78 Perdita di vita in disastru di inundazioni

Perdita di vita in u disastru di inundazioni
Perdita di vita in u disastru di inundazioni

A campagna per guarì e ferite dopu à l'inundazione cuntinueghja. L'electricità hè stata furnita in tutti i distretti in Kastamonu. A perdita di vita hè aumentata à 78 in Kastamonu, Sinop è Bartın. U ponte mobile stabilitu in Sinop Ayancık hè statu ancu messu in serviziu.

In a dichjarazione fatta da AFAD in quantu à l'inundazione in a Regione Occidentale di u Mari Neru, hè statu dichjaratu chì 62 persone in Kastamonu, 15 in Sinop, 1 in Bartın anu persu a vita, è u trattamentu di 2 persone cuntinuò in spitali.

L'electricità hè stata consegnata à tutti i distretti è i paesi chì e so linee sò stati dannighjati in Kastamonu.

L'investigazioni nantu à l'edificazioni colapsate in Kastamonu cuntinueghjanu. U cuntrattu Mehmet Özkan, per quale hè statu emessu un ordine di detenzione, hè statu arrestatu in Esenyurt, Istanbul.

Più di 8 mila persone sò in l'area di disastru

U statu hè in a zona di inundazione cù tutte e so istituzioni per sguassà e tracce di u disastru. Più di 8 mila persone travaglianu in a regione cù più di mille veiculi. Mentre 890 macchine di travagliu aprenu e strade, u travagliu hè direttu da i camioni di coordinazione mobile.

I passaggi da u ponte mobile sò cuminciati

I passaggi sò cuminciati da u ponte mobile custruitu in Sinop Ayancık. A stallazione di u ponte mobile di 40 metri di lunghezza, chì hè stata stabilita per restaurà u trasportu sopra u Stream Ayancık, hè stata cumpletata. U ponte era inizialmente apertu à i pedoni.

L'aiutu cuntinueghja da u mare. 7 macchine di travagliu caricate nantu à a nave di sbarcu da a costa di Kastamonu Abana ghjunghjenu à Sinop Türkeli.

E ferite sò ancu guarite in Bartın, chì hè stata culpita da l'inundazione. Cù a cucina mobile stabilita da a Crescent Red Turca, i vittimi di disastru sò furniti cù 3 pranzi caldi.

A quantità righjunta in a campagna di supportu coordinata da AFAD superava 131 milioni di lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*