U museu Opel chì mostra i mudelli classici di l'Opel pò avà esse visitatu in linea

U museu opel, induve i mudelli classici di l'opel sò esposti, ponu avà visitatu in linea
U museu opel, induve i mudelli classici di l'opel sò esposti, ponu avà visitatu in linea

Opel hà purtatu u Museu Opel, chì riunisce più di 120 anni di sperienza in a produzzione di l'automobile è 159 anni di storia di a marca, à a piattaforma virtuale è l'hà apertu à e visite in linea. A cullizzioni Opel di mudelli classici; Hè raggruppatu sottu quattru temi diffirenti: "Conduzzione alternativa", "Mondu di corsa", "Venti magnifichi" è "Trasportu per tutti". Grazie à e carte d'infurmazione nantu à e vitture durante questi tour tematichi virtuali, l'automobilista tedesca offre un viaghju virtuale à i mumenti impurtanti in a storia di Opel. U museu Opel pò esse visitatu à opel.com/opelclassic.

U giant tedescu di l'automobile Opel hà apertu i so più di 120 anni di sperienza in a produzzione di l'automobile è 159 anni di storia di a marca à i visitatori attraversu una mostra in linea. I visitori ponu facilmente visità a mostra situata in l'antica stazione di carica K6 in u situ di a fabbrica di Rüsselsheim, ogni ghjornu è in ogni mumentu di l'annu.

Durante i tour à 360 gradi, i visitori ghjunghjenu prima à i "sale sacri" di a cullezzione Opel Classic virtualmente. Questu hè un veru tesoru induve a marca di logu Şimşek hà più di 600 mudelli di vitture classiche, è ancu 300 altri articuli di visualizazione, da e macchine di cucitura Opel à i motori di l'aeronautica. Ci sò punti d'infurmazione gialli nantu à i veiculi di u tour tematicu sceltu. Questi chioschi gialli permettenu à i visitori di fighjà attente à l'uggetti in l'esposizione, cum'è e biciclette, motociclette, automobili o concept cars. Quandu u puntu d'infurmazione gialla hè clicatu; Si apre una finestra induve pudete uttene infurmazione nantu à u prufilu, l'impurtanza storica è i punti tecnichi di u pruduttu in mostra.

"Sperimentate a ricca storia di Opel in u cunfortu di a vostra casa"

"Questi tour virtuali dannu à e persone l'uppurtunità di sperimentà a ricca storia di l'Opel è a vasta cullizzioni di l'automobile in u cunfortu di a so casa", disse Stephen Norman, Vicepresidente Senior di Vendite, Post-Vendita è Marketing di Opel. Hè ancu una bona sperienza per quelli chì interessatu in a storia suciale di una marca. ghjente; Hanu ricordi vivi di vitture di famiglia Opel, cum'è andà in vacanze è visità a famiglia. Puderaghju cun orgogliu chì simu una marca tedesca "umana" è accessibile. Semu secondi à nimu quandu si tratta di mette u cliente prima. A nostra Collezione Virtual Car hè una applicazione di successu chì revela a bellezza di a nostra marca. "Una squadra di Marketing è Comunicazioni hà avutu l'idea di a Collezione Classica digitale Opel in mezzo à a crisa di Covid", spiegò.

"L'Esposizione Virtuale hè stata creata in un tempu record"

Harald Hamprecht, Vice President of Communications in Opel, hà dettu: "Vulemu cuntinuà à esse visibili è accessibili à i nostri fans è clienti. A squadra hà creatu a Collezione Virtual Car in un tempu record. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu. Tutti i nostri visitatori in linea ponu gode di u tour ".

Modelli di Opel cù l'opzione "Alternative Drive".

U giru cù u tema di "Conduzzione Alternativa", unu di i temi in u scopu di a visita virtuale, include cuncetti straordinarii. Alcune di queste sò a vittura di fucile RAK 1928 in u 2, i primi prototipi elettrici cum'è l'Opel Impuls I in 1990, è i veiculi di l'idrogenu chì sò stati testati cù successu è basati nantu à a maiò parte di i mudelli Zafira da l'Opel HydroGen 1 à 4. .

Opel "U mondu di a corsa" da u passatu à u presente

Opel Classic mostra ancu i so leggendari vitture di corsa virtualmente sottu u nome di "World of Racing". In questa mostra, l'Opel Ascona, in quale Walter Röhrl hà vintu u Campione d'Europa in u 1974, l'Opel Ascona 1982, in quale hè diventatu u Campione di u mondu in u 400, è l'Opel Ascona, induve Jochi Kleint hà vintu u Campione d'Europa in u 1979, sò i vitture di corsa più prominenti. . Hè ancu in mostra l'unicu Opel Kadett 4×4 previstu per u Campionatu Mundiale di Rallye è utilizatu in u Rallye Parigi-Dakar. A parte di questu, rapprisentanu oghje; L'Opel ADAM R2015, quadruple Campione d'Europa Junior da 2018 à 2, è a nova Opel Corsa-e Rally, a prima vittura elettrica di rallye di u mondu, sò ancu in mostra quì.

Viaghjà à u mondu di i dischi cù "The Magnificent Twenties"

U terzu tour tematicu porta i visitori à u periodu "Magnificent Twenties", induve u spiritu criativu chì persegue i record mundiali era pienu di travagliu. Biciclette da corsa, motociclette propulsate da razzi è ancu aerei pruduciuti durante stu periodu ponu esse visti in linea.

U muvimentu chì hà purtatu milioni à a libertà di trasportu

A continuazione di a storia cuntinueghja cù u quartu tour tematicu "Transport for Millions". In più di mudelli cum'è "Doktorwagen" è "Laubfrosch", Opel hà pruduciutu mudelli compacti di Rüsselsheim, chì riunite milioni di persone cun libertà di trasportu. Prima, u Kadett hà pigliatu a strada 85 anni fà. Hè stata seguita da Astra. À a fine di questu annu, Opel s'apprunta à presentà a nova generazione Astra, chì serà pruposta cum'è elettrica per a prima volta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*