Operazione di droga in l'aeroportu di Istanbul: 4,3 Tunnellate di Sustanze Sequestrate

Tunnellate di droga sequestrate in l'aeroportu di Istanbul
Tunnellate di droga sequestrate in l'aeroportu di Istanbul

In parte di l'operazione realizata da e squadre d'infurzazioni doganali di u Ministeru di u Cummerciu in l'Aeroportu di Istanbul è finita in l'Olanda, 4,3 tunnellate di sustanzi chimichi precursori utilizati in a produzzione di droga sò state sequestrate.

Trè di i 4 suspettati detenuti in cunnessione cù a sequestrazione di 382 tunnellate di 16 kilogrammi di sustanzi chimichi utilizati in a produzzione di droga in l'aeroportu di Istanbul da e squadre di l'Assistenza Doganale sò stati arrestati.

In l'operazione realizata da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu in l'Aeroportu di Istanbul, 4,3 tunnellate di sustanzi chimichi intermedi utilizati in a produzzione di droghe sò state sequestrate.

E merchenzie chì pesanu 2 tunnellate, 192 kilogrammi, purtate da Hong Kong per via aerea è da esse purtate in transitu à l'Olanda per terra via Turchia, sò state cunsiderate risicate è analizate in u Laboratoriu Criminale Doganale.

In u risultatu di l'analisi, contru à ciò chì hè statu dichjaratu, hè statu determinatu chì u pruduttu era unu di i sustanzi chimichi intermedi utilizati in a pruduzzione di droghe di tipu "Amphetamine" è "Methamphetamine".

Hè statu ancu determinatu chì a sustanza in questione hè una di e sustanzi seguite da l'organi pertinenti di e Nazioni Unite in u quadru di i regulamenti internaziunali di cuntrollu di droghe, è l'usu è u cummerciu di quali sò cuntrullati da u Ministeru di a Salute in a legislazione naziunale. .

Dopu, in l'esame realizatu da l'unità Narkokim di l'Agenzia Doganale di l'Aeroportu d'Istanbul, hè statu determinatu chì una seconda spedizione seria fatta à u stessu mittente è destinatariu. In a seconda spedizione, a sustanza chì pesa 2 tunnillati è 190 kilogrammi, chì hè ghjunta in Turchia, hè stata ancu presa sottu cuntrollu è l'analisi di laboratori necessarii sò stati realizati. Un totale di 4 tunnellate di 382 kilogrammi di droghe usate in a produzzione di droghe in i dui spedizioni sò stati sequestrati.

L'operazione cuntinuò in l'Olanda

Per identificà i cumpratori di a sustanza utilizata in a fabricazione di droghe in l'Olanda è per revelà e so cunnessione internaziunali, a Direzzione Generale di l'Enforcement Doganale hà cuntattatu l'unità di l'applicazione di a lege Olandese, è hè stata presa una decisione "cuntrollata internaziunale".

In u quadru di a pratica di consegna cuntrullata, a sustanza chimica hè stata cunfiscata è a sustanza hè stata rimpiazzata cù un altru articulu di u listessu culore è pesu. E merchenzie caricate nantu à i veiculi sò state tracciate prima da unità di l'infurzatori di a lege turchi è dopu da altri paesi nantu à a strada finu à a destinazione.

In l'operazione realizata simultaneamente in Turchia è in a cità olandese di Uden, grande quantità di materiali utilizati in a pruduzzione di droga sò stati sequestrati.

In parte di l'operazione, 16 persone, cumpresu u presunte cumpratore di a sustanza, sò stati arrestati. Trè di i suspettati, chì sò stati trasferiti à u tribunale dopu à e prucedure in a stazione di polizia, sò stati arrestati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*