İmamoğlu stabilisce e date d'apertura per a spiaggia di Bebek è u Parcu Bebek

imamoglu hà datu una data d'apertura per a spiaggia di u zitellu è u parcu di i zitelli
imamoglu hà datu una data d'apertura per a spiaggia di u zitellu è u parcu di i zitelli

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, esaminò i travaglii realizati in Bebek Beach è Bebek Park in situ. Facendu e so valutazioni dopu avè ricevutu una breve presentazione da l'autorità, İmamoğlu hà dettu: "U travagliu fattu quì hè assai preziosu. Avemu guadagnatu parechji vantaghji; Avemu rinnuvatu u parcu di i zitelli è ancu pulitu u paisaghju di a spiaggia quì. Un altru prublema chì avemu in u Bosforu hè a contaminazione di i battelli. U nostru populu ùn pò micca guardà o campà in certi spazii. "Avemu principiatu un bon esempiu di questu quì", disse. İmamoğlu hà ancu datu a bona nutizia chì u parcu è a spiaggia apriranu à a fine di settembre.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà urganizatu un viaghju di campu è inspezione à a spiaggia di Bebek è u Parcu Bebek. U viaghju, accumpagnatu da u Cunsigliu Presidenziale Murat Ongun, includeu İmamoğlu nantu à a spiaggia; Hà cuminciatu cù una mini presentazione da Yasin Çağatay Seçkin, Capu di u Dipartimentu di Parchi, Giardini è Spazi Verdi.

İmamoğlu, chì hà esaminatu attentamente u Parcu Bebek, chì hè a casa di arburi seculari, è l'opere nantu à a spiaggia di Bebek, hà fattu una breve valutazione.

U POPLU PUDRÀ GUARDÀ U BOSFORU

İmamoğlu spiegò chì l'arrangiamentu di a spiaggia cù pile modellate in ferru hè un travagliu duru è disse: "Avemu guadagnatu uni pochi di vantaghji; "Avemu rinnuvatu Bebek Park è avemu pulitu l'arrangementu di a spiaggia quì", disse. Dichjarà chì un mudellu diversu hè statu pruvatu in u Bosforu, İmamoğlu hà dettu: "Allora a ghjente puderà fighjà u Bosforu sia in u stadiu di fronte sia in u palcuscenicu à u stessu tempu. Ci sarà ancu una pulizia quì. "Allora questu serà una bella zona completamente aperta à a spiaggia", disse.

C'È A CONTAMINAZIONE DI BARCA

Sottulineendu chì unu di i prublemi impurtanti in u Bosforu hè a contaminazione di i battelli, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì:

"U nostru populu ùn pò micca monitorà o campà in certi spazii. Quì avemu principiatu un bon esempiu di lu. Hè ancu inclusu in u nostru travagliu. Facemu una tale osservazione è analisi in tuttu u Bosforu. Perchè in certi lochi ci ponu esse barche, in certi lochi ùn deve esse micca. In particulare, ci sò prublemi cù barche cummerciale. Barche eccessivamente alte è grandi impediscenu à a ghjente di vede o di sperimentà a bellezza di u Bosforu. À questu puntu, stu locu emergerà cum'è un affari esemplare ".

APERTURA À A FINI DI SETTEMBRE

Nutendu chì anu realizatu travaglii impurtanti in u Parcu Bebek cù l'arrangementu nantu à a spiaggia, İmamoğlu hà dettu: "Hè statu bellu chì u parcu di i zitelli hè statu recuperatu in modu assai preziosu. Avemu ancu fattu un seriu mantenimentu di l'arburu quì. In particulare nantu à i nostri vechji platani. Hè diventatu un parcu scintillante. "Sperendu, averemu una bella apertura à a fine di settembre", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*