E squadre di a Guardia Costiera salvanu 53 persone stuck in Flood

e squadre di a guardia costiera salvavanu una persona intrappulata in l'inundazione
e squadre di a guardia costiera salvavanu una persona intrappulata in l'inundazione

53 persone intrappulate in Kastamonu è Sinop, induve u disastru di l'inundazione hè stata fatta, sò stati salvati da 3 elicotteri è equipaghji di terra di u Cumandante di a Guardia Costiera.

Sinop, Bartın è Kastamonu sò stati inundati. Parechje case sò state inundate è i veiculi anu danatu. Parechje persone eranu intrappulati in e so case.

L'evacuazione di i nostri citadini, chì sò stati chjappi per via di u disastru di inundazioni in u distrittu di Ayancık in a pruvincia di Sinop, à e zone sicure da l'Helicopters di a Guardia Costiera cuntinua.

https://twitter.com/sahilguvkom/status/1425415787083452424

U Cumandamentu di a Guardia Costiera hà annunziatu chì 3 elicotteri di a Guardia Costiera è squadre di salvezza di terra sò stati dispiegati in modu di trasferisce i citadini chì sò stati bloccati da u disastru di l'inundazioni per via di a forte pioggia in Sinop, Kastamonu è Bartın in zone sicure.

In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì l'evacuazione di un totale di 46 citadini, 7 in u distrittu Ayancık di Sinop è 53 in u distrittu İnebolu di Kastamonu da l'equipaggiu di terra, hè stata fatta in modu sicuru da l'elicotteri di a Guardia Costiera incaricata, è l'attività di evacuazione in a regione cuntinuava. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*