I servizii di treni d'alta velocità di Mosca St.Petersburg inizieranu in 2026

U tempu di viaghju in trenu à alta velocità di Mosca San Pietroburgo diminuirà à ore è minuti
U tempu di viaghju in trenu à alta velocità di Mosca San Pietroburgo diminuirà à ore è minuti

I dettagli di a custruzzione di a linea di treni d'alta velocità Mosca-San Pietroburgo, chì hè stata annantu à l'agenda per un bellu pezzu in Russia, sò stati spartuti. Furnendu infurmazione nantu à u so contu Twitter, u sindaco di Mosca, Sergey Sobyanin, hà dichjaratu chì, grazia à a linea di treni à alta velocità, u tempu trà e duie cità serà ridutta à 2 ore è 30 minuti.

Dichjarà chì i treni si fermanu à Zelenogad, Petrovsko-Razumskaya, Rijskaya DZ è a stazione di Leningrad in Mosca, Sobyanin hà infurmatu chì ci sarà un trasferimentu da i veiculi di trasportu publicu à queste stazioni.

In una dichjarazione fatta prima da u serviziu di stampa di u sindaco, hè statu dichjaratu chì a lunghezza di a nova linea di trenu di velocità serà di 680 chilometri, 43 chilometri di quale seranu situati in i cunfini di Mosca.

In u scopu di u prughjettu di u trenu à alta velocità, i primi treni sò previsti per inizià in dicembre 2026. U costu di u prugettu hè statu annunziatu cum'è 1,7 trilioni di rubli.

Fonte: turkrus

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*