Principale Ideale Per Custruisce Fabbriche In Pechino Per Produce Modelli Elettrici

per stabilisce una nova fabbrica in Pechino, u scopu di l'ideale di punta hè l'Europa
per stabilisce una nova fabbrica in Pechino, u scopu di l'ideale di punta hè l'Europa

Leading Ideal, chì pruduce novi veiculi d'energia, ricustruerà una fabbrica in Pechino cù i so cumpagni per pruduce mudelli all-electric. Shen Yanan, cofundatore è presidente di Leading Ideal, chì hà cuminciatu à cummerciu in a Borsa di Hong Kong u 12 d'Aostu, hà fattu l'annunziu in una dichjarazione dopu a cerimonia di IPO.

Dopu à a fabbrica per esse apertu in u distrittu Shunyi di Pechino, u scopu di a cumpagnia hè di espansione à l'esteru. U presidente di a Cumpagnia Shen Yanan hà annunziatu chì una squadra speciale hè stata creata per fà ricerche è presentazioni per questu scopu. A cumpagnia vede u cuntinente europeu cum'è una destinazione ideale per l'esportazioni di l'automobile.

Ideale, fundata in u 2015 è una di e cumpagnie di fabricazione di vitture d'energia nova in Cina, hà cuminciatu à cummerciu in u Nasdaq in i Stati Uniti in lugliu 2020.

Leading Ideal hà lanciatu u so primu mudellu, Ideal ONE, in nuvembre 2019. À u 31 di lugliu di u 2021, u voluminu tutale di spedizioni superava 72 mila. U Ideal ONE hè un mudellu elettricu di gamma larga inclusa in a gestione di a categuria hibrida plug-in in Cina. In più di a bateria di putenza, u veiculu elettricu di gamma allargata hà ancu un mutore di pocu spostamentu, u mutore di a vittura ricaricà a bateria è pò cuntinuà à guidà senza interruzzione.

In u frivaru di u 2021, Li Xiang, cofundatore di Ideal Auto, hà suggeritu chì, per u 2025, i veiculi elettrici intelligenti rapprisentanu u 20 per centu di a quota di u mercatu tutale di l'automobile.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*