Dichjarazione di THK Planes da İmamoğlu: "Avemu principiatu u nostru prucessu di candidatura ufficiale oghje"

Dichjarazione di THK Planes da İmamoğlu: "Avemu principiatu u nostru prucessu di candidatura ufficiale oghje"
Dichjarazione di THK Planes da İmamoğlu: "Avemu principiatu u nostru prucessu di candidatura ufficiale oghje"

Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'incendii di furesta, presidente IMM Ekrem İmamoğluCum'è u sindaco di a municipalità metropolitana 11, hà dettu: "Secunnu a decisione chì avemu fattu ieri, avemu espressu chì i nostri cumune anu una dumanda per a mudificazione, riparazione, mantenimentu è riparazione di i nostri aerei esistenti, ancu espansione a flotta è uttene u serviziu da sta flotta. Avemu ancu preparatu è prisentate a nostra applicazione ufficiale oghje. Cù a firma di 11 Municipalità Metropolitana, avemu principiatu u prucessu oghje per inizià e negoziazioni ".

U Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME), chì a so struttura di majuranza in favore di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hè stata cambiata cù u regulamentu publicatu u 19 di ferraghju 2020, hà rifiutatu a pruposta di "cunversione di 6 minibus è 750 minibus di taxi in taxi". chì hè statu rifiutatu 250 volte prima, à a riunione di 29 July 2021. avia accettatu. Una delegazione di 20 persone custituita da i capi è i gestori di e camere di minibus è minibus, presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluHà pagatu una "visita di ringraziu" à . In a delegazione guidata da Kazım Bilge, presidente di a Càmera di l'Artigiani di Minibus di Istanbul; Alibeykoy, Arnavutkoy, Avcilar, Bagcilar, Bahcelievler, Bayrampasa, Esenler, Gaziosmanpasa, Gungoren, Halkalı, Sefaköy, Kartal, Kemerburgaz, Küçükçekmece, Sultanbeyli, Dolayoba, Pendik, Tuzla è Ümraniye minibus camere anu participatu. À a riunione, İmamoğlu era accumpagnatu da u Segretariu Generale Diputatu IMM Orhan Demir è u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Utku Cihan.

"SUMETTA PER U TEMPU PERDU ISTANBUL"

Enfatizendu chì u numeru insufficiente di taxi in Istanbul cù una populazione di 16 milioni hè una realità chì hè pruvata ogni ghjornu, İmamoğlu hà sottolineatu chì sò sia cù i citadini sia i cummercianti in stu prucessu. Indittendu chì l'aumentu di u trasportu hè dovutu à e pulitiche ecunomiche di u guvernu, İmamoğlu hà dettu: "Mi dispiace solu u tempu chì Istanbul hà persu in quantu à a vostra trasfurmazione in un taxi. Semu da i nostri cummercianti, ma prima di tuttu, stamu da i nostri citadini. I nostri citadini riceveranu un bonu serviziu. Videmu u soffrenu di u cunduttore di minibus per anni cù angustia. Hà passatu tempi duri. Hanu i so propri sistemi. Cumu migliurà a vostra furgoneta? Cumu preparemu per 10 anni, 20 anni; Avemu travagliatu ancu nantu à questu. Allora ùn lasciamu micca solu. E pruduciemu inseme. In altre parolle, l'affari di minibus era diversu 50 anni fà, era diversu 30 anni fà; Un altru locu 15 anni fà, diversu avà. Ci sarà un altru 10 dopu, nò ? Avemu da pensà à questi. Hè u vostru affari è l'affari di i mo amichi. Quì, vi vede, prutegemu i vostri diritti in u modu più ghjustu pussibule. Ma prima, assicureremu chì i nostri citadini ricevenu un bonu serviziu. In questu cuntestu, sta decisione finale hè bona furtuna ".

RISPONDE A E DUMANDE DI GIURNALISTI

Dopu a riunione, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda. E dumande fatte à İmamoğlu è e risposte di u presidente İBB eranu i seguenti:

Cum'è u sindaco di 11 cità metropolitane, avete fattu una chjama à u guvernu è hà annunziatu chì aspirate à l'aviò di u focu di THK. Hè stata fatta una applicazione ufficiale per questu? Cunsiderendu e rilazioni trà u guvernu è e cumune cù a CHP, pensate chì issi aviò seranu datu a rispunsabilità di e cumune ?

