Izmir Metropolitan's Mobile Kitchen si trova qui: Muğla

cucina mobile metropolitana di izmir in mugla
cucina mobile metropolitana di izmir in mugla

U veiculu di cucina mobile di a municipalità metropolitana di Izmir hè statu mandatu à Muğla, chì hè stata cumbattimentu di incendi forestali dapoi ghjorni, nantu à dumanda. A cucina mobile pruducia colazione è pranzi caldi per i citadini in a zona di u focu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "I nostri guai è u nostru pane sò listessi. "U nostru veiculu di cucina mobile servirà a ghjente di Muğla chì hà luttatu cù l'incendi dapoi ghjorni". disse.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà mandatu una squadra da u Dipartimentu di u focu à a regione per cuntrullà i incendi forestali in corso in Muğla, cuntinua u so sustegnu à a cità. U Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana A Direzzione di a Filiale di Soup Houses hà ancu mandatu u so veiculu di cucina mobile à Muğla nantu à dumanda. Un totale di 3 persone, cumprese cuochi, assistenti cuochi, ingegneri alimentari, lavapiatti, cunduttori è staffi di consegna, travaglianu in a cucina mobile, chì hà una capacità di produzzione di cibo ogni ghjornu per 12 mila persone.

"Ùn ci hè micca prublema chì ùn pudemu micca superà cù a sulidarità"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, enfatizendu l'impurtanza di a sulidarità, hà dettu: "I nostri guai è u nostru pane sò listessi. Tutta a Turchia ci hà sustinutu durante i ghjorni difficili di Izmir. Avà hè u nostru turnu. U nostru veiculu di cucina mobile servirà à a ghjente di Muğla chì hà luttatu cù incendi dapoi ghjorni. Bon appetit à tutti in anticipu. "Ùn deve micca scurdate chì ùn ci hè micca prublema chì ùn pudemu micca superà cù a sulidarità", disse. Bon appetit à tutti in anticipu. "Ùn deve micca scurdate chì ùn ci hè micca prublema chì ùn pudemu micca superà cù a sulidarità", disse.

U direttore di a filiale di Soup Kitchen, Ebru Asal, hà dichjaratu chì furnisceranu pasti caldi è colazione à i citadini di a regione, è ancu à quelli chì participanu à i sforzi di estinzione di u focu è hà dettu: "L'incendi di furesta ci feranu tutti. Vulemu ancu guarì e ferite in a regione. Facemu u nostru megliu per questu. "Cumu a municipalità metropolitana di Izmir, simu quì è simu cù i citadini in questi ghjorni difficili", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*