U trasportu à Samsun City Center da Districts diventa più faciule

U trasportu da i quartieri à u centru di a cità di Samsun diventa più faciule
U trasportu da i quartieri à u centru di a cità di Samsun diventa più faciule

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà scontru cù i tassisti di u minibus No.1. Spieghendu u studiu di u pianu maestru nantu à u trafficu, hà dettu: "Ora, eliminemu a difficultà di i citadini in i distretti in quantu à u trasportu à u centru di a cità. U periodu di rimpiazzamentu di 2-3 veiculi hè finitu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà visitatu l'Associazione N ° 1 di Dolmus Taxi. Incontru cù u presidente di l'Associazione, Sadık Tercanlı, è i cunduttori, u presidente Demir hà dichjaratu chì travaglianu ghjornu è notte per risolve i prublemi di a cità è hà dettu: "Avemu fattu un pianu maestru scientificu. I cunti di trasportu publicu sò stati fatti. U numaru di passageri è u trafficu hè statu calculatu. Avemu clarificatu u nostru travagliu. Inoltre, u nostru pianu maestru per a bicicletta hè pronta. Mettimu stu pianu in pratica ", disse.

Dichjarà chì i prublemi in u trasportu à u centru di a cità seranu eliminati cù l'intruduzione di u centru di trasferimentu per i minibus di u distrittu, u sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir hà dettu: "Eliminemu a difficultà di i citadini per ghjunghje à u centru di a cità. Sè vo avete un veìculu privatu, senza prublema. Ma hà fattu un crimine senza intermediari, sta cità ùn hè micca a so, puniremu. Un minibus porta 14 passageri è ùn pò micca entre in a cità. Venendu da Bafra, s'ellu vole andà in ogni locu chì vole in Samsun, cambierà 3 veiculi. Pensate à u so ritornu ", disse.

A DENSITÀ DI VEHICULI SPECIALI hè più chè minibus

"Avemu pianificatu questu in u pianu maestru", hà dettu u sindaco metropolitanu Mustafa Demir, "Quelli chì venenu da a strada di Ankara è Bafra ghjunghjeranu à a strada di fiera daretu à u vechju stadiu è entre in u centru di trasferimentu. Venendu da u marcuri, entrerà ancu in a strada di daretu à a junction Shell. Avemu ancu fattu calculi di trafficu ", disse.

Dichjarà chì u pesu aghjuntu à u trafficu da quelli chì venenu cù i so veiculi privati ​​​​hè assai più altu ch'è i minibus, u sindaco Demir hà dettu: "Per quessa, u trafficu diminuirà ancu. Ci hè una entrata à a cità da 24 arterii principali in 3 ore. Sicondu i nostri calculi, quandu u centru di trasferimentu hè messu in serviziu, anticipemu una diminuzione di 3 volte in l'entrata di veiculi privati ​​​​à a cità, secondu u numeru di minibus. U cuntu mostra questu. Ma pò esse un aumentu seriu di u numeru di passageri da i distretti. Nisunu prublema. Mentre i nostri citadini vanu è vanu cù un veiculu unicu, hà dettu:

CONSEGUIAMU U TRASPORTU À VOI

"U nostru scopu hè di stabilisce u trasportu ghjustu è ottimale. Videremu dopu. Videremu quanti passageri portanu u sistema ferroviariu è l'autobus. Struttureremu in cunseguenza. Perchè per noi, hè più impurtante per l'ecunumia, a sicurità è l'arrivu puntuale di e persone chì utilizanu u trasportu publicu. U stabilimentu di u sistema hà da principià cù a cumissioni di u centru di trasferimentu. Cum'è a municipalità, mettemu i nostri autobus nantu à e rotte principali è vi dirigeremu à altre linee verticali. In altri palori, avemu veramente trasfirutu u trasportu à voi. Averemu una tale applicazione. Facemu cusì per chì i nostri ghjente chì venenu da i distretti ponu ghjunghje à u so destinazione cù una sola vittura. Faremu aghjustamenti in quantu à i prezzi. Avemu travagliatu nantu à questu. L'applicazione principiarà dopu à u novu annu. U nostru scopu ùn hè micca di creà prublemi, ma di risolve i prublemi. Risolvemu i prublemi inseme cun voi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*