Ultima situazione in a lotta contru l'incendii forestali

l'ultima situazione in a lotta contru l'incendii forestali
l'ultima situazione in a lotta contru l'incendii forestali

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli, Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu, Ministru di Ambiente è Urbanizazione Murat Kurum hà assistitu à a reunione di coordinazione in a Casa di l'Insegnante di Marmaris.

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli anu purtatu u focu Isparta Sütçüler sottu u cuntrollu, è chì l'incendii in u distrittu Kaş d'Antalya, i distretti Urla è Torbalı di Hatay è İzmir è Manisa Gördes, è ancu i incendi chì minacciavanu l'aeroportu di Dalaman è chì si sò scoppiati in Datça. , sò stati sottu cuntrullati. Dittu chì era sottu cuntrollu.

Dichjarà chì anu intervenutu in 163 incendi rurali in totale, Pakdemirli hà dettu: "Continuemu à cuntrullà l'incendii cù 15 aerei, 9 UAV, 1 elicotteru aereo senza pilota, 64 elicotteri, 850 cisterna d'acqua è cisterna d'acqua, 150 equipaggiu di custruzzione è 5 mila 250. persunale in l'incendii in corso. Da oghje, avemu da fà a coordinazione di ogni ghjornu di 89 aerei. Hè una operazione difficiule ". disse.

"10 HELICOPTERI GENERALI PARTICIPAN À L'ESTINZIONE"

Mencionendu chì l'intervenzioni aeree è terrestri cuntinueghjanu, Pakdemirli hà dettu: "In generale, a situazione di tutti i incendi in Muğla hè megliu. Cumbattemu l'incendii in Muğla dapoi u 29 di lugliu. Quasi 10 mila 400 sortite sò state fatte finu à avà, 180 mila tunnellate d'acqua sò state lanciate. Ùn ci hè micca un insediamentu minacciatu di focu per u mumentu ". usatu a frasa.

Indicà l'impurtanza di l'intervenzione aerea in i sforzi di estinzione, Pakdemirli hà dettu: "10 elicotteri di gendarmeria si sò uniti à noi per scaccià l'acqua cù bambi in pocu tempu. Cuntinuemu i sforzi di estinzione ". disse.

Pakdemirli hà dichjaratu chì 16 incendi di furesta sò scoppiati in Muğla, "6 aerei, 39 elicotteri, 630 sprinklers, 128 macchine di custruzzione è 3 mila 600 persone anu travagliatu". usatu a frasa.

Spieghendu chì i zoni brusgiati seranu riforestati, Pakdemirli hà dettu: "Ùn ci hè micca quistione di utilizà e zoni brusgiate per altri scopi, seranu riforestati". disse.

"Attualmente, avemu mandatu 9 milioni di lire in più di soldi in Antalya"

Enfatizendu chì e squadre travagliavanu sinceramente in tutti i travaglii di estinzione, Pakdemirli hà dettu: "2 travagliadori sò cascati da a scogliera durante i travaglii di raffreddamentu. Sò stati purtati à l'uspidale in elicottero. Ùn sò micca periculosi per a vita ". disse.

Pakdemirli hà dichjaratu chì u travagliu di valutazione di danni hè statu realizatu in i lochi induve u focu era sottu cuntrullatu, Pakdemirli hà dichjaratu chì u travagliu hà iniziatu in i lochi induve u travagliu di valutazione di danni hè statu finitu.

U Ministru Pakdemirli hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Finu à avà, 6 agricultori in 22 distretti è 172 paesi in 7 pruvince in Adana, Aydın, Osmaniye, Antalya, Muğla è Mersin sò stati valutati per danni. 320 mila 51 decari di terreni cultivati, 770 decari di serre, 670 mila bovini, 4 mila 4 ovini, 204 mila 5 bugni, 475 mila 28 pollame, 762 mila 6 arnesi è machini, 570 mila 2 tunnellate di struttura di magazzinu 549, sò stati dannati, rilevati. TARSİM hà una rivindicazione di 1840 milioni 102 richieste per incendi. Appena i travaglii di valutazione di danni sò finiti, i so pagamenti seranu fatti u più prestu pussibule. Faremu tutti i pagamenti nantu à l'assicuranza TARSİM in una settimana. Da oghje, avemu mandatu altri 464 milioni di lire in Antalya ".

