İmamoğlu: "U sforzu per passà a rispunsabilità à e municipalità in u focu hè l'impotenza"

Incapacità di passà a rispunsabilità à e municipalità in u focu cù l'imami
Incapacità di passà a rispunsabilità à e municipalità in u focu cù l'imami

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlurealizatu u prucessu di saldatura di ferrovia nantu à a Rumelihisarüstü - Aşiyan Funicular Line, chì hè stata iniziata in 2017 è fermata in 2018 per mancanza di finanziamentu. "Continuemu u nostru travagliu in relazione à e nostre zone di rispunsabilità cù e persone qualificate, i prughjetti ghjusti è u mudellu di finanziamentu ghjustu", hà dettu İmamoğlu, in riferimentu à l'incendii forestali, è aghjunse: "In questu paese, sia a persona chì vive in u paese più remoto. è a cità sà à quale appartene una furesta ". "Vecu u fattu chì u Ministru o i più alti funzionari, chì anu fattu i tituli in i ghjurnali dicendu: "Seremu cuscenti ancu di una scintilla chì pare è intervene", è oghje si prova à passà a rispunsabilità à e cumune, hè un una prufonda incompetenza è un tentativu di ingannà i nostri citadini, ma a nostra nazione ùn cascà micca ", disse.

"U nostru paese hà assai prublemi diffirenti, avemu avutu assai avvenimenti chì ci anu annoiatu", disse İmamoğlu, aghjustendu:

"Sfurtunatamente, i recenti prublemi di u focu ci feranu assai cum'è nazione. Ma da un latu, mi piacerebbe sottolineare i nostri spazii di rispunsabilità in quantu à a necessità di a vita è i bisogni di e nostre grandi cità - cuntinuemu u nostru travagliu cù persone qualificate, i prughjetti ghjusti, è u mudellu di finanziamentu ghjustu. Spergu chì ogni istituzione mostrarà u listessu interessu è cura in e materie in a so zona di rispunsabilità. In altri palori, in stu paese, sia a persona chì vive in u paese più remotu è quella chì vive in a cità sanu à quale appartene una furesta. Cum'è i prublemi di a cità di Istanbul appartenenu à noi; Se avemu l'obbligazione di dimustrà a capacità di pruduce opere sincrone cum'è compie opere cum'è metro è funicular à u tempu, truvà finanziamentu, urdinà un trenu à tempu è ghjunghje quandu a custruzzione hè finita - è pensu chì rapprisentamu questu bè, u a rispunsabilità di e fureste appartene ancu à u Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta. I vede cum'è una prufonda incompetenza chì u Ministru o i funzionari superiori, chì hà fattu tituli in i ghjurnali dicendu chì i cumuni ùn appartenenu micca à i cumuni è chì "Seremu cuscenti ancu di una scintilla chì si prisenta è chì intervene », cercanu avà di passà a rispunsabilità à e cumune. Vicu cum'è un sforzu per ingannà i nostri citadini, ma a nostra nazione ùn cascà micca. Attualmente, u dipartimentu forestale, u brigata di u focu, l'urganisazioni ligati à u focu, è e squadre di a nostra Brigata di Fire d'Istanbul cuntinueghjanu à serve in a regione cù decine di veiculi è centinaie di persunale. "Che Diu li prutegge tutti".

"TUTTI FERANU U so TRAVU"

Esprimendu i so desideri chì l'incendii finiscinu u più prestu pussibule è e zone brusgiate da esse prutette, İmamoğlu hà dettu: "In a vita urbana, chì hè a nostra zona di rispunsabilità, realicemu tutti i nostri travaglii à tempu, cù u disignu ghjustu. , cù u budgetu ghjustu, cù e persone ghjustu; Vulemu crià un periodu in quale tutti, da l'imprenditore à u travagliadore chì fa a saldatura quì, si cuncintrau nantu à u so travagliu è faci u so travagliu, è ùn si tratta micca di altri travaglii. Ognunu farà u so travagliu. Allora u mo capu di dipartimentu farà u so travagliu. U nostru sindaco di Sarıyer farà u so travagliu nantu à e materie relative à Sarıyer. Faraghju u mo travagliu. I prucessi ùn ponu esse gestiti da piglià struzzioni da a bocca di qualcunu altru. Stu paese hà milioni di persone talentuose è belle. Ottenemu queste cose boni cù quelli boni persone. Pensu chì Istanbul deve esse fieru è felice perchè hè ghjuntu à questu ghjornu da un ambiente induve ci era una mancanza di meritu è ​​e decisioni ùn sò micca state prese à u mumentu propiu è i prucessi ùn sò micca stati gestiti bè. Continueremu à fà felici 16 milioni di Istanbuliti è micca imbarazzati. "Semu determinati", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*