Assistenza da IMM à a Zona Flood in Van

Aiuta a zona di inundazione in ibbden van
Aiuta a zona di inundazione in ibbden van

A delegazione IMM hà fattu una visita à u Village Esenyamaç per via di l'inundazioni è l'inundazioni chì sò accaduti in u distrittu Baskale di Van l'1 d'aostu. IMM, chì furnisce vistimenti, beni di casa è cuntrolli di shopping à i citadini chì stanu in a tenda, furnisce ancu i bianchi di i paisani quandu si trasladanu in residenze permanenti.

L'inundazioni è l'inundazioni chì sò accaduti l'60 d'Aostu per via di una forte pioggia in u Village di Esenyamaç di 170 famiglie, à circa 1 chilometri di distanza da u centru di u distrittu di Başkale in Van, anu causatu a distruzzione di alcune case è stagni.

Sindaco di Kartal è membru di u Cunsigliu İBB Gökhan Yüksel, Membri di u Cunsigliu İBB Doğan Tekel - Tuğba Dönmez - İsmail Budak è Capu di u Dipartimentu di i Servizi Suciali İBB Yavuz Saltık, Coordinatore di l'Amministrazioni Locali İBB Bülent Akköse, İBB Coordinatore di Relazioni di Partiti Politichi İBB U Coordinatore Europeu di Relazioni di Partiti Politichi, Baki Si Aydöch. una delegazione custituita da Mehmet Kadri Feyat hà fattu una visita à a regione.

A delegazione, chì hà fattu investigazioni in a regione, hà scontru cù l'Uffiziu di u Guvernatore di Van, l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Başkale, u sindaco, i capi di a regione, l'urganisazioni non governative è i citadini. A squadra, chì hà ancu esaminatu l'area esposta à l'inundazione, hà realizatu studii di deteczione. Hè statu determinatu chì e famiglie chì vivenu in a cità di a tenda avianu bisognu di assistenza finanziaria, mentri i zitelli è e donne avianu bisognu di vestiti. Duranti e riunioni, hè statu decisu chì u Governatoratu di Van è u Governatoratu di u Distrettu di Başkale informanu una lista completa di bisogni.

In u primu locu, IMM mandarà mille carte di shopping, scatuli 50 di vestiti, mantelli, copripiumini è trapunte à i citadini chì vivenu in a cità di a tenda in Esenlamaç Village. Quandu si tratta di case permanenti in u paese, IMM risponde à i bisogni di l'impurtanza bianca di e famiglie. Da l'altra parte, Kadıköy A municipalità di Ankara è a municipalità metropolitana di Ankara anu mandatu ognunu un camion d'aiutu à a regione.

Fornendu infurmazioni nantu à a visita, u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel hà dettu ch'elli si sò scontri cù e famiglie chì e so case sò state distrutte o dannighjate in Esenyamaç Village è i citadini chì anu persu i so animali in altri paesi.

Yüksel hà dettu: "Avemu dettu à i nostri citadini chì ùn sò micca solu. U nostru presidente IMM Ekrem İmamoğluVi facemu sentu i so saluti è guariscenu prestu. U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è u presidente İBB Ekrem İmamoğluAvemu trasmessu i so saluti è guariscenu prestu i missaghji. Avemu spartutu u dulore di i nostri citadini. A nostra sola cunsulazione in questu tristu avvenimentu hè chì ùn ci era micca perdita di vita. Cù Kader Yurtseven è u so fratellu, chì sò stati salvati da l'inundazione sohbet avemu fattu. Hè in bona salute. Li ospiteremu in Istanbul ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*