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Bekir Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli sò versu a fine di l'incendii forestali è hà dettu: "Semu unu di i paesi rari chì aumentanu a presenza di fureste. Ùn sbulicemu a morale di nimu, diventeremu assai più forte. Ùn lasciaremu micca questi lochi à a misericòrdia di u focu ", disse.

Dichjarà chì travaglianu in una manera multidisciplinaria, Pakdemirli hà dichjaratu chì e squadre sò stazionati in l'aeroportu di Dalaman.

Enfatizendu chì l'arbulu hè impurtante per elli, ma a vita hè altrettantu impurtante, è per quessa a sicurità deve esse à u primu gradu, Pakdemirli hà dettu chì l'aviò crash in Grecia hà dimustratu chì deve esse più sensibilità à questu tema.

Pakdemirli hà nutatu chì 29 incendi fureste sò accaduti in Muğla dapoi u 16 di lugliu è chì u statu hà mobilizatu tutti i so mezi per copre i danni di i citadini affettati da l'incendii.

Ricordendu chì l'incendiu forestale, chì hà iniziatu in Yatağan Hacıveliler Mahallesi u 6 d'aostu, si sparse à Çine cù u forte ventu chì soffia, Pakdemirli hà dettu chì 21 veiculi supplementari sò venuti da Isparta è i sforzi per portà sottu u cuntrollu cuntinueghjanu.

Apuntendu chì u focu era vicinu à l'estinzione, ma ùn pudianu micca dì chì era "sottu cuntrollu" per via di a bassa umidità è di a temperatura alta, Pakdemirli hà dettu: "Semu in un locu megliu in Muğla chè ieri. U focu Milas hè un focu assai interessante. Hè una vegetazione verde è ùn pò micca esse ingressu perchè hè assai densu. Ancu s'è avemu lanciatu decine di millaie di tunnillati d'acqua, ùn avemu ancu pussutu asciucà i foci di u focu. Da oghje, avemu intrutu in u focu di u focu una meza ora fà. Ci hè più splendore in un novu locu, ma pensu chì pudemu cuntrullà u focu in Milas. Ma insistiu chì ùn hè ancu sottu à u cuntrollu. U risicu assuciatu à a centrale termica cuntinueghja à diminuisce ora per ora. Kavaklıdere, Köyceğiz, Karaköy i focu cuntinueghjanu. Ci hè una tendenza pusitiva in tutti questi ". usatu e frasi.

"Spergu, simu ghjunti versu a fine di l'incendii"

Spieghendu chì l'onda di calore glubale hà inghiottitu u mondu sanu, Pakdemirli hà dettu:

"Ci sò incendi assai serii in u mondu sanu. Dopu avè sperimentatu 2 incendi maiò in l'ultimi 5 anni, Turchia hà affruntatu 12 incendi maiò in l'ultimi 16 ghjorni. Cuntrollà grandi incendi in pocu tempu hè un compitu difficiule. Pudete esse u paese più putente di u mondu, pudete esse una superpotenza, ma pudete cummattiri 3 o 5 paesi. Ùn hè micca pussibule di luttà cù 15 paesi. Nè l'aviò, i tanki, nè u persunale sò abbastanza per questu. Avemu avutu questu in l'ultimi ghjorni. Avemu prestu prestu à un certu puntu. Speremu, simu ghjunti versu a fine di i fochi. Spergu chì ùn ci sarà micca un altru grande focu finu à a fine di a stagione ".

Enfatizendu chì un travagliu assai seriu hè statu fattu in quantu à l'incendii forestali in Turchia in 19 anni, Pakdemirli hà dettu: "Avemu 35 centri di notizie in Antalya, avemu sistemi di surviglianza automatica. Avemu 56 torri in Antalya è 50 in Muğla. Più di 500 elicotteri in Antalya è quasi 400 in Muğla anu piscine è stagni per piglià l'acqua. Ci sò 3 centri di gestione di u focu in Turchia. Ci sò 616 sala di stampa, 714 torri, 36 sistemi di surviglianza automatizatu è più di 4 XNUMX piscine. disse.

Rimarchendu chì anu finitu i travaglii di valutazione di danni in u scopu di a produzzione animale in Adana, Antalya è Mersin, Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli feranu i pagamenti cumpleti in quantu à questi, è chì a consegna serà fatta quandu i zoni di rifuggiu tempuranee di l'animali. in altre pruvince sò compie.

Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli accetteranu tutti i prughjetti di i citadini chì anu danatu da u focu in u scopu di i Prughjetti di Supportu per u Sviluppu Rurale, Pakdemirli hà dettu:

"Discriminaremu tutti i prughjetti chì venenu da pruvince affettate da disastru è accetteremu tutti. Saremu ancu risponde à tutte e dumande animali di i citadini in i paesi di fureste. Studi di valutazione di danni in Muğla cuminciaru in i lochi induve u focu ùn cuntinueghja, è finiscinu in a maiò parte di elli. Cù a prima piova in uttrovi è nuvembre in i lochi brusgiati, pianteraremu 252 saplings per 84 milioni, vale à dì 3 milioni di citadini, cù a Campagna Breath for the Future. Dopu chì i fochi sò rinfriscati, u legnu ardente serà eliminatu da u situ. Un studiu detallatu di a terra è prughjetti di riforestazione seranu realizati. Teneremu un attellu nantu à cumu fà u verde. Facemu cusì subitu. Dicideremu questu cù u nostru populu. Avemu da assicurà chì questi lochi anu una copertura verde u più prestu pussibule ".

U NÚMERU DI VULUNTARI FORESTE CRESCE

Puntendu à l'impurtanza di i vuluntarii forestali, Pakdemirli hà dettu chì i vuluntarii ligati à l'incendii forestali sò stati legislati in 2019.

Dichjarà chì 13 mila 339 persone sò state datu furmazione è carte d'identità finu à avà, Pakdemirli hà dettu:

"Vogliu spiegà chì pudete vede questi vuluntarii trà e squadre di u focu chì anu ricevutu una furmazione sufficiente. Cum'è i vuluntarii di l'AFAD, faremu un travagliu più efficau cù u trasferimentu di e zone di disastru se ne necessariu. I fureste sò à tempu a forza è l'ornamentu di u nostru paese. Semu unu di i rari paesi chì aumentanu l'esistenza forestale. Ùn sbulicemu a morale di nimu, diventeremu assai più forte. Ùn lasciaremu micca sti lochi à a misericòrdia di u focu. Avemu aduprà parechje tecniche à u stessu tempu. I nostri squadre sò urganizati, a nostra cuurdinazione hè forte, a nostra mutivazione hè alta, simu in alerta cù a lotta da l'aria, a terra è u mare. Questi sforzi sò per pudè dì trè parolle: Cuntrullatu ".

Enfatizendu chì anu travagliatu duru per 12 ghjorni è chì ci sò eroi chì luttano cù a fame, a sete è l'insomnia, Pakdemirli hà dichjaratu chì oghje, Selim Korkmaz è Hakan Tutuş sò cascati da a scogliera durante i travaglii di rinfrescamentu per via di una cunnessione fatta cù a Torre Yılanlı.

Spieghendu chì u statu di salute di i travagliadori chì sò trattati in l'uspidale hè bonu, Pakdemirli hà trasmessu i so desideri à l'eroi di a furesta.

"DIFFICILE hè di pruducia SOLUZIONE, FACILE hè di parlà"

Enfatizendu chì ci sò persone chì cuntinueghjanu à luttà avvintendu u so pede feritu, Pakdemirli hà dettu:

"Avemu fratelli chì ùn lascianu micca u so tank d'acqua. Avemu babbi eroi di furesta chì anu amparatu nantu à a nascita di i so figlioli mentre eranu in u focu. Avemu l'eroi di fureste chì facenu a so pala un cuscinu è a terra di a so patria cum'è un materasso durante e pause di cinque minuti. Sò i nostri pompieri. E cundizioni sò difficiuli, vi ricurdò chì hè u tempu di unità. Ùn ci vole micca alimentà u focu cù e nostre parolle è azzione. A cosa difficiule hè di pruduce una suluzione, u più faciule hè di parlà. Semu in u campu per tutti i mezi. Sta lotta finirà di sicuru. Spergu chì simu versu a fine. Quelli chì u so nome serà ricurdatu cù gratitùdine ùn saranu micca quelli chì versanu gasoline nantu à stu focu, ma quelli chì portanu una goccia d'acqua. Parechji citadini facenu u so megliu, purtendu acqua, cibo, serve tè. Porta vestiti, scarpi. Ella prega s'ellu ùn pò fà nunda. Questi disastri sò oltre a pulitica. Diu benedica à tutti. Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, chì ùn hà micca risparmiatu u so sustegnu dapoi u principiu di stu disastru. Vogliu ringrazià tutti i nostri ministri, deputati è tutti quelli chì ci anu sustinutu nant'à u campu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*