Novu Sistema di Missile di Difesa Aria Vicina da ROKETSAN: LEVENT

rocketsandanu novu sistema missile di difesa aerea vicinu
rocketsandanu novu sistema missile di difesa aerea vicinu

Pruvandosi in i suluzioni di u Sistema di Difesa Aerea chì hà sviluppatu finu à a data, Roketsan, in più di u funziunamentu di u novu Sistema di Difesa Aereo (YHSS) LEVENT, è u Sistema SUNGUR, chì hè statu sviluppatu per risponde à i bisogni di l'elementi di terra è intrutu in a fase di pruduzzione di massa, è i successi ottenuti in l'appiecazione di i veiculi terrestri, u travagliu hà cuminciatu à u novu sistema è suluzioni di missile per risponde à i bisogni di difesa di l'aria vicinu di u Comando di e Forze Navali.

A Presidenza di a Republica di Turchia, a Presidenza di l'Industrie di Difesa è a STM Defense Technologies Engineering and Trade Inc. In u scopu di u cuntrattu per a Barca d'Assaltu di Tipu Turcu (TTHB), chì hè stata firmata in Aostu 2020, a pruduzzione di prototipu serà realizata in u secondu periodu di 24 mesi, dopu à u travagliu di cuncepimentu da esse realizatu in u primu 30. mesi. "Close Air Defense System" hè definitu in i requisiti di cunfigurazione di l'arme di a Barca d'Assault Tipu Turca per esse cuncepitu in u scopu di u cuntrattu firmatu.

A suluzione naziunale LEVENT, chì hè stata sviluppata per risponde à i bisogni di u Turcu Type Towing Boat YHSS, serà sviluppata da Roketsan in cunfurmità cù e richieste di u Cumandante di e Forze Navali in u calendariu YHSS TTHB, chì pò opera in modu autonomu è integratu cù a nave. sistemi di sensori.

U sistema chì deve esse sviluppatu serà ottenutu utilizendu u sapè fà, l'infrastruttura tecnologica è e tecnulugii di sottosistema chì Roketsan hà guadagnatu in i sistemi di missili di difesa aerea. U sistema, chì serà sviluppatu cù tecnulugii di sensori (testa di ricerca, sensori RF, sensori di prossimità) sviluppati in u scopu di i prughjetti di difesa di l'aria, avarà una alta efficienza in particulare contr'à i miri di superficia à alta velocità supersonica è longa distanza. YHSS averà l'infrastruttura per lancià missili di difesa aerea vicinu è missili SUNGUR. A capacità di lanciari diversi missili attraversu un unicu sistema d'arme serà un guadagnu impurtante in a capacità di a forza di attaccu è a flessibilità di u Comandante di e Forze Navali.

LEVENT, chì serà sviluppatu da Roketsan, averà modi manuali, semi-automatici è completamente automatici. U cuncettu di integrazione è usu di u sistema nantu à a nave serà furmatu secondu e preferenze di u Comandante di e Forze Navali, è ci saranu soluzioni di sistema integrate direttamente in u sistema di gestione di cummattimentu à bordu o cù una cunsola di tirò separata è includendu e duie alternative.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*