A scienza dice micca à a cuspirazione di filtrazione di u laboratoriu in Coronavirus

A scienza dice micca à a cuspirazione di filtrazione di laboratoriu in coronavirus
A scienza dice micca à a cuspirazione di filtrazione di laboratoriu in coronavirus

Un articulu nantu à a ricerca nantu à l'origine di u novu coronavirus, co-scrittu da scientisti di parechji paesi, hè statu publicatu sta settimana in a rivista americana Cell.

L'articulu in quistione hè una valutazione impurtante da i prufessiunali in u campu di a ricerca in l'origine di u virus basatu annantu à l'evidenza scientifica dispunibule.

A fonte più probabile di trasmissione da l'animali à l'omu

L'articulu hà refutatu fermamente a teoria di a "fuga di laboratoriu" favurita da alcuni pulitici americani, nutendu chì a fonte più probabile di u novu virus corona hè a trasmissione da l'animali à l'omu.

Edward Holmes di l'Istitutu Mary Bashir di Malattie Infettive è Biosicurezza à l'Università di Sydney, Stephen Goldstein di u Dipartimentu di Genetica Umana à l'Università di Utah in i Stati Uniti, Angela Rasmussen di l'Organizazione di Vaccine è Malattie Infettive di l'Università di Saskatchewan in Canada è David di l'Università di Glasgow Virus Research Center Più di 20 eminenti scientisti di u mondu, cumpresu Robertson, sò trà l'autori di stu articulu. A preprint of the paper hè stata publicata nantu à a piattaforma di dati scientifica aperta Zenodo à principiu di lugliu.

In l'articulu, hè statu dichjaratu chì ùn ci hè micca epidemia causata da a fuga di una nova spezia di virus in a storia umana, è ùn ci hè micca dati chì mostranu chì prima di l'emergenza di a nova epidemia di coronavirus, l'Istitutu di Virologia di Wuhan o altri laboratorii sò stati. esaminendu u novu coronavirus o qualsiasi virus abbastanza per esse l'antenatu di u novu coronavirus.

L'Istitutu di Virologia di Wuhan face a sequenza di u genoma virali di rutina, ma sta operazione ùn hà micca bisognu di cultura cellulare, è u risicu hè insignificante. U fattu chì l'isolati di coronavirus novi cunfirmati prima ùn sò micca capaci di infettà i topi di tipu salvaticu indica chì ùn hè micca pussibule di ottene u novu coronavirus per mezu di studii d'acquisizione funzionale in u laboratoriu.

RaTG13, informatu da l'Istitutu di Virologia di Wuhan, hè cunnisciutu cum'è u virus corona più simili à u novu virus corona. Certi avianu dichjaratu chì RaTG13 puderia esse a fonte di u novu virus corona.

Sicondu l'articulu, l'Istitutu di Virologia di Wuhan ùn hà mai sviluppatu u virus corona RaTG13 è hà solu cumminatu a sequenza di nucleotidi di RaTG13 cù brevi frammenti di sequenza. Se fattori cum'è a ricombinazione genetica sò cunsiderati, l'altri trè virus corona bat, RmYN02, RpYN06 è PrC31, puderanu sparte un antenatu cumuni più recente cù u novu coronavirus, ma nimu di sti trè virus sò stati raccolti da l'Istitutu di Wuhan. A virologia, in più, a so sequenza di geni hè stata migliurata dapoi u scoppiu di l'epidemie.

L'autori di l'articulu anu ancu esaminatu l'evidenza chì sustene l'origine zoonotica è l'evoluzione naturale di u novu coronavirus.

Sicondu l'articulu, chì menzionava chì a maiò parte di i virus chì ponu infettà l'omu sò di origine zoonotica, cum'è i virus corona umani, fighjendu a storia epidemiologica di u novu virus corona, a so emergenza hè simile à u focu di coronavirus precedente in relazione à mercatu di l'animali, causatu da l'esposizione umana à i virus.

U novu coronavirus hà mutatu spessu da a so emergenza, cumpresa a mutazione D614G chì hè accaduta prima di a pandemia è alcune mutazioni in u duminiu di u receptore di a proteina spike.

Queste mutazioni sò dopu chì u virus si sparghje in a massa umana, chì aumenta l'adattabilità di u virus. Hà negatu ancu l'affirmazioni chì quandu stu novu coronavirus hè apparsu per a prima volta, a proteina spike hè stata ottimizzata abbastanza per adattà à a so legame à u receptore currispondente nantu à e cellule umane.

L'articulu cuncludi chì in questu mumentu ùn ci hè micca evidenza chì u novu coronavirus hè urigginatu in u laboratoriu è chì tutti i primi casi di COVID-19 sò stati ligati à a ricerca di u virus di Wuhan.

Se e lezioni ùn sò micca amparate, l'umanità resta senza difesa.

Sicondu l'articulu, hè improbabile chì u virus hè urigginatu in u laboratoriu, paragunatu à u cuntattu umanu-animali chì spessu si trova in u cummerciu di a fauna salvatica.

Se l'origine zoonotica di u novu coronavirus ùn hè micca studiata cumplettamente per mezu di a ricerca cullaburazione, u mondu resterà di novu vulnerabile è vulnerabile à una futura pandemia causata da e stesse attività umane.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*