A Campagna "One Sapling One World" per e Foreste di İzmir hè iniziata

Un sapling per i boschi di Izmir, una campagna mundiale hà iniziatu
Un sapling per i boschi di Izmir, una campagna mundiale hà iniziatu

A municipalità metropolitana di Izmir hà lanciatu una campagna di sulidarità in u scopu di u pianu d'azzione chì hà preparatu per assicurà chì a tappa verde di a cità pò rinnuvà dopu à u focu. Cù u prughjettu "One Sapling, One World", a ghjente di İzmir hà da pudè sustene a campagna per cumprà piantini.

Presidente Tunç Soyer"Eseguimu i nostri travaglii di riforestazione in İzmir cù u principiu di a risturazione di u boscu piantendu e spezie giuste in u locu ghjustu, à u mumentu bellu, in basa di l'ecologia. Vogliu ringrazià infinitamente per l'esempiu di sulidarità chì avete dimustratu per creà una Izmir più bella è u mondu.

In u scopu di u pianu d'azzione à grande scala iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per fà rinnuvà a tappa verde di a cità dopu à u focu, a sulidarità di Izmir hè stata mobilizata di novu. Cù u prughjettu "One Sapling, One World", a ghjente di İzmir hà da pudè sustene u rapidu raggiungimentu di İzmir di una coperta verde chì pò esse rigenerata dopu à un focu accatendu e piantini. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"I boschi ardenti anu u putere di rigenerassi. In u nostru prughjettu One Sapling One World, realicemu travaglii di risturazione forestale chì sustene l'autoreparazione di e fureste. Cumprà un sapling, pudete cuntribuisce à a diffusione di l'arburi chì ponu rigenerate dopu un focu in İzmir. Soyer hà dettu chì u travagliu di riforestazione cù e spezie giuste in u locu ghjustu, à u mumentu bellu, è sustene a fauna è a biodiversità di İzmir cù spezie d'arburi native, Soyer hà dettu: "U sustegnu di u nostru populu hè impurtante per noi per ghjunghje à i nostri scopi. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu digià cuntribuitu à a campagna One Sapling One World ".

Ottu spezie d'arburi anu saplings è una volta di sapling

Quelli chì volenu participà à a campagna ponu vede i saplings chì ponu rigenerate dopu à un focu in u situ web "birfidanbirdunya.org". Da e spezie chì u numeru serà aumentatu in u futuru, l'arburetu di ghianda d'Anatolia, l'alloru, u menengiç, a fragola salvatica-rugula, u peru salvaticu, l'oleandre, l'alivu salvaticu, l'arbureti di quercia pilu è l'arbureti chì prutegginu l'arbureti ponu esse cumprati quantu volenu. .

Hè destinatu à purtà i primi saplings à a tarra da u vaghjimu. L'obiettivu à mediu termine di a Metropolitana hè di creà zoni forestali resilienti in a periferia di a cità chì ponu rigenerate dopu à un focu, per fà questi spazii cum'è "parchi viventi" cum'è spazii di scuperta di a natura per a ghjente di Izmir, è per cunnette i parchi è fureste creendu "curridori verdi". In u scopu di a campagna "Welcome Baby" lanciata in ghjennaghju 2020, un arbulu per ogni neonatu serà piantatu in queste zone.

L'ecosistema forestale di İzmir hè prutettu

Cù a risturazione forestale, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà da scopu di equipà İzmir cù spezie d'arburi è arbusti chì sò adattati per u clima mediterraneu è ùn necessitanu micca irrigazione. Cù u prugramma "Forest İzmir", chì a fundazione hè stata stabilita in 2019, i spazii verdi in a cità sò allargati, mentre chì l'ecosistemi forestali di İzmir sò prutetti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*