A mostra di fotografia di Bursa visita l'ospedali in a pandemia

A mostra di fotografia di Bursa visita ospedali in pandemia
A mostra di fotografia di Bursa visita ospedali in pandemia

Cumpilata da l'opere di l'artista fotograficu Fahrettin Beceren è chì descrive Bursa durante u periodu pandemicu, a mostra hè stata aperta à u publicu à l'"Hospital Privatu Medicana Bursa" cù una cerimonia à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş. A mostra, intitulata "I ghjorni quandu a vita si firmò: Bursa in a Pandemia" è custituita da 50 ritratti, pò esse visitata finu à u 20 d'aostu.

L'effettu di u coronavirus, chì hà affettatu u mondu dopu a so emergenza in Cina è hà causatu a morte di milioni di persone, in Bursa hè statu revelatu cù ritratti. 12 opere, accuratamente scelti trà 50 mila fotogrammi pigliati da u Fotografu Fahrettin Beceren, è cuncentrati nantu à a vita suciale di Bursa durante u periodu pandemicu, sò stati presentati à u publicu in l'Hospital Private Medicana Bursa. L'inaugurazione di a mostra, urganizata da a Municipalità Metropolitana, hè stata cun una cerimonia à a quale u sindaco Alinur Aktaş, u direttore di l'ospedale privatu di Medicana Bursa Remzi Karşı, l'artista fotograficu Fahrettin Beceren è i prufessiunali di a salute.

"Avemu bisognu di amparà lezioni"

Dichjarà chì a pandemia hà affettatu u mondu sanu, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà enfatizatu chì i vaccini, e maschere, a distanza è a pulizia ùn deve esse trascurata. Dichjarà chì e lezioni deve esse amparate da i tempi quandu e strade eranu viote, u sindaco Aktaş hà dettu: "U prucessu in cui simu ùn hè micca normale. Di sicuru, era un prucessu chì hà affettatu tuttu u nostru paese è u mondu sanu, è i so effetti cuntinueghjanu sempre, ci vole à esse attentu. Avemu bisognu di attentu à a maschera, a distanza, a pulizia. Pregu à i nostri citadini chì trascuranu di esse vaccinati à rinunzià immediatamente à sta negligenza. Avemu bisognu di amparà lezioni. Avemu bisognu di capisce bè quelli mumenti. In particulare, i nostri prufessiunali di a salute mettenu assai sforzu in questu, è l'Hospital Medicana Bursa è i so stimati amministratori anu ospitatu una tale mostra per commemorarli è capiscenu oghje. Vogliu ancu ringrazià u nostru stimatu Fotografu Fahrettin Beceren. Hà fotografatu e strade viote di Bursa è u so statu solitario in a pandemia da parechji posti diffirenti. Avemu veramente emozioni durante u viaghju. Tutti avemu sperimentatu questi inseme, spergu esse più attenti à a vaccinazione, per esse più attenti à a maschera - distanza cum'è un esempiu. Ringraziu sinceramente tutti i nostri prufessiunali di a salute chì sustenenu stu prucessu. Chì Allah caccià tutta l'umanità da stu flagellu u più prestu pussibule ", disse.

"Semu in u periodu di mubilizazione"

U Manager Privatu di l'Hospital Medicana Bursa, Remzi Karşı, hà dettu chì sò in u periodu di mobilizazione tutale contr'à coronavirus. Esprimendu chì sò felici di accoglie un studiu impurtante, Karşı Karşı hà dettu: "Semu felici di accoglie un studiu impurtante in quale trasmettemu ciò chì avemu sperimentatu à u futuru durante una pandemia è strade tranquille. Cum'è u nostru presidente hà dettu, simu in realtà in un periodu di mubilizazione. Semu in una campagna di vaccinazione, simu in una mubilizazione di maschere, simu in una mobilizazione à distanza. Avemu da batte questu inseme. Eramu quì à l'uspidale quandu nimu era in strada. Tutti i travagliadori di salute anu travagliatu assai devotamente. Li ringraziu ancu tutti ".

U fotografu Fahrettin Beceren hà dettu ch'elli sò felici d'avè arregistratu un prucessu chì raramente serà vistu in u mondu. Beceren hà dettu: "Hè un prucessu difficiule è raru in a vita umana. Hè stata una spressione istintiva per mè di lascià documenti è tracce chì duvemu à e generazioni future, per creà visuale per fà a so vita più faciule. Un bellu record per Bursa. Vogliu sprime a mo gratitudine à a Municipalità Metropolitana, u grande putere daretu à u prugettu, à u Sindaco Aktaş ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*