A mudificazione illegale crea un periculu in u trafficu

trafficu mudificatu illegale crea un periculu
trafficu mudificatu illegale crea un periculu

Teoman Deniz, u fundatore di a cumpagnia Oruçoğlu, hà dettu chì anu rifiutatu e dumande per i veiculi mudificati chì ùn anu micca rispettu à u Regolamentu di u Traffico Stradale, è hà dettu: "Ùn vi scurdate di dì mudificate. In fatti, questu hè un prublema assai impurtante. Sfurtunatamente, alcune cumpagnie ùn importa micca e regule per guadagnà più. Questu mette in periculu a vita di e persone chì l'anu mudificatu è di l'altri citadini nantu à a strada ", hà avvistatu.

Teoman Deniz, u fundatore di a cumpagnia Oruçoğlu, hà datu avvirtimenti impurtanti à quelli chì volenu avè mudificatu u so veiculu. Esprimendu chì anu rifiutatu e dumande per i veiculi mudificati chì ùn anu micca cunfurmità cù u Regolamentu di u Trafficu di l'Autostrada, Deniz hà dichjaratu chì alcuni di i veiculi mudificati, chì sò sopratuttu populari trà i ghjovani, per migliurà a velocità, u sonu o altre caratteristiche, ùn anu micca cumpletu. cù e regule è per quessa queste dumande ùn sò micca appruvate.

"NON APPLICABLE À TUTTI VEHICULI MODIFICATI"

Teoman Deniz hà ancu mintuatu e situazioni illegale è hà dettu: "Per esempiu, ci hè ubligatoriu d'avè un silenziatore specificatu in u regulamentu in quantu à e richieste di scarico. U rispettu di stu requisitu hè unu di i punti impurtanti. Ciò chì hè statu fattu per aumentà a putenza di u mutore deve esse in cunfurmità cù l'uriginale. Inoltre, e situazioni di scurzamentu di u chassis sò ancu contru à u regulamentu. Perchè anu tagliatu a parti media di u veiculu per dà più veloce à u veiculu è facenu più liggeru. "Queste sò azioni contr'à a lege è mette in periculu a sicurità di u trafficu", disse.

Nutendu chì micca ogni mudificazione hè applicata à ogni veiculu, Deniz hà dettu: "Tutti a velocità è altre caratteristiche attiranu l'attenzione di i ghjovani è li attranu. Avemu dichjaratu chì ùn faremu micca mudificazioni illegale per alcuna ragione. Ancu s'è questu qualchì volta disturba i nostri clienti potenziali, in particulare i ghjovani, agimu in cunfurmità cù a lege è ùn andemu micca oltre ", disse.

"Attentu à a scelta di l'impresa"

Sottulineendu chì a passione per a sintonizazione deve esse cunsiderata normale, Deniz hà sustinutu chì ci hè una vista pregiudicata versu l'amatori di tuning in u publicu, ma ognunu hà u dirittu di mudificà i so veiculi secondu u so gustu quandu e regule sò seguite.

"Ùn vi scurdate di dì mudificatu. In fatti, questu hè un prublema assai impurtante. Sfurtunatamente, alcune cumpagnie ùn importa micca e regule per guadagnà più. Questu mette in periculu a vita di e persone chì anu sintonizatu è di l'altri citadini nantu à a strada ", disse Deniz, cuntinuendu e so parolle cusì:

"U più minimu risicu hè di affruntà ammende di trafficu pesante. Si deve esse attentu à sceglie una cumpagnia. E mudificazioni ùn deve esse fatte à e persone chì ùn anu micca un certu locu è ùn sò micca contribuenti. In questu sensu, invece di fà assai soldi, avemu sceltu di guadagnà e persone. A passione per l'accordu deve esse vistu avà cum'è un piacè nurmale in publicu. Si deve esse attentu à a scelta di a cumpagnia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*