"SIAmu GRATI A TUTTI QUI HAN LUTTATU"

"Discutà è parlà di sta questione per mezu di a relazione trà u guvernu è e municipalità significa micca di vede stu prublema chì u paese attuale campa è cede à a so ambizione persunale. Per una volta, simu assai brusgiati. Dunque qualcosa indescrivibile. Sò sicuru chì tutti sò in casa, a testa sopra, meditandu nantu à ciò chì fà. À questu puntu, simu in un sforzu di "chì pudemu fà". Sia in Muğla o Antalya, simu quì in nome di 300 milioni di Istanbul, cù i nostri quasi 16 persunale è i nostri veiculi più cumpetenti. A nostra lotta cuntinueghja. Semu grati à tutti i nostri citadini in lotta, à l'urganisazione forestale è à i pompieri. Ci era quelli chì anu persu a vita ; Ti pregu pietà. Ma à a fine di u ghjornu, avemu da vene cun una suluzione. U nostru pumu di l'ochju, l'Associazione Aeronautica Turca (THK), hè in a mente di ogni zitellu in stu paese. Hè una di l'istituzioni più efficaci è rispettate in a storia di a Republica di Turchia. A so situazione ci dispiace tutti. In altri palori, THK significa Mezzaluna Rossa, deve esse istituzioni chì ci facenu tutti fieri. Vulemu esse attivi in ​​questa situazione induve vene cù questi passi sbagliati fatti in questa direzzione ".

"Sparteremu u prucessu cù u nostru presidente generale"

"Cum'è 11 Sindaci Metropolitani, avemu dichjaratu chì, secondu a decisione chì avemu pigliatu ieri, i nostri cumuni anu una dumanda per a mudificazione, riparazione, mantenimentu è riparazione di i nostri aerei esistenti, ancu espansione a flotta è uttene u serviziu da questa flotta. Avemu ancu preparatu è prisentate a nostra applicazione ufficiale oghje. Cù a firma di 11 Municipalità Metropolitana, avemu principiatu u prucessu oghje per inizià e negoziazioni. In quantu à tutti questi sviluppi, avemu avutu una riunione cù u nostru Onorevole Presidente in Ankara oghje è sparteremu stu prucessu cun elli cù i nostri sindaci. Sè THK era bonu, se THK avia decine di aerei in i so hangars... In particulare in stu tipu di piriudu caldu, in un periodu d'estate chì deve esse seguitu per parechji fatturi, cum'è l'effettu di u riscaldamentu glubale, etc. Hè pussibule. Hè sempre accadutu, era accadutu. Ma ùn sariamu micca in a situazione chì simu oghje. In questu rispettu, simu determinati. Facemu a nostra applicazione oghje ancu ".

"STU PAESE DEVE DUMANDE A RESPONSABILI"

Ci hè ancu cuntruversia in quantu à i sforzi di u focu. Ci sò chjama d'aiutu da i merri, campagni internaziunali. Ci sò quelli chì trovanu sti chjamati insultanti. Cumu vede sta discussione ?

"Induve ci hè un focu in u mondu, ogni volta chì simu chjamati, vedemu cum'è un duvere umanu di curriri à a terra. Ùn ci hè micca vergogna à chjamà tali nazioni. In altri palori, qualunque sia u disastru, qualchì volta c'era ghjente chì curria à noi da u Giappone per un terrimotu o in altri disastri; ùn hè micca una vergogna. Allora ùn saria micca un prublema. Di sicuru, interrogheremu i rispunsevuli. Stu paese hè dubbitu. Quale ci hà fattu cusì ? Hè troppu tardi per intervene ? E misure di precauzione sò state prese o micca ? Hè chjaru quale hè rispunsevule. In altri palori, i ministeri è l'istituzioni in questu paese rispunsevuli di a furesta sò chjaru. Allora chì hè l'omissione quì? Chì ùn hè micca fattu ? Quessi sò separati. Ma s'è a nostra ricchezza naziunale hè di salvà e nostre fureste ardenti, di sicuru seremu quì cù tutti i nostri mezi. S'ellu ùn hè micca abbastanza, i nostri paesi vicini venenu. Veneranu persone da diverse parti di u mondu. Saremu per sulidarità. S'elli chjamanu, ùn andemu micca ? Andemu. Allora questu hè un duvere umanu. D’altronde, ciò chì chjamemu u riscaldamentu glubale è ciò chì chjamemu u cambiamentu climaticu deve esse trasfurmatu in una lotta umana. In altre parolle, ùn pò micca avè Istanbul, Turchia, Bulgaria, Bosnia-Erzegovina o Germania. A lotta cumuna di u mondu sanu. S'ellu ci hè un focu in Africa è ùn anu micca i mezi, correremu. S'ellu ùn hè micca abbastanza, correremu. E se i Stati Uniti d'America; Correremu di novu. In questu rispettu, pensu chì tutti i paesi anu da esse applausi in questa sulidarità. Ùn si tratta micca di fà l'orgogliu, ma di cumu si coopera. Hè a mo vista ".

