Marina İzmir hè à u serviziu di i zitelli

Marina Izmir hè à u serviziu di i zitelli
Marina Izmir hè à u serviziu di i zitelli

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di creà uguali opportunità in u sport, 45 zitelli in Kadifekale cuminciaru lezioni di natazione in Marina İzmir. Per d 'altra banda, u numeru di zitelli da İzmir chì anu ricevutu furmazione di natazione da u principiu di lugliu hà più di cinque mila.

I zitelli di Izmir anu acquistatu uguali opportunità in u sport, è in dui mesi, i zitelli 5 cuminciaru à riceve furmazione di natation in piscine in tutta a cità. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù u scopu di sparghje u sport in tutta a cità è in ogni segmentu, 45 zitelli di Kadifekale stanu apprendu à natà in Marina İzmir. In cunfurmità cù sta visione, i zitelli participeghjanu tramindui in attività sportive chì permettenu u so sviluppu fisicu è divertevi. I zitelli chì participanu à a furmazione di quattru settimane seranu dati certificati. Per d 'altra banda, u numeru di zitelli chì ricevenu educazione in e piscine portatili stabilite in Pool İzmir, Buca Social Life Campus, Celal Atik Sports Complex è İzmir Marina, è i quartieri Gaziemir-Emrez, Bornova-Meriç è Konak-Altınordu hà superatu cinque mila. .

Vulemu insignà à tutti i zitelli à natà

Hakan Orhunbilge, Capu di u Dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù è di Sport di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà enfatizatu chì Izmir hà 629 chilometri di costa è più di 100 chilometri di spiagge. Tunç SoyerAvemu decisu di insignà a natazione à tutti i zitelli in İzmir, cù a visione di sparghje u sport in tutta a cità è di fà İzmir u centru di l'Europa in l'acqua è i sport di spiaggia. In più di u Campus di Vita Soziale di Buca, a Piscina di u Complexe Sportiu Celal Atik, a Marina di İzmir è a Piscina İzmir, i furmazioni cuntinueghjanu in trè piscine portatili. U nostru presidente Tunç Soyer, annunciatu à l'apertura di Izmir Marina, chì e lezioni di natazione seranu datu à i zitelli di tutte e regioni di Izmir in a piscina in a facilità. In questu cuntestu, i nostri figlioli chì venenu da Kadifekale riceveranu a so educazione per quattru settimane è cum'è Municipalità Metropolitana di Izmir, avemu fattu i primi passi di un prughjettu suciale assai impurtante ".

U presidente di u Club, Ersan Odaman, hà dichjaratu chì Marina İzmir hè un locu di furmazione per i zitelli di Karabağlar è Gaziemir è di Kadifekale, hà dettu: "U numeru di zitelli chì ricevenu educazione in e nostre strutture in İzmir hà superatu cinque mila da u principiu di lugliu. Ci hè oramai voce di i zitelli in ogni locu è questu ci face assai felici. Cuntinueremu u nostru travagliu finu à chì insegnemu à ognunu di i nostri figlioli à natà ", hà dettu.

Dicendu: "Ancu u surrisu di u zitellu hè veramente impurtante è significativu per noi", hà dettu Davut Tekin, Capu di Kadifekale Neighborhood, "Vulemu chì tutti i nostri figlioli partenu di a nostra gioia. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà datu sta opportunità, Tunç Soyer Vogliu ringrazià i dirigenti di u club sportivu è u club di sport ", disse.

Natà in a piscina era u mo sognu.

Dichjarà chì anu avutu una bella ghjurnata in piscina, u studiente Deniz Çetik hà dettu: "Era u mo sognu di entre in a piscina. Sò statu à fighjà prima. Quì avemu amparatu à equilibriu. Ci battemu i pedi. Da una banda, avemu amparatu à natà, da l'altra banda, avemu sucializatu ". Gamze Akın, unu di i genitori chì vivenu in u Distrettu di Kadifekale, hà spressu i so sentimenti, "Semu felici chì u nostru capu di quartiere hè strumentale in un avvenimentu cusì impurtante. Suzan Sezer, un altru genitore, hà dettu: "Semu infurmati da a nutizia da u nostru capu è avemu purtatu i nostri figlioli subitu. Hè assai impurtante per i zitelli di sapè à natà. Semu felici di tistimunià stu ghjornu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*