Ispezione contr'à l'accidenti di trafficu da a municipalità metropolitana di Izmir

Ispezione contr'à accidenti di trafficu da a municipalità metropolitana di Izmir
Ispezione contr'à accidenti di trafficu da a municipalità metropolitana di Izmir

A causa di u crescente numeru di accidenti di trafficu fatali, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà inspeccionatu i veiculi impegnati in u trasportu interurbanu è intra-città. E squadre di u Dipartimentu di Pulizzia anu impostu una multa amministrativa di 427 lire à quelli chì ùn anu micca rispettatu e regule, è pruibitu un minibus chì viaghja trà Izmir è Menemen senza una licenza operativa da u trafficu.

E squadre di a Direzzione di u Trafficu di a Pulizzia affiliate à u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu aumentatu e so ispezioni dopu à l'accidenti di trafficu chì sò accaduti spessu in l'ultimi ghjorni è anu causatu a perdita di a vita di parechje persone. I squadre sò in Izmir Intercity Bus Terminal, minibus di distrittu è autobus intercity; Hà verificatu s'ellu ci era un permessu di travagliu, estintore, carta d'identità di u cunduttore è kit di primi aiuti. Una penalità di 427 lira hè stata imposta à quelli chì ùn anu micca rispettatu e regule durante l'ispezioni. In novu, un minibus chì operava trà Izmir è Menemen hè statu pruibitu da u trafficu perchè ùn avia micca una licenza di operazione.

"Avemu intensificatu u nostru travagliu"

Fuat Dönmez, Manager di l'Ambiente di u Dipartimentu di Pulizia è di a Pulizia di Zonificazione, hà dettu chì e squadre anu realizatu inspezioni di rutina, ma cù l'aumentu di l'accidenti di trafficu, anu intensificatu ancu più stu travagliu. Dichjarà chì e squadre cumpiendu tutte e so rispunsabilità per prevene tali avvenimenti tristi, Fuat Dönmez hà dettu: "Verificemu se i minibus di u distrittu anu carte d'identità di i cunduttori, documenti di rotta, s'ellu portanu cinture di sicurezza è s'ellu ci sò estintori. Fighjemu ancu i kit di primi aiuti. "Se qualcosa di questi manca, imponemu una multa amministrativa", disse.

"U mantenimentu di u veiculu hè vitale"

Dönmez hà dettu chì l'autobus interurbani sò inspeccionati da e squadre di u dipartimentu di polizia in cunfurmità cù a Legge di l'Autostrade, è u persunale di a polizia sustene ancu e squadre in queste ispezioni. Fuat Dönmez hà dumandatu à i cunduttori d'esse attenti è di ùn chjappà micca a strada stanchi è di sonnu, è hà enfatizatu chì u mantenimentu di i veiculi hè vitale.

I squadre di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu inspeccionatu 2021 mila 2 minibus è autobus interurbani in 485. Un totale di 157 azioni penali sò state pigliate per violazioni rilevate durante l'ispezioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*