Ufficiali chjamati da Ankara Esigemu u nostru dirittu da u bilanciu, a nostra parte di benessere

ufficiali chjamati da Ankara, vulemu u nostru dirittu da u budgetu, a nostra parte di prosperità
ufficiali chjamati da Ankara, vulemu u nostru dirittu da u budgetu, a nostra parte di prosperità

6. Mentre chì u prucessu di negoziazione cullettiva era sempre in corso, Memur-Sen, chì hà dichjaratu ch'ellu ùn hà micca accettatu a prima offerta di u guvernu è aspettava una nova offerta, hà chjamatu u guvernu cù l'azzione chì hà pigliatu in Ankara. L'uffiziali publichi di tutta a Turchia anu ripetutu e so dumande, è ripete u so appellu à un aumentu contr'à l'inflazione è u putere di compra sempre più diminuitu.

I funzionari publichi anu tornatu a so voce in l'azzione tenuta in Piazza Ankara Anadolu cù a participazione di circa 81 15 funzionari publichi di XNUMX pruvince. I funziunarii publichi chì provanu à annunzià e so rivindicazioni gridavanu ch'elli aspittavanu una nova offerta d'aumentu da u cumitatu di u patronu publicu, pochi ghjorni prima di a fine di u cuntrattu cullettivu.

Affrontendu à e decine di millaie di funzionari publichi chì riempianu a Piazza Anatoliana, u presidente di Memur-Sen, Ali Yalçın, hà dettu chì u putere di Turchia si riunì in Ankara è hà dettu: "Semu dopu à i nostri servitori publici, i servitori di a nostra nazione, per prutege i so diritti, osservà u lege, aumentà i so salarii, è uttene una parte di benessiri. Hè esattamente ciò chì simu quì per oghje ".

Ricordendu chì sò in l'ultimi 3 ghjorni per i negoziati di negoziazione cullettiva, Yalçın hà dettu: "Questi 3 ghjorni duveranu esse valutati assai bè. Hè per quessa chì dicemu; Ehi guvernu, patronu publicu, vulemu una pruposta furnuta cù i figuri di Turchia Forte, i tassi di Turchia Nova, è i diritti di Turchia Grande. Aspittemu una offerta nova, ghjusta è negoziabile. Quì si dice una volta di più : Ùn dumandu micca assai. Vulemu u dirittu di u nostru sudore è a ricumpensa di u nostru travagliu. Dicemu ghjustizia, vulemu ghjustizia. U patronu publicu è u guvernu anu 3 ghjorni per risponde positivamente à tutti questi. Ùn ci hè bisognu di aspittà l'ultimu ghjornu, l'ultimu mumentu ", disse.

"Oghje hè una azione, dumane hè una festa"

Yalçın, chì u so discorsu era spessu interrottu da slogans, hà dettu: "I nostri offerte indicanu u tassu ghjustu, u ghjustu, a necessità di i nostri diritti, a realità di Turchia. Ci vole à cunghjuntà a nostra notte cù u nostru ghjornu, impasta a nostra cunniscenza è u nostru travagliu, assicurà una cunciliazione trà u putere di u statu è u putere di l'urganisazione, è duvemu caccià un cunsensu suciale da u cuntrattu cullettivu. Semu in azzione oghje perchè ùn ci era micca offerta ghjusta, nè parte di u budgetu. Chì vene un'offerta ghjusta, chì una parte sia data da u budgetu ; Oghje hè una azione, dumane hè una festa ", disse.

In riferimentu à e dichjarazioni pusitivi di u Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale Bilgin in quantu à 3600 indicatori supplementari è impieghi cuntratti in a riunione induve u guvernu hà presentatu a pruposta di crescita, Yalçın hà dichjaratu ch'elli attachenu impurtanza à questu approcciu pusitivu è hà dettu: "Questa attitudine hè aumentata. a nostra speranza è hà aumentatu a nostra aspettazione per a ghjustizia. Ma a parolla ci vole à trasfurmà in azzione, è sta questione deve esse risolta à sta tavula. Vulemu vede un passu di più per ùn lascià e nostre speranze vene da u Patronu Publicu è per cuntinuà a negoziazione, è aspettemu pruposte novi è cuncrete.

"Asperemu una offerta nova è ghjusta da u guvernu"

Memur-Sen's 2022% + 21 ₺ aumenta + 600% Welfare Share per 3; Ricordendu a so dumanda per un aumentu di 2023% + 17% Welfare Share per 3, Yalçın hà dettu: "A nostra prumessa hè chjara. Dicemu è vulemu chì; Pruducemu inseme un risultatu chì darà à u funziunariu u so dirittu da u budgetu è a so parte di benessiri. Andemu tutti per u prucessu necessariu per fà questu. Vulemu chì u putere di compra cresce. Dicemu chì a ghjustizia deve esse furnita in ingressu. Vulemu chì i funzionari publichi riduzzianu i so prublemi, surrisu, rilassate e sacche, aumentenu u so salariu, aumentenu u so ingaghjamentu, è alzà u so morale. Aspittemu chì u guvernu porta una pruposta nova è ghjusta à a tavula u più prestu pussibule ".

"Nimu ùn deve vede l'ufficiali publichi cum'è una carica di bilanciu"

Enfatizendu chì hè necessariu di aumentà i diritti è l'opportunità di i funzionari publichi per a cunciliazione à a tavula, Yalçın hà dettu: "Nimu ùn deve vede i funzionari publichi cum'è u pesu di u bilanciu, ma cum'è u putere di u paese", è hà dettu: " Un servitore forte significa una Turchia forte. U travagliu sicuru significa u statu chì dà fiducia. Per questu dicemu; 6e Accordu cullettivu termu; Ch'ellu ripara ieri cun un aumento, salve oghje cù un aumento proporzionale, è corona u cuntrattu cù una parte di benessiri.

