Halit Ziya Boulevard. E squadre, chì anu travagliatu ghjornu è notte per apre a strada à u trafficu, anu finitu i travaglii di asfaltamentu dopu a pruduzzione di cimentu. A fabricazione di pavimenti serà finita à a fine di u mese.

Ritardatu per via di artefatti storichi

A causa di a scuperta di e ruine di Çakı Hani Bedesten, di 300 anni, l'archeologi di a Direzzione di u Museu di Izmir anu raccoltu tutte e dati nantu à u bazar coperto nantu à u boulevard, chì hè statu realizatu sottu a tutela di a Direzzione di u Museu da u Direzzione di u Museu. decisione di u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale Izmir N ° 1 è chì l'apertura à u trafficu hè stata ritardata. I ruvine sò stati posti in u so vechju locu è cuparti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*