"U MINISTRU RIPRETA E SO PAROLE"

Hè ancu nantu à l'agenda chì a discriminazione di u partitu puliticu hè stata fatta in certi intervenzioni durante i sforzi di spegnimentu di u focu. Avete una tale impressione o cunniscenza?

"Avemu tali sensazioni da a regione. Ùn hè micca a prima volta chì l'avemu sperimentatu. Sfurtunatamente, a burocrazia è e persone implicate in l'ambiente puliticu di Turchia... Righjunghji ancu i ministri. In particulare u Ministru hà una sentenza disgraziata; "I cumuni sò rispunsevuli". Deve esse lamentatu di ciò chì hà dettu. A lege hè chjara, l'articulu hè chjara, a materia hè chjara, quale hè rispunsevuli ; chjaru. In altri palori, i frasi chì dicenu: "Semu rispunsevuli, interveneremu ancu s'ellu ci hè un focu o una scintilla" sò evidenti. Malgradu tuttu questu, ancu u fattu chì ellu hà dettu questu mostra l'enfasi di a vista pulitica. Restemu luntanu da quessa. Questa ùn hè micca una questione di pulitica. Sì a burocrazia di stu paese hà fattu u so travagliu, si i funziunarii di stu paese anu fattu u so travagliu, si i guvernatori anu fattu u so travagliu, si i ministri anu fattu u so travagliu, si i merri anu fattu u so travagliu ; Ùn avete bisognu di nunda in stu paese. Allora dicu in ogni locu : a pulitica hè un strumentu. I partiti sò un strumentu; ùn hè micca u scopu. In autri paroli, s'è no agisce cù stu capiscitura, stu paese ùn avarà un prublema in ogni modu. Ùn avemu micca squabble tantu nant'à ogni sughjettu di parlà. In questu rispettu, sfurtunatamenti, si sentenu tali attitudini è tali pratiche. Hè tristu ancu. Ma ùn li parlemu micca troppu forte. Calchì volta avvisemu. Perchè chì hè u puntu? U serviziu à i nostri citadini. Chì ghjè u scopu? Per scappà u disastru u più prestu pussibule. Per l'amori di Diu, u discorsu puliticu, a lingua pulitica, etc., hè sbagliatu quandu si tratta di tali cose. Ma seguitemu, sicuru. U seguitemu in modu cuntrullatu ".

"Stabiliremu prestu u Cumitatu di Scienza è Tecnica"

"Lasciami dì ancu questu: Di sicuru, u nostru solu scopu avà hè di spegne u focu, ma appena hè finitu, stabiliremu un Cumitatu di Scienza è Tecnica per guarì e ferite è per eliminà l'aspettu fallimentu di l'urbanu. servizii ci - è simu pronti à tutti sti punti. Un cumitatu strettu di Scienza è Tecnica per l'11 Merri Metropolitani per dà un missaghju à a sucetà, per dà direzzione à e municipalità è per chjamà l'istituzioni in più di stu missaghju, è un Cumitatu di Scienza è Tecnica chì definisce a lotta contru u riscaldamentu glubale è a lotta di e fureste contr'à u focu. À u listessu tempu, seguiteremu cumu si tratta di sti lochi brusgiati è riparati in u megliu modu secondu l'ecologia di quellu locu da avà. Per ùn permette micca di custruisce un unicu metru quadru, un seguitu strettu serà fattu attraversu i nostri cumuni - in particulare Muğla è a Municipalità Metropolitana di Antalya è i nostri sindaci. Seremu cun elli. Spergu chì guariscenu e ferite di stu prucessu inseme u più prestu pussibule. Ma ùn scurdemu micca questu: Ci sò persone rispunsevuli di stu affari. Ci sò omissioni in questu affari. Sembra chjaru. Avemu da seguità dinò l'investigazione di sta materia, a persona chì hè u pruprietariu di a negligenza, è a punizione di questu da a lege. Di sicuru, hà cunsiglii, hà istituzioni. Pudemu solu chjamà. Vulemu certamente chì questu sia verificatu è seguitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*