A mossa contr'à a siccità: l'era di u tettu verde in i grandi edifici in İzmir

movi contr'à a siccità Periudu di tettu verde in grandi edifici in Izmir
movi contr'à a siccità Periudu di tettu verde in grandi edifici in Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerNuvelle misure sò state pigliate contr'à a crisa climatica è a siccità cù i regulamenti di zonificazione rivisiuti in u quadru di a visione di a creazione di cità resistenti. In Izmir, a cugliera di l'acqua di piovana hè diventata ubligatoria in parcelle grandi più di milla metri quadrati è l'applicazione di tetti verdi in edifici di più di 60 mila metri quadrati. U novu regulamentu preparatu in 2019 hè statu appruvatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è hè entrata in vigore in ghjugnu.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja i so sforzi per utilizà a diminuzione di risorse d'acqua in modu più efficiente è cumbatte a siccità, hà fattu ubligatoriu a cugliera di l'acqua di piovana in edifici di nova costruzione di più di mille metri quadrati è l'applicazione di tetti verdi in edifici di più di 60 mila metri quadrati, cù u cambiamentu fattu in i regulamenti di zoning. U novu regulamentu di zoning preparatu in 2019 hè statu appruvatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è hè entrata in vigore in ghjugnu.

Assicuremu u nostru avvene

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dichjaratu ch'elli anu urganizatu u 22 di marzu, u ghjornu mundiale di l'acqua, a "Politiche di l'acqua sustenibile in a cità" in Izmir, dicendu chì "Una gestione diversa di l'acqua hè pussibule" in a lotta contru a siccità, è chì elli, cum'è 22 sindaci, hà firmatu u manifestu trattendu a nova pulitica di l'acqua in e cità. Tunç Soyer, "In cunsiderà e cunsequenze aggravate di a crisa climatica, prupunemu una pulitica di l'acqua sfarente per Turchia è travaglià per assicurà u nostru avvene in queste terre per i nostri figlioli è a natura. I rigulamenti chì avemu fattu in i nostri rigulamenti di zonificazione cù un approcciu ambientale sustenibile serve esattamente à questu scopu. Realizemu parechji studii nantu à l'usu efficiente di e nostre risorse d'acqua, radduppiendu a quantità di spazi verdi per capita in a cità, riducendu u cunsumu d'energia è cuncentrandu nantu à e fonti d'energia rinnuvevuli. "Queste definizioni chì avemu inclusu in i nostri rigulamenti di zoning, cum'è u tettu verde è a cugliera di l'acqua di piovana, feranu una cuntribuzione significativa à a nostra lotta in parechji spazii per prutege a natura è e risorse d'acqua, è à u nostru scopu di diventà una cità circular è resistente. ", disse.

U tettu è l'acqua di terra seranu valutati

Cù questu arrangiamentu, un sistema di drenaggiu hè creatu per esse usatu in i travaglii cum'è l'irrigazione di u giardinu è u lavatu di vitture in edifizii novi cum'è i centri commerciali è l'edificazioni publiche, nantu à pacchi più di milla metri quadrati. L'acqua di a superficia di u tettu è di a terra sarà cullata in una cisterna o cisterna d'acqua di piovana per esse stallata sottu terra, è serà purificata è riutilizata se ne necessariu. U sistema di drenagiu, a cisterna o u cisterna di l'acqua di piovana seranu disposti nantu à a parte posteriore di l'edificiu, à e distanze laterali è di u cortile, è serà mostratu nantu à u pianu di u situ. I tubi di l'acqua di piovana chì recullanu l'acqua di u tettu seranu cunnessi à cisterne o cisterne d'acqua di piovana o à a reta di l'acqua di piova in a strada. S'ellu hè determinatu chì hè cunnessu à a reta di l'acqua residuale, l'azzioni necessarie seranu pigliate da a Direzzione Generale İZSU.

U Ministeru hà ancu annunziatu

Sicondu u Regolamentu di Zonificazione di Zone Pianificate publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione u 23 di ghjennaghju, l'acqua di piovana cullata nantu à i tetti di tutti l'edificazioni per esse custruite nantu à parcelle più grande di 2 mila metri quadrati hè destinata à esse recullata in un tank. sottu à a terra di u giardinu per esse utilizatu per l'irrigazione di u giardinu o a purificazione è i bisogni di l'edificazione. Hè statu ubligatoriu per custruisce un sistema di cullizzioni di l'acqua di piova. U regulamentu preparatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in 2019 è chì impone a cugliera di l'acqua di piova in edifici di più di mille metri quadrati hè statu appruvatu da u ministeru è hè entrata in vigore u 3 di ghjugnu 2021.

I tetti verdi venenu

In u regulamentu di zoning rivisionatu cù un approcciu ambientale sustenibile, edifizii novi per esse custruitu più grande di 60 mila metri quadrati sò destinati à migliurà l'ecologia urbana, rumpia l'effettu di l'aria condizionata climatica, riducendu l'inundazioni bruschi trattenendu l'acqua di piova, impediscenu a distruzzione di u verde. zoni da custruzzioni, creendu un ambiente naturale respirabile è impedisce u calore è u rumore nantu à i tetti L'applicazione di sistemi di tetti verdi hè diventata ubligatoriu per assicurà l'insulazione. Sicondu u regulamentu, in edifici cù una superficie di custruzzione tutale di più di 30 mila metri quadrati; Se un tettu di terrazza hè desideratu, l'applicazione di sistemi di tettu verde serà ubligatoriu.

A contaminazione di l'aria serà prevenuta

A municipalità metropolitana di Izmir, chì realiza studii cù u scopu di riduce l'emissioni di carbonu in a cità per un ambiente sustenibile, hà pigliatu una decisione esemplare per prevene a contaminazione di l'aria. In cunsiquenza, se i novi edifici anu una infrastruttura geotermica o di gas naturale, hè diventatu ubligatoriu per installà un sistema di riscaldamentu geotermale o di gas naturale.

U numaru d'arburi in a cità cresce

A municipalità metropolitana di Izmir, chì si concentra in l'opere di infrastruttura verde per un "Izmir più verde", hà pigliatu una altra decisione impurtante in u novu regulamentu di zoning chì aumenterà a struttura verde di a cità. In u Regolamentu di Zonificazione di Zone Pianificate di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, l'obbligazione di piantà arburi in ogni 30 metri quadrati di l'area fora di l'area induve l'abitazione, residenziale è cummerciale, turismu, educazione, cultu, strutture sanitarie è sportive si trovanu nantu à u pianu. A terra di l'edificiu hè stata ridutta à 15 metri quadrati in Izmir. Cusì, u nùmeru di forestazione duppiò. Se u locu di l'edificazione ùn hè micca adattatu per a piantazione di l'arburi, l'arburi sò piantati in i zoni ritenuti adattati da e municipalità.

Chì ghjè a cugliera di l'acqua di piova ?

A cugliera di l'acqua di piova, chì data di i sistemi di ritenzione di u tettu rumanu, hè l'accumulazione è u almacenamentu di l'acqua di piova in situ per a riutilizazione. L'acqua di piovana cullata nantu à tetti, terrazze è balconi di l'edificazioni hè almacenata in cisterne d'acqua o cisterne sottu à u bastimentu. Dopu à a fase di almacenamiento, l'acqua di piovana hè pressurizzata cù un idroforu è furnita à i punti di usu cù l'aiutu di una stallazione d'acqua esterna. Questa acqua hè aduprata per l'irrigazione di u giardinu, u lavatu di vitture, l'usu domesticu è u riscaldamentu interni. Pò esse ancu usatu per altri scopi, cum'è l'acqua potabile, u almacenamentu à longu andà è l'arricchimentu di l'acqua di terra. I cisterne utilizati in u Periudu Ottumanu sò unu di i migliori esempi di cugliera di l'acqua di piova.

Cosa hè un tettu verde?

Un tettu verde hè una strata di vegetazione piantata nantu à un sistema d'impermeabilizazione pusatu nantu à un tettu pianu o ligeramente inclinatu. I tetti verdi migliurà a prestazione energetica di l'edificiu, a qualità di l'aria è l'ecologia urbana senza equipaghji supplementari, è pruducenu suluzioni innovative à i prublemi causati da l'acqua di piovana. Cù queste caratteristiche, i tetti verdi sò sistemi impurtanti in l'edificazioni sustinibili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*