A gioia di l'accordu cullettivu in İZDENİZ

a gioia di a negoziazione cullettiva in u vostru mare
a gioia di a negoziazione cullettiva in u vostru mare

I negoziati di l'accordu cullettivu in corso trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Unione di i Marittimi Turchi, induve u persunale di a cumpagnia İZDENİZ hè urganizatu, sò stati cunclusi. Sicondu u cuntrattu, un aumentu di 28,40 per centu hè statu datu à u persunale di terra è un aumentu di 29 per centu à u persunale di mare. İrfan Mete, presidente di l'Unione di i Marittimi Turchi, hà dichjaratu ch'elli anu firmatu u megliu accordu di negoziazione cullettiva in Izmir stu mandatu, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerHà ringraziatu.

I negoziati di l'accordu cullettivu (TİS) trà a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Unione Turca di i Marittimi, induve u persunale di a cumpagnia İZDENİZ hè urganizata, sò stati cunclusi. U 389esimu mandatu TİS, chì riguarda 10 persone è copre un annu, hè statu urganizatu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Tunç Soyer è İrfan Mete, presidente di l'Unione di i Marittimi Turchi. U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Dr., hà assistitu à a ceremonia di firma. Buğra Gökçe, İzmir Metropolitan Municipality Vice Segretariu Generale Barış Karcı, İZDENİZ Presidente di u Cunsigliu Osman Hakan Erşen, İZDENİZ Direttore Generale Ümit Yılmaz è rapprisentanti di u sindicatu anu assistitu.

"Avemu firmatu u megliu accordu di travagliu cullettivu questu termini in Izmir"

İrfan Mete, presidente di l'Unione di i Marittimi Turchi, hà dichjaratu chì anu firmatu un bonu CBA è hà dettu: Tunç SoyerIn u so discorsu, hà ringraziatu è hà dettu: "Avemu vistu municipalismu suciale demucraticu quì. Avete pruvatu à prutege i diritti di i travagliadori è di i travagliadori in cundizioni difficili. Avete offertu tutte l'opportunità chì pudete à i vostri amichi di travagliu. Avemu firmatu u megliu accordu di travagliu cullettivu in questu termini in Izmir. Ti ringraziu in nome di i mo cumpagni di travagliu. A felicità di i nostri impiegati hè a nostra felicità, a vostra felicità ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Dichjarà chì anu sempre aduttatu a pulitica di "uguali paga per uguale travagliu", hà dettu: "Cerchemu di fà qualcosa di bonu. Ma qualchì volta ùn pudemu micca spiegà e cose boni chì facemu. Ùn ci hè nunda più preziosu chì a percepzione chì una cosa bona hè bona. A vostra apprezzazione hè a ricumpensa più preziosa per noi. "Hè assai impurtante per sente a vostra satisfaczione", disse.

Sicondu u novu accordu di negoziazione cullettiva, un aumentu di 28,40 per centu hè statu datu à u persunale di terra. Cusì, u salariu più bassu ricevutu da u persunale di terra era 5 mila 679 lira. U tassu di crescita per u persunale chì travaglia in mare hè statu determinatu cum'è 29 per centu. U salariu più bassu ricevutu da u persunale di u marittimu hè aumentatu à 6 mila 659 lire.

Sicondu l'accordu cullettivu firmatu, i pagamenti di promozione seranu fatti à u persunale per a prima volta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*