"Tuttu hà aumentatu u putere di compra hè diminuitu"

Sottulineendu chì l'accordu cullettivu hè assai impurtante per ùn allargà a distribuzione di l'ingudu è micca per distrughje a classe media chì mantene u paese in vita, Yalçın hà dettu: "Sapemu bè a verità di l'Anatolia, i fatti di Turchia, i dati di l'ecunumia è i prublemi di i funzionari publichi. Sò stati esattamente 5 mesi da u 19u Accordu Cullitivu Terminu, chì hà risultatu in un disaccordu. Chì hè accadutu in quelli 19 mesi? In 19 mesi, a "carne macinata" hà aumentatu da 92%. In 19 mesi, "risu" hà aumentatu da 50% è "simit" hà aumentatu da 28%. In 19 mesi, "oliu" hà aumentatu da 94% è "latte" da 60%. In 19 mesi, "pasta" hà aumentatu da 37% è "detergente" hà aumentatu da 28%. L'inflazione hà aumentatu da 26%, u Dollaru hà aumentatu da 46%, Euro hà aumentatu da 56% è Gold hà aumentatu da 71%. Allora, chì hè cascatu mentre questi aumentanu? U putere di compra di l'ufficiale ! U salariu di u funziunamentu di u publicu hè in fondu, u redditu di i funziunarii hè in calata, u putere di compra di i travagliadori hè cascatu nantu à a so testa. Cù u so salariu in ghjennaghju 2020; Mentre puderia cumprà 1.917 bagels, pò cumprà solu 1695 bagels oghje. Mentre puderia cuntene 378 litri d'oliu, oghje hè diminuitu à 252 litri. Tutti questi sò pruposti di Memur-Sen ; palesa a so ghjustificazione, a basa, u realisimu è a necessità. Vulemu un aumentu di 2022% + 21 TL + 600% di quota di benessere in 3. Vulemu un aumentu di 2023% + 17% di quota di benessere in 3. Avemu purtatu à a tavula e pruposte chì permettenu di cumpensà e perdite, cumpensà e perdite, è stabilisce a ghjustizia in a distribuzione di u redditu ", disse.

"A cuntribuzione di i funzionari publichi à l'ecunumia"

Yalçın hà dettu chì i coefficienti duveranu esse aumentati di 38% in totale è chì a diferenza di l'inflazione deve esse riflessa in i salarii appena si verifica, aghjustendu: "U cuntribuzione di i funzionari publichi à a crescita ecunomica deve esse vistu è una quota di benessere di 6% deve esse datu. I perditi di l'Acordu cullettivu di u 5u Terminu deve esse vistu, è i perditi anu da esse cumpensu cù un aumentu di 600 TL. Senza discriminazione, i funzionari publichi duveranu prufittà di l'Indicatore Addizionale 3600, a limitazione di u salariu di l'anzianità deve esse elevata, a figura di l'indicatore deve esse aumentata, u persunale cuntrattu esistente deve esse inclusu in u persunale, l'impiegu cuntrattu in u settore publicu deve esse terminatu. , rapprisentanti, levatrici, infermieri, imams è furmatori maestri, persunale onorariu è simili deve esse ricrutatu à u persunale.Deve esse passatu, ùn deve esse micca discriminazione durante i vacanze, i funziunarii publichi deve esse datu un bonus di vacanze, i rivenuti fiscali ùn deve esse micca. esse persu, a tarifa deve esse fissata à 15%. I SEE duveranu esse autorizati à stabilisce plafone salariale finu à u 15%. A limitazione di a prumuzione di i diplomi deve finisce, i funzionari publichi duveranu esse capace di aumentà à un gradu adattatu per a so educazione, nascita, morte, indennità di matrimoniu deve esse aumentata, indennità di vestiti è aiuti alimentari deve esse aumentata, servizii di nursery o indennità deve esse cuminciatu, a classe di serviziu ausiliari deve esse abulita, è u persunale esistente deve esse trasferitu à a classa di servizii amministrativi generale.

Yalçın hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle: "I servitori publicu in pensione duveranu cuntinuà à prufittà di i diritti è di i benefici suciali durante u so travagliu attuale, duveranu esse capace di mantene a so relazione di adesione cù i sindacati, l'aspettattivi di i funzionari publichi disabilitati deve esse cunsideratu, u so travagliu. I diritti deve esse assicurati in u scopu di a discriminazione pusitiva, i servitori publichi di e donne deve esse sustinutu, e so aspettative deve esse cunsiderate è implementate. I grievances di u persunale chì era persunale temporale (4/c) è trasferitu à u statutu di cuntrattu (4/b). ) deve esse eliminata, u principiu rispettabile di l'affari deve esse implementatu cumplettamente, i danni dovuti à Kovid-19 anu da esse eliminati è i diritti furniti devenu esse allargati. L'esami di prumuzione è di cambiamentu di titulu deve esse tenuti periodicamente, u numeru di u persunale utilizatu in questu cuntestu deve esse aumentatu, l'ostaculi à l'usu di i diritti custituziunali di i funzionari publichi deve esse finiti, l'area per l'usu di i diritti demucratici è sindacali deve esse allargata, A diffarenza di esse un membru di u sindicatu deve esse mantene viva, è u bonus di negoziazione cullettiva deve esse aumentatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*