Scudo di Prutezzione per e Foreste di İzmir

scudo di prutezzione per i boschi di Izmir
scudo di prutezzione per i boschi di Izmir

Dopu à a pruibizione di l'ingressu à e zone forestali purtate da l'Uffiziu di u Governatore di Izmir per via di incendi forestali chì si sò scoppiati unu dopu à l'altru in tuttu u paese, u persunale di a polizia municipale di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu ispezioni in queste regioni. E squadre di pulizzia, chì mantenenu i punti critichi sottu cuntrullati cù l'aiutu di droni, impediscenu ancu di entre in e zone forestali.

Per prevene l'incendii forestali, l'accessu micca autorizatu à e zone forestali hè statu pruibitu finu à u 1 d'ottobre, in cunfurmità cù a decisione di l'Uffiziu di u Guvernatore di İzmir. Per sustene a pratica, u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ancu iniziatu u travagliu vuluntariu. U persunale, chì hè soprattuttu in licenza, hà cuminciatu à travaglià di novu è hà participatu à l'attività d'ispezione è di cuntrollu in i zoni boscati. I veiculi utilitarii tutti elettrici sò stati utilizati per a prima volta in ispezioni. Duranti i cuntrolli, l'agenti di pulizza anu ancu raccoltu buttigli di vetru è rifiuti chì sò stati ghjittati nantu à a strada è pruvucavanu l'incendi.

Da a notte scorsa, i travaglii sò stati realizati in i boschi chì circundanu u centru di a cità di İzmir cù u sustegnu di vitture elettriche zero waste è droni aerei. Sin'à a fine di l'estate, si tratta di prevenzione di situazioni chì puderanu pruvucà l'incendii cù i posti di cuntrollu creati nant'à e strade chì portanu à e fureste, soprattuttu à a fine di settimana, è cù squadre di pattuglia nantu à e strade fureste.

Presidente Soyer: Semu in alerta

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer In u so missaghju spartutu nantu à i so cunti suciali, hà dettu: "Travaglieremu continuamente in tutta Izmir per prutege e nostre fureste. Durante dui mesi, e squadre di pulizza di a nostra Municipalità Metropolitana è di tutte e municipalità di u distrittu inspeccioneranu è seranu in alerta in quantu à l'ingressu à a furesta pruibita. "Ùn lasceremu micca i nostri pulmoni brusgi più", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*