Evacuazioni da Ayancık in elicottero

évacuation de l'allée en hélicoptère
évacuation de l'allée en hélicoptère

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu investigazioni in i zoni induve u disastru di l'inundazioni hè statu sperimentatu dopu à l'acqua in u distrittu Ayancık di Sinop. Facendu dichjarazioni in quantu à i disastri di inundazioni accaduti, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Attualmente, l'evacuazioni sò state fatte da Ayancık da elicotteri è seguitemu u prucessu. Speremu, ghjunghjeremu à Ayancık u più prestu pussibule è alleviamu a ghjente quì è risponde à i so bisogni ".

"Tutte i squadre sò in alerta cù l'equipaggiu"

U Ministru Karaismailoğlu, in una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, hà dettu chì sò di novu affruntati à un disastru. Esprimendu chì a cunnessione cù u distrittu hè stata tagliata in punti 5, Karaismailoğlu hà parlatu cusì:

"Attualmente pruvemu di sbulicà a strada. I nostri amichi travaglianu duramente. Di novu, pruvemu à ghjunghje à Ayancık da i paesi. L'evacuazioni sò attualmente fatte da Ayancık da elicotteri è seguitemu u prucessu. Speremu, ghjunghjemu à Ayancık u più prestu pussibule è alleviamu a ghjente quì è risponde à i so bisogni. Ci hè ancu una nutizia negativa da Kastamonu è Bartın. Quì, tutti i nostri amichi sò stazionati in a regione. Ci sò ancu prublemi cù i ponti quì. Ci sò ancu prublemi di trasportu. Cerchemu di risolve ancu elli. Semu in cumunicazione constante cù i nostri citadini. Spergu chì passeremu ancu stu periodu difficiule ".

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì tutte e squadre sò in alerta cù l'equipaggiu, è chì sò in un sforzu per apre e strade u più prestu pussibule.

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì anu ricevutu avvisi intensi da a regione, hà dichjaratu ch'elli sò in un sforzu per ghjunghje à u distrittu aprendu e strade sia per elicotteri aerei sia per terra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*