Supportu intensivu da a municipalità metropolitana di Izmir à e zone di focu

Supportu intensivu da a municipalità metropolitana di Izmir à e zone di focu
Supportu intensivu da a municipalità metropolitana di Izmir à e zone di focu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dimustratu un grande esempiu di sulidarità è hà mandatu un sustegnu intensu à a zona di u focu. Tunç Soyerhà visitatu i quartieri affettati da incendi forestali in u distrittu di Bodrum di Muğla. U presidente hà dettu ch'elli sò pronti à risponde à ogni bisognu dopu à a fine di l'incendii. Tunç Soyer, "Ùn vi lasciaremu micca à u vostru propiu destinu. U puntu tutale hè di piglià l'inventariu è determinà i danni. Semu pronti, hè per quessa chì simu quì. I nostri cori sentiu u dulore chì avete passatu. "Vi susteneremu finu à a fine, ùn importa ciò chì avemu", disse.

Mentre a lotta contru l'incendii forestali in tutta a Turchia cuntinueghja, a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja u so sustegnu. A municipalità metropolitana di Izmir, chì manda materiale d'aiutu umanitariu à a regione, furnisce ancu supportu per estingue l'incendi in Antalya, Manavgat, Muğla, Marmaris, Bodrum è Milas. Mentre i sforzi di estinzione di u focu cuntinueghjanu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà inspeccionatu ancu i quartieri dannighjati da u focu in Muğla. Soyer hà ricevutu infurmazioni da u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Osman Gürün è u sindaco di Bodrum Ahmet Aras, è u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir Dr. Era accumpagnatu da Buğra Gökçe è da u Capu di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di İzmir İsmail Derse. U vicepresidentu di u gruppu CHP Engin Altay hà participatu ancu à a visita.

I nostri cori è menti sò cun voi

A delegazione scontru cù i capi di i paesi dannighjati da u focu. Ministru Tunç Soyer, "Semu pronti à mobilizà e risorse di a Municipalità Metropolitana di Izmir. S'ellu hè l'allevamentu, hè l'allevamentu, s'ellu hè l'alivu, hè l'allevamentu, s'ellu si compra u pruduttu, hè a compra. Semu pronti à fà tuttu ciò chì hè necessariu. Faremu tuttu ciò chì pudemu dopu i risultati. Pudete riparà a casa, d'accordu, ma cumu seguite l'agricultura ? Induve vi cuntinuà à fà soldi? Hè u puntu. Semu quì. Faremu tuttu ciò chì hè necessariu per mitigà e cunsequenze di stu disastru è riduce i danni. "I nostri cori è menti sò cun voi", disse.

Hè per quessa chì simu quì

Dichjarà chì anu da travaglià in coordinazione secondu u dannu chì succede dopu à u focu, Soyer hà dettu: "Dopu à u focu, u vostru olivu hè andatu, u vostru animali hè andatu, l'altru pruduzzione agricula hè andatu... Avemu ghjuntu quì per parlà. nantu à cumu a vita cuntinueghja dopu à u focu, cumu truverete u pane, cumu sustenerete a vostra famiglia, cumu cuntinuà l'agricultura. Semu cun voi. Faremu tuttu ciò chì hè necessariu, da cumprà u vostru pruduttu à dà l'arburi s'ellu hè un arbre o un animale s'ellu hè un animali, in coordination with my presidents. Ùn vi lasciaremu micca à u vostru propiu destinu. U puntu tutale hè di piglià l'inventariu è determinà i danni. Semu pronti, hè per quessa chì simu quì. Ùn simu ghjunti quì nè per fà un spettaculu nè per fà pulitica. I nostri cori sentiu u dulore chì avete passatu. Vi susteneremu finu à a fine, ùn importa ciò chì pudemu. "Ùn si tratta micca d'oghje, ma di dumane", disse.

Cunferenza di stampa da i merri

Dopu i so inspezioni in a zona di u focu, u sindaco Soyer hà tenutu una cunferenza di stampa cù u vicepresidentu di u gruppu CHP Engin Altay, u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Osman Gürün è u sindaco di Bodrum Ahmet Aras. Mentre Gürün è Aras davanu infurmazioni nantu à i fuchi in corso à a riunione, u presidente Tunç Soyer Hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà u so sustegnu.

Mobilizatu in Antalya Metropolitana è Muğla

Mentre chì una grande lotta hè fatta contr'à l'incendii forestali in tutta a Turchia, a Municipalità Metropolitana di Izmir sustene sta lotta mandendu sia squadre di estinzione sia materiali d'aiutu umanitariu. Furnendu un supportu logisticu per stingu l'incendii di Antalya Manavgat, Muğla Marmaris, Bodrum è Milas, a Municipalità Metropolitana hà mandatu 6 sprinklers di u focu, 3 veiculi di serviziu di u focu è di supportu logisticu, 25 cisterna d'acqua è 41 persunale in queste regioni. E squadre cuntinueghjanu i so sforzi per risponde à l'incendii in e regioni di Antalya è Muğla. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu mandatu materiali di succorsu à a regione per i citadini chì eranu vittime di l'incendi in Muğla. Un cunvogliu d'aiutu di 5 veiculi custituitu da i prudutti bianchi è materiali d'igiene hè ghjuntu in a regione. A municipalità metropolitana di Izmir hà fattu preparazioni per mandà materiale d'aiutu à Manavgat.

A manu per Adana

In i ghjorni precedenti, 7 veiculi chì portavanu assai necessità, da i prudutti bianchi à i detergenti, sò andati da Izmir à Adana cù 14 persunali per i citadini chì anu danatu da u focu in i distretti di Kozan è Aladağ di Adana. I materiali d'aiutu mandati à Adana includenu frigoriferi, lavatrici, stovetops, tappeti, cuscini, coperte, letti portatili, tè, zuccheru, asciugamani di carta è carta igienica, asciugamani usa e getta, tazze di cartone, salviette umide, torce, batterie. , sapone liquidu. , shampoo, lavapiatti è detergente per a lavanderia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*