ROKETSAN mostrarà u Sistema di Difesa Aerea LEVENT per a Prima Volta à a Fiera IDEF

sistema di difesa di l'aria rocketsan levent serà exhibitu per a prima volta à a fiera idef
sistema di difesa di l'aria rocketsan levent serà exhibitu per a prima volta à a fiera idef

Cuntinuendu à travaglià cù a visione di esse u capu di soluzioni originali, affidabili è rivoluzionarie di missili è missili per l'avvene di Turchia, Roketsan participa à a 15a Fiera Internaziunale di l'Industria di Difesa IDEF'21 cù i so prudutti novi, ognunu di i quali porta a firma di ingegneri turchi. Roketsan General Manager Murat Second hà dichjaratu ch'elli mostraranu 21 prudutti per a prima volta in IDEF'9 è hà dettu: "Roketsan serà ancu u centru di l'attenzione cù i so prudutti in IDEF 2021, induve l'industria di difesa turca mostrarà a so forza".

IDEF'21, urganizata sottu l'auspici di a Presidenza di a Republica di Turchia, ospitata da u Ministeru di a Difesa Naziunale, sottu a gestione è a rispunsabilità di a Fundazione di e Forze Armate Turche, si terrà in Tüyap Fair and Congress Center in Istanbul trà 17. -20 d'Aostu 2021. A riunione cù i membri di a stampa prima di a fiera, u direttore generale di Roketsan, Murat Iki, hà datu infurmazioni nantu à l'attività chì a cumpagnia farà in IDEF'21.

Roketsan Presidente di u Cunsigliu Prof. Dr. Faruk Yiğit: "Roketsan hà travagliatu duramente per a sopravvivenza di u nostru paese dapoi 33 anni. Semu una cumpagnia di tecnulugia d'alta capacità cù suluzioni adattate à i nostri bisogni, u nostru sistema di travagliu dinamicu è agile, è a nostra forza finanziaria. Turchia hè in un locu assai bonu in u mondu oghje. Noi, cum'è Roketsan, usemu tutti i nostri talenti per rinfurzà stu putere.

I nostri sistemi di difesa aerea, cum'è hè cunnisciutu, sò sistemi stratificati. Avemu travagliatu per migliurà tutti i strati. In ogni casu, postu chì parlemu di un prublema naziunale quì, hè un prublema chì ùn solu Roketsan, ma ancu tutti i partiti di l'industria di difesa duveranu travaglià inseme è pruduce suluzioni. Ci sò ancu sistemi chì ùn sò micca parlati in u mumentu. Forse quandu SİPER hè consegnatu, vi vede chì avemu coperto tutti i strati cù sistemi naziunali. disse.

Siconda, u Direttore Generale di Roketsan, hà dettu: "L'industria di difesa turca hà cuntinuatu à cresce più forte ancu in e cundizioni di COVID-19. Avà hè u tempu di mustrà u nostru putere à u mondu sanu. Roketsan serà u centru di l'attenzione cù i so prudutti unichi è suluzioni per esse presentati à IDEF'21. Invitu tutti i participanti naziunali è internaziunali di IDEF'21 è voi, i nostri stimati membri di a stampa, à visità u nostru stand è vede u puntu chì avemu ghjuntu in ingegneria da vicinu.

Siconda, "Continuemu a nostra strada per scopu di diventà a più grande armata tecnologica di Turchia cù i nostri culleghi chì ghjunghjenu à 1.800 persone, più di 3.400 di i quali sò ingegneri. IDEF'21 serà a vetrina di sti prudutti, chì avemu prupostu cù i studii di R&D chì realicemu cù e nostre risorse quandu hè necessariu. Semu pronti à sviluppà novi cullaburazioni cù a nostra gamma di prudutti, chì espansione ogni annu, è à cuntribuisce più à l'esportazioni di u nostru paese.

Infine, in u so secondu discorsu: "Comu sapete, a difesa aerea stretta di i nostri navi hè principalmente realizata cù sistemi RAM è Phalanx. Mostreremu u nostru sistema LEVENT, basatu annantu à u nostru missile SUNGUR, chì furnisce una difesa aerea vicinu à i nostri navi, durante IDEF'21. LEVENTCi saranu duie versioni di . A prima cunfigurazione, utilizendu i sistemi elettro-otticu è radar à bordu; A seconda cunfigurazione aduprà u so propiu radar è sistemi elettro-otticu per andà versu u so mira. Hà fattu e so dichjarazioni.

Indicà chì Roketsan hà da cuntinuà à esse u più grande fornitore di missili è missili di e Forze Armate Turche, secondu ancu hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à dà una nova bona nova in questu cuntestu.

Roketsan assiste IDEF'21 cù novi prudutti

Visitendu u stand di Roketsan in IDEF'21, i participanti anu l'uppurtunità di vede 9 novi prudutti per a prima volta. Roketsan exhibirà ancu parechji di i so prudutti, chì anu pruvatu u so successu in u campu in casa è à l'esteru, à IDEF'21. 1465 m2Roketsan, chì accoglierà i so visitatori in a zona di stand di.

LAÇİN Guidance Kit, MAM-T, SUNGUR Weapon System, chì permette à a Bomba di Purpose Generale MK-82 di ghjunghje à u so scopu sottu u cuntrollu di u pilotu, AKYA, u primu siluru naziunale di classe pesante di Turchia, torpedo ORKA di 324 millimetri, METE Laser Guided Mini. Missile, missile 122 millimetri è 230 millimetri, missili TRLG-122 è TRLG-230, sviluppati aghjustendu un capu di cercatore laser, è u Sistema di Difesa Aria Vicina (YHSS) sò alcuni di i prudutti chì Roketsan presenta per a prima volta à IDEF. '21.

I participanti puderanu acquistà infurmazioni esaminendu attentamente i prudutti di Roketsan à u stand 4 per 1206 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*