1,6 miliardi di maschere si nutanu in l'oceani

miliardi di maschere nutanu in l'oceani
miliardi di maschere nutanu in l'oceani

U rapportu intitulatu "Maschere nantu à a spiaggia: L'impattu di COVID-2020 nantu à a contaminazione plastica marina" datatu di dicembre 19 da OceansAsia, una urganizazione chì travaglia per a prutezzione di l'oceani, mostra chì circa 1,6 miliardi di maschere sò "flottanti" in i nostri oceani. Sicondu i dati spartuti da u Serviziu PR in linea B2Press, chì hà rivisatu u rapportu, hè dichjaratu chì e maschere causanu una contaminazione di u mare addiziale trà 4 mila 680 è 6 mila 240 tunnellate è chì ci vole à 450 anni per una sola maschera. per sparisce cumplettamente.

Ricertamenti, disastri naturali, cum'è inundazioni è incendi, è cresce a contaminazione ambientale in parechje parte di u mondu, cumpresa a Turchia, anu mobilizatu u mondu sanu per prutege a vita naturale in risicu. Ancu se e persone chì si limitanu à e so case à l'iniziu di a pandemia sò state descritte da l'esperti cum'è una "rinascita" per a natura, l'accelerazione di i passi di normalizazione hà invertitu a situazione. E maschere, chì sò diventate una parte integrante di a nostra vita, anu avutu un pesu pesante. Sicondu u rapportu intitulatu "Maschere nantu à a spiaggia: L'impattu di COVID-2 nantu à a contaminazione di plastica marina" rivista da u Serviziu PR in linea B19Press, circa 1,6 miliardi di maschere, più di a mità di i so cumpunenti sò plastichi è polimeri, sò fluttuanti in u mondu. oceani. Ci vole almenu 450 anni per una sola maschera per sparisce.

I fili di supportu nasale di maschere sò ancu una minaccia maiò per e criature marine

U rapportu rivedutu da B2Press indica chì e maschere dispunibuli biodegrade in natura è si trasformanu in microplastiche chì ponu esse facilmente inghiottite da l'animali. Di conseguenza, cum'è i plastichi ingeriti sò trasferiti in tutta a catena alimentaria, ponu un seriu risicu per a salute di l'omu. Un altru periculu ligatu à a maschera chì minaccia l'ecosistema marinu pare esse u filu di supportu nasale di maschere dispunibuli. U rapportu dichjara chì sti fili aumentanu u risicu di suffocation per i pesci è l'acelli, è chì a superficia plastica stimula a crescita di l'alga, facendu chì e maschere sò percepite cum'è alimentu è cunsumati, in particulare da e tartarughe.

2021 miliardi di maschere prodotte in 52 sò prubabilmente inquinate i mari

U rapportu rivedutu da u Serviziu PR Online include ancu predizioni chì ci sarà più plastica in u mare chè pesci in 2050. In cunsiquenza, hè previstu chì un totale di 2021 miliardi di maschere dispunibuli seranu prudutte in 52 è u 3% di queste maschere puderanu contaminare i mari. Incuragisce e maschere lavabili è riutilizzabili invece di quelli dispunibuli è migliurà a gestione di i rifiuti sò trà e misure chì si dicenu esse efficaci per piantà u deterioramentu in i mari.

A Cina hà pruduttu 2020 milioni di maschere solu in aprile 450!

L'usu di e maschere hè statu fattu ubligatoriu in u mondu dopu chì l'Organizazione Mondiale di a Salute hà dichjaratu ufficialmente a pandemia di COVID-19, è questu obbligazione hà creatu un scossa di dumanda enormosa chì hà causatu fabbriche è attelle à cumincià à pruduce maschere dispunibuli à piena capacità. I dati compilati da B2Press anu ancu revelatu l'esplosione in a produzzione. Di conseguenza, mentre a maiò parte di e maschere sò prodotte in Cina, a produzzione di maschere ogni ghjornu di u paese hè stata registrata cum'è 2020 milioni di pezzi solu in April 